اگر کلاس های درس مدرسه و دانشگاه شما نیز به دلیل اعمال محدودیت های اجتماعی ناشی از همه گیری کرونا تعطیل شده و به صورت غیرحضوری در کلاس شرکت می کنید، لپ تاپ وسیله ای پرکاربرد برای شما خواهد بود! مدل های مختلفی از لپ تاپ در بازار موجود است که هر یک مشخصات سخت افزاری متفاوتی دارند و به منظور کارایی های مختلفی عرضه شده اند. به همین دلیل ممکن است کاربران در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود دچار سردرگمی شوند. اگر قصد خرید لپ تاپ دانشجویی دارید، باید به این نکات توجه داشته باشید لپ تاپی برای شما مناسب است که شارژدهی باتری بالایی داشته باشد و وزن و ابعاد آن به گونه ای باشد که بتوان آن را به راحتی بر روی میز قرار داد. در لیست زیر سعی کرده ایم تا چند مدل لپ تاپ با سیستم عامل های مختلف را برای شما معرفی کنیم که برای مصارف آموزشی و کار از منزل کارایی بالایی دارند.

  • لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 14

لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 14  یک لپ تاپ ویندوزی دو در یک است که از سایز صفحه نمایش 14 اینچ بهره می برد. شما به آسانی می توانید این لپ تاپ لنوو را بر روی میز یا حتی مبل و صندلی قرار دهید و از آن برای کارهایتان استفاده کنید. ضمن اینکه این لپتاپ از وزن مناسبی برای حمل و جابجایی راحت برخوردار است. این لب تاب در مدل های مختلف با پردازنده های اینتل (حداکثر Core i7) و AMD (حداکثر Ryzen 5 4500U) قابل تهیه است. در مجموع لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 14 یک لپ تاپ با کیفیت و دارای طول عمر بالا است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

لپ تاپ لنوو IdeaPad Flex 5 14

  • لپ تاپ Apple MacBook Air

اگر از علاقه مندان سیستم عامل مک و محصولات اپل هستید، می توانید لپ تاپ اپل مک بوک ایر را تهیه کنید! جدیدترین مدل این لپ تاپ ها از کیبورد جدید اپل موسوم به Magic Keyboard بهره می برد؛ با این وجود بسیاری از کاربران همچنان طراحی قبلی این لپ تاپ را می پسندند! مدل پایه ای مک بوک ایر دارای صفحه نمایش رتینا و پردازنده Core i3 است و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شما خواهد بود.

با وجود ویژگی های سخت افزاری مناسب و کیفیت ساخت عالی، ممکن است بسیاری از کاربران به دلیل قیمت بالای لپ تاپ های سری MacBook Air تمایل به خرید آنها نداشته باشند. با این وجود این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید این لپ تاپ برای سال ها نیازی به صرف هزینه برای تعمیر یا جایگزین کردن آن پیدا نخواهید کرد!

  • لپ تاپ Samsung Chromebook 4

لپ تاپ های سامسونگ کروم بوک 4 دارای قیمت مناسبی هستند و شاید بتوان این لپتاپ ها را برای کاربران عادی مناسب دانست. مدل پایه ای این لپتاپ سامسونگ به پردازنده سلرون N4000، چهار گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای داخلی مجهز است و کارایی مناسبی برای اجرای برنامه های معمولی و سبک دارد. همچنین سایز صفحه نمایش این لپ تاپ 15 اینچ است که برای برگزاری کلاس آنلاین مناسب به نظر می رسد. در مجموع اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت و معمولی هستید، سامسونگ کروم بوک 4 را مد نظر داشته باشید.

لپ تاپ Samsung Chromebook 4

  • لپ تاپ Acer Aspire 5

شاید بتوان لپ تاپ ایسر Aspire 5 را یکی از ایده آل ترین لپ تاپ ها برای مصارف خانگی و دانش آموزی دانست. این لپ تاپ 15.6 اینچی از ضخامت کم و وزن سبکی برخوردار است و پورت های ارتباطی کاربردی دارد. عملکرد سخت افزاری و طول عمر باتری این لپ تاپ ویندوزی ایسر نیز با توجه به قیمت مناسبی که دارد، کاملاً مناسب به نظر می رسد. لپ تاپ ایسر Aspire 5 نیز در مدل های مختلف با پردازنده های AMD یا اینتل قابل تهیه است.

لپ تاپ Acer Aspire 5

در لیست بالا سعی کرده ایم تا برای کاربران مختلف ویندوز، مک و کروم مدل های متفاوتی از لپ تاپ را معرفی کنیم که برای مصارف خانگی، کار در منزل و برگزاری کلاس های آنلاین مناسب باشد. اگر قصد خرید این لپ تاپ ها با بهترین قیمت بازار را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده مدل های دیگر لپ تاپ های موجود در بازار می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.