در ماه سپتامبر، هواوی و اپل هر دو از نسل جدید گوشی های هوشمند خود، Mate 60 و iPhone 15 رونمایی کردند. با توجه به اینکه این دو شرکت جزء غول های دنیای تکنولوژی به حساب می آیند، معمولاً برندهای دیگر سعی می کنند تا محصولات جدید خود را با فاصله از آنها معرفی کنند. اما این بار آنر به نوعی تابو شکنی کرده و این شجاعت را از خود نشان داده تا در همین ماه سپتامبر از گوشی جدید V Purse رونمایی کند! اما مدیر عامل آنر به همین میزان ریسک رضایت نداده و طی یک مصاحبۀ جنجالی آیفون 15 را زیر سؤال برده است!

آیفون 15 نمی تواند انتظارات را برآورده کند

دیدگاه Zhao Ming: چه چیزی در آیفون 15 کم است؟

مدیر عامل آنر، آقای ژائو مینگ طی یک مصاحبۀ جدید نقطه نظرات خود در مورد سری آیفون 15 را بیان کرده است. آقای مینگ نقش برجستۀ اپل در صنعت تولید گوشی های هوشمند را تأیید کرده است، اما بیان کرده است که در به روز رسانی اخیر آیفون، فقط یک سری ارتقای جزئی دیده می شود، نه چیز بیشتر!

ژائو مینگ خاطر نشان کرده است که معنای «خلاقیت» در بازار امروز، چیزی فراتر از قدرت چیپست و دوربین است. این روزها هر گوشی پرچم داری که معرفی می شود، از این جنبه ها ارتقا پیدا کرده است. این پیش پینی پذیر بودن محصولات است که باعث نا امیدی می شود و جذابیت ها را از بین می برد.

آیفون 15 نمی تواند انتظارات را برآورده کند

البته آقای ژائو مینگ در پتانسیل های آیفون 15 برای کسب موفقیت و فروش بالای این گوشی ها هیچ تردیدی ندارد. اما عنوان کرده است که اپل به عنوان رهبر تولید گوشی های هوشمند در دنیا، قدرت خلاقۀ خود را در این سری از دست داده است. او معتقد است که این موضوع می تواند برای سایر برندهای فعال در بازار یک فرصت طلایی باشد تا با معرفی محصولاتی متفاوت و نوآورانه، نگاه ها را به سمت خود معطوف کنند.

به نظر می رسد که آقای Zhao Ming کاملاً به این دیدگاه خود وفادار بوده است. چرا که این شرکت قصد دارد تا با گوشی تاشوی جدید خود، Honor V Purse، سهم عمده ای از این بازار را به تسخیر خود در آورد. این گوشی به دلیل طراحی فوق باریک و ضخامت فقط 9 میلی متری، به باریک ترین گوشی تاشوی تاریخ تبدیل شده است!

آیفون 15 نمی تواند انتظارات را برآورده کند

اما این تمام ماجرا نیست: گوشی V Purse به شکل یک کیف دستی زنانۀ لوکس و تزئین شده با جواهرات طراحی شده است! آنر به معنای واقعی کلمه «ریسک پذیر بودن» را معنا کرده است! حتی می توانید صفحه نمایش بیرونی این گوشی را شخصی سازی کنید تا گوشی شما به شکل کیف دستی های متنوع تری درآید! به این ترتیب می توان گوشی تاشوی آنر V Purse را برای علاقه مندان به مد و فشن هم یک گزینه جذاب دانست!
به هر حال همان طور که آقای مینگ، مدیر عامل آنر، اعلام کرده است، آیفون 15 قطعاً به فروش بالایی دست پیدا خواهد کرد؛ اما ویژگی چندان متفاوتی نسبت به نسل های قبلی آیفون در آن دیده نمی شود. نظر شما چیست؟ آیا با صحبت های مدیر عامل آنر موافقید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina