برند iReader به تازگی از کتابخوان الکترونیکی Ocean 3 Plus رونمایی کرده است. این محصول جدید به صفحه نمایش جوهر الکترونیکِ 8 اینچی مجهز است و تراکم پیکسلی 300ppi را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این برند در اوایل سال جاری نیز مدل Ocean 3 را به بازار فرستاده بود که با استقبال قابل توجهی در بازار مواجه شد. اکنون پیش بینی می شود که این مدل جدید Ocean 3 Plus نیز شرایط مشابهی را تجربه کند و به گزینه ای پرطرفدار در میان علاقه مندان به مطالعه تبدیل شود. بیایید با مشخصات این کتابخوان جدید بیشتر آشنا شویم.

مشخصات کتابخوان آی ریدر Ocean 3 Plus

صفحه نمایش کتابخوان آی ریدر Ocean 3 Plus از نوع E Ink Carta 1200 است و از 256 سطح مختلف از رنگ خاکستری پشتیبانی می کند. این گجت در راستای بهبود تجربه کاربر در هنگام مطالعه در محیط های تاریک، به لامپ در پنل جلویی مجهز شده است. لازم به ذکر است که این کتابخوان الکترونیکی از یک پردازندۀ دو هسته ای 2.0 گیگاهرتز قدرت می گیرد و در مقایسه با مدل قبلی خود عملکردی به مراتب سریع تر و روان تر را ارائه می دهد. به طور دقیق تر باید گفت که کتابخوان iReader Ocean 3 Plus در زمان تعویض صفحات ایبوک تا 10 درصد، در زمان بوت شدن تا 12 درصد و در زمان باز کردن PDF تا 15 درصد نسبت به مدل Ocean 3 سریع تر شده است.

از دیگر مشخصات ایبوک ریدر Ocean 3 Plus می توان به حافظه داخلی 43 گیگابایتی آن اشاره کرد که فضای کافی برای ذخیره صدها فایل PDF را در اختیار شما قرار می دهد. باتری این گجت نیز از ظرفیتی معادل با 1800 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژ کامل آن برای 72 ساعت استفاده از دستگاه کفایت می کند. زمانی که این کتابخوان در حالت استند بای قرار داشته باشد، شارژدهی باتری آن به 30 روز ارتقا پیدا می کند. به این ترتیب نیازی به شارژ کردن چند باره این گجت در فواصل زمانی کوتاه مدت پیدا نخواهید کرد.

مشخصات کتابخوان آی ریدر Ocean 3 Plus

از لحاظ ظاهری کتابخوان آی ریدر Ocean 3 Plus به صورت نامتقارن طراحی شده است و از این لحاظ به مدل Kindle Oasis شباهت دارد. با این حال ضخامت قاب این گجت در سمت راست صفحه نمایش کمی ضخیم تر است. در مجموع طراحی مینیمال و جذاب این کتابخوان در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند.

محدوده نمایش کتابخوان الکترونیکی Ocean 3 Plus در مقایسه با مدل قبلی 32 درصد بیشتر شده است. همچنین رزولوشن این دستگاه 30 درصد ارتقا پیدا کرده است. این مشخصات به معنای این هستند که کتاب های الکترونیکی بر روی این دستگاه با فونت درشت تری نمایش داده می شوند و کاربر می تواند محتوای متنی را با وضوح بیشتری بر روی آن مطالعه کند.

مشخصات کتابخوان آی ریدر Ocean 3 Plus

در حال حاضر کتابخوان iReader Ocean 3 Plus از طریق فروشگاه اینترنتی معروف JD.com در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. به احتمال ظرف ماه های آتی این محصول جدید در بازار سایر کشورها نیز توزیع خواهد شد.

منبع: gizmochina