برند چینی IQUNIX کیبورد جدید ZONEX 75 را راهی بازارهای کشور چین کرده است. این کیبورد با برچسب قیمت 260 دلاری عرضه شده و جزء مدل های رده بالای بازار به حساب می آید. از میان مشخصات کلیدی این مدل از کیبورد IQUNIX می توان به بدنۀ با کیفیت آلومینیومی، دکمه های کم صدا، سوئیچ های هات سواپ و پشتیبانی از هر دو نوع اتصال بی سیم و با سیم اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با کیبورد Iqunix Zonex 75 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی کیبورد IQUNIX مدل ZONEX 75

مشخصات کلیدی کیبورد IQUNIX ZONEX 75

کیبورد جدید IQUNIX به بدنه ای با کیفیت از جنس آلومینیوم مجهز است و از ساختار GASKET بهره می برد. این نوع طراحی دوام، استحکام و پایداری این کیبورد در طولانی مدت را تضمین می کند. لازم به ذکر است که بخش داخلی این کیبورد به صورت چهار لایه طراحی شده است که باعث می شود تا صدای دکمه های آن در هنگام تایپ به حداقل میزان ممکن برسد.

سوئیچ های به کار رفته در کیبورد IQUNIX ZONEX 75 از نوع POM هستند که به روان بودن و ثبات مشهورند. این سوئیچ ها تجربۀ تایپ خطی را به کاربر ارائه می دهند، تجربه ای روان تر از تمام آنچه تا به حال از تایپ با یک کیبورد انتظار داشته اید!

نکته قابل توجه دیگر در مورد این کیبورد، طراحی دکمه های آن به صورت هات سواپ با استایل MX است. به این معنا که تمامی سوئیچ های 3 پین و 5 پین این کیبورد را می توانید بدون نیاز به قطع اتصال آن با کامپیوتر، از بدنه جدا کنید. این ویژگی انعطاف پذیری کیبورد و قابلیت های شخصی سازی آن را بیشتر از مدل های معمولی کرده است.

معرفی کیبورد IQUNIX مدل ZONEX 75

کیبورد IQUNIX Zonex 75 دارای 81 دکمه است و با سایز 75 درصدِ کیبوردهای استاندارد عرضه شده است. یک دستگیرۀ چرخان نیز بر روی این کیبورد دیده می شود که برای اعمال سریع تنظیمات کاربرد دارد. این گجت حدود 1600 گرم وزن دارد و فضای کمی از میز کامپیوتر شما را اشغال می کند.

باتری داخلی کیبورد جدید Iqunix از ظرفیتی معادل با 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این طور که شرکت سازندۀ این گجت ادعا کرده، طول عمر این باتری به 2000 ساعت می رسد که اندکی از سه ماه کمتر است! لازم به ذکر است که کیبورد ZONEX 75 هم از اتصال بی سیم و هم از اتصال با سیم پشتیبانی می کند و دست شما را برای استفاده از آن در سناریوهای مختلف باز می گذارد. اتصال بی سیم این کیبورد از طریق بلوتوث 5.1 یا دانگل 2.4 گیگاهرتز انجام می شود و اتصال با سیم آن از طریق کابل USB Type-C برقرار می شود.
کیبورد IQUNIX ZONEX 75 کاملاً قابل شخصی سازی است و از قابلیت آنتی گوستینگ پشتیبانی می کند. این مدل با تمام سیستم عامل های رایج شامل ویندوز، مک، iOS و اندروید سازگاری دارد و می تواند به بیش از یک دستگاه از طریق بلوتوث متصل شود. در این حالت به راحتی می توانید بین دستگاه های متصل به این کیبورد سوئیچ کنید.

معرفی کیبورد IQUNIX مدل ZONEX 75

در بسته بندی کیبورد IQUNIX ZONEX 75 علاوه بر خود کیبورد، یک کابل دیتا، یک دانگل دریافت کنندۀ 2.4 گیگاهرتز، ابزار اختصاصی برای جدا کردن سوئیچ ها و کارت ضمانت نامه قرار داده شده است. توجه داشته باشید که روکش کلیدهای این کیبورد باید به صورت جداگانه تهیه شوند.

منبع: gizmochina