برند Casiris از جدیدترین ویدئو پروژکتور خود با نام کامل H6 4K UST Tri-color Laser Projector رونمایی کرده است. این پروژکتور لیزری جدید توانایی دستیابی به روشنایی 3000 انسی لومن را دارد و 110 درصد از محدوده رنگ BT.2020 را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که این پروژکتور از نوع اولترا شورت ترو (نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه) است و به سیستم عامل اندروید تی وی مجهز است. دوست دارید با این گجت بیشتر آشنا شوید؟! پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Casiris H6

ویدئو پروژکتور Casiris H6 را می توان نسخۀ ارتقا یافتۀ مدل Casiris A6 دانست که پیش از این راهی بازار شده است. این پروژکتور جدید از لحاظ شدت روشنایی نسبت به مدل قبلی ارتقا پیدا کرده و دقت رنگ به مراتب بالاتری را ارائه می دهد. همچنین پروژکتور Casiris H6 در مقایسه با مدل A6 سایز تصویر بزرگتری را ارائه می دهد. به طور دقیق تر باید گفت که این مدل سایز تصویر 150 اینچ را ارائه می دهد و از نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه 0.25:1 بهره می برد. به این ترتیب می توانید آن را در نزدیک ترین فاصله نسبت به دیوار یا پرده نمایش قرار دهید و از تصاویر بزرگ آن لذت ببرید.

ویدئو پروژکتور Casiris H6 به منبع نور RGB لیزری سه گانه مجهز است. به این معنا که برای بازتولید هر یک از رنگ های اصلی (قرمز، سبز و آبی)، یک منبع نور لیزری در این گجت به کار رفته است. این نوع معماری شفافیت تصویر را چندین سطح ارتقا می دهد و تصاویری شارپ تر را در مقایسه با پروژکتورهای لیزری معمولی به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که طول عمر منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور Casiris H6 در حدود 30000 ساعت اعلام شده است؛ پس برای چندین سال می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Casiris H6

پروژکتور لیزری جدید Casiris علاوه بر رزولوشن 4K، دقت رنگ ایده آلی نیز دارد و 207 درصد از محدوده رنگ Rec.709 را پوشش می دهد. این پروژکتور از خروجی HDR10 نیز پشتیبانی می کند و از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ایِ 8 نقطه ای بهره می برد. از دیگر ویژگی های این پروژکتور می توان به سازگاری با فناوری MEMC و زمان تأخیر 35 میلی ثانیه اشاره کرد. این ویژگی ها کیفیت نمایش تصویر را در هنگام جابجایی های سریع ارتقا می دهند.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور Casiris H6، توانایی آن در نمایش محتوای سه بعدی است. البته برای این منظور باید عینک سه بعدی سازگار با این مدل را به طور جداگانه تهیه کنید. این پروژکتور به اسپیکرهای داخلی 15 وات نیز مجهز است و از صدای دالبی اتموس و DTS-HD پشتیبانی می کند. این سیستم صوتی پیشرفته حس حضور در دنیای فیلم و بازی را به شما هدیه می دهد!

بررسی مشخصات ویدئو پروژکتور Casiris H6

شما می توانید ویدئو پروژکتور Casiris H6 را به صورت وایرلس به گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های مد نظر خود متصل کنید و از قابلیت Screen Casting بهره مند شوید. در این حالت صفحه نمایش گوشی شما عیناً توسط پروژکتور نمایش داده می شود. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که کانفیگ حافظه این گجت به صورت 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اعلام شده است.

فعلاً قیمت ویدئو پروژکتور لیزری Casiris H6 به طور رسمی اعلام نشده است.

منبع: gizmochina