یک مدل دیگر به خانواده بزرگ اسپیکرهای بلوتوثی برند JBL اضافه شده است. این عضو جدید، JBL Pulse 5 نام دارد و از طراحی ظاهری جذاب و هیجان انگیزی بهره می برد. تمام سطح بدنه استوانه ای شکل این اسپیکر از قابلیت نورپردازی RGB به صورت چند رنگ برخوردار است و در هنگام پخش موسیقی جلوه ای بی نظیر به خود می گیرد! همچنین این اسپیکر دوام و استحکام بالایی دارد و به صورت کاملاً ضد آب طراحی شده است. لازم به ذکر است که اسپیکر جی بی ال پالس 5 توان خروجی 30 وات را ارائه می دهد و با بلوتوث نسخه 5.3 سازگاری دارد. ضمن اینکه این اسپیکر قابل حمل از کدک SBC پشتیبانی می کند. بیایید با اسپیکر جدید JBL بیشتر آشنا شویم!

اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 5 از قابلیت نورپردازی RGB در تمام سطح بدنه بهره می برد

اسپیکر JBL Pulse 5 با ابعاد 215.9x106.6x132 میلی متر عرضه شده است و 1.49 کیلوگرم وزن دارد. طراحی ظاهری این اسپیکر بیشتر به یک شمع دیجیتال شباهت دارد! همان طور که اشاره کردیم، تمام سطح بدنه این اسپیکر با چراغ های LED پوشانده شده است. شما می توانید نورپردازی اسپیکر پالس 5 را با موسیقی در حال پخش سینک کنید. این اسپیکر از افکت های رقص نور متنوعی پشتیبانی می کند.

در زمینه کیفیت و قدرت صدا باید به این نکته اشاره کنیم که در اسپیکر JBL Pulse 5 از یک ووفر 2.5 اینچ با توان 30 وات و یک توییتر 16 میلی متری (0.6 اینچ) با توان 10 وات استفاده شده است. درایورهای دوگانه به کار رفته در این اسپیکر توانای ارائه صدای مونو را دارند و محدوده فرکانسی 58 هرتز تا 20 هزار هرتز را پوشش می دهند. لازم به ذکر است در این اسپیکر از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت شده است که کامل آن برای 12 ساعت پلی بک کفایت می کند. باتری این اسپیکر در عرض 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 5 از قابلیت نورپردازی RGB در تمام سطح بدنه بهره می برد

اسپیکر JBL Pulse 5 از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و می توان آن را به طور هم زمان به دو گوشی هوشمند یا تبلت متصل کرد. این اسپیکر از کدک SBC پشتیبانی می کند اما کدک های رده بالاتری مانند AAC یا AptX را پوشش نمی دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این اسپیکر دارای درجه حفاظتی IP67 است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده است. پس با خیال راحت می توان آن را با خود حمل کرد و در فضاهای بیرونی، مهمانی ها و مراسم ها مورد استفاده قرار داد.

اسپیکر بلوتوثی JBL Pulse 5 از قابلیت نورپردازی RGB در تمام سطح بدنه بهره می برد

در حال حاضر اسپیکر JBL Pulse 5 در بازارهای کشور آمریکا توزیع شده و قیمت آن 249.95 دلار اعلام شده است. کاربران برای خرید این اسپیکر می توانند به وب سایت رسمی جی بی ال یا وب سایت آمازون مراجعه کنند. هنوز برنامه جی بی ال برای در دسترس قرار دادن اسپیکر Pulse 5 در کشورهای دیگر و توزیع آن در فروشگاه های خرده فروشی مشخص نشده است.

منبع: gizmochina