از نمونه محصولات پرفروش و محبوب شرکت INNO3D می توان به کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC اشاره کرد. شرکت INNO3D از 3 عدد فن قدرتمند و کارآمد استفاده کرده تا قادر به دفع حرارت ایجاد شده در داخل کارت گرافیک باشد! ظاهری زیبا به همراه استحکام بالا را نیز می توان یکی از نقاط قوت کارت گرافیک محسوب کرد. این ویژگی باعث می شود تا این مدل کار گرافیک در بالاترین میزان دما نیز از عملکردی بالا بدون افت کیفیت را داشته باشد. شرکت INNO3D از نظر سخت افزاری نیز این مدل از کارت گرافیک خود را در بالاترین سطح طراحی کرده است. سخت افزارهای استفاده شده نیز شامل معماری نوین Nvidia Ampere، پردازنده ای با 6144 هسته CUDA به همراه حافظه 8 گیگابایتی از نوع GDDR6X می شود! در ضمن از فناوری های جدید انویدیا نیز پشتیبانی کرده تا قادر به بهبود کیفیت تصاویر خروجی شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کارت گرافیک گیمینگ INNO3D GeForce RTX 3070 Ti X3 OC خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کم ترین میزان تاخیر با کارت گرافیک گیمینگ INNO3D GeForce RTX 3070 Ti X3 OC

دارای ساختار نوین شرکت Nvidia و سیستم خنک کنندگی قدرتمند!

شرکت INNO3D در ساخت کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC از جدیدترین سیستم و پیشرفته ترین قطعات استفاده کرده است. قلب تپنده این مدل کارت گرافیک توسط شرکت انویدیا و بر اساس معماری پیشرفته Ampere، نسل سوم هسته های Tensor و نسل دوم هسته های Ray Tracing طراحی شده است. معماری نسل دوم RTX و یا همان Ampere نسبت به معماری های نسل قبلی (Turing) مجهز به ترانزیستورهای بیشتر (2 برابر)، قدرت عملیاتی بیشتر، عملکرد دو برابری Ray Tracing و Rester  است. این طراحی باعث می شود تا کارت گرافیک قادر باشد بیشترین توان عملکرد خود را در اختیار کاربر قرار دهد! از دیگر ویژگی هایی که در ساخت کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC استفاده شده می توان به قابلیت پشتیبانی از آخرین نسخهDirectX12 Ultimate  اشاره کرد. پشتیبانی از دایرکت ایکس را می توان یکی از ویژگی های پیشرفته این کارت گرافیک محسوب کرد که به شما این امکان را خواهد داد تا از قابلیت ردیابی اشعه، سایه زنی با نرخ متغیر، سریع تر شدن فریم ریت و اضافه شدن جلوه های بصری خارق العاده در بازی بهره مند شوید!
شرکت INNO3D جهت محافظت از قطعات داخلی و جلوگیری از افت عملکرد کارت گرافیک از سیستم خنک کننده بهینه سازی شده استفاده کرده است. سیستم خنک کننده تعبیه شده در کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند از داغ شدن پردازنده گرافیکی و آسیب رسیدن به قطعات داخلی جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های سیستم خنک کننده تعبیه شده در این مدل کارت گرافیک گیمینگ نیز می توان به فن های 3 گانه پرسرعت اشاره کرد. فن های استفاده شده در این مدل کارت گرافیک از طراحی داس شکل برخوردار بوده و با توجه به ابعاد 90 میلی متری، قدرت و سرعتی که در اختیار دارند قادر هستند جریان هوای مناسبی را به داخل کارت گرافیک هدایت کنند. در ضمن علاوه بر فن از صفحات هیت سینک و لوله های حرارتی مسی نیز استفاده شده است. این ویژگی باعث می شود تا کارت گرافیک عمل دفع حرارت را به بهترین شکل ممکن انجام داده و قابلیت انجام بدون چالش بازی های ویدئویی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

کم ترین میزان تاخیر با کارت گرافیک گیمینگ INNO3D GeForce RTX 3070 Ti X3 OC

قابلیت پشتیبانی از 4 مانیتور و فناوری های انویدیا!

پورت های ارتباطی کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC شامل 3 پورت DisplayPort 1.4a  و یک پورت HDMI می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کارت گرافیک از 4 مانیتور به صورت هم زمان بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این ویژگی به خصوص برای گیمرهای حرفه ای کارایی بالایی دارد و فضای مانور بیشتری را در اختیار آنها قرار می دهد! لازم به ذکر است که کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC از رزولوشن حداکثر 7680x432 پیکسل پشتیبانی می کند و قادر است تصاویری با وضوح Full HD، 4K و 8K را به شما ارائه دهد. ضمن اینکه این کارت گرافیک از باس حافظه 256 بیت و فرکانس حافظه 19 گیگابیت بر ثانیه بهره می برد. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های گرافیکی سنگین و اجرای بازی های روز با آن نخواهید داشت. در ضمن شرکت INNO3D از فناوری های کاربردی NVIDIA نیز در ساخت این مدل از کارت گرافیک استفاده کرده است. فناوری های استفاده شده در کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3080 Ti GamingPro شامل Nvidia G-SYNC، Nvidia DLSS، Nvidia Broadcast، Nvidia Ansel، Nvidia FreeStyle، Nvidia ShadowPlay، Nvidia Highlights، Nvidia GPU Boost، Nvidia Reflex و Nvidia Studio می شود!

•    فناوری Ray Tracing: از بنیادی ترین عناصری که باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی از گرافیک سطح بالا برخوردار شده و از بازی کردن لذت ببرند می توان به فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) اشاره کرد. شرکت INNO3D در طراحی و ساخت کارت گرافیک گیمینگ GeForce RTX 3070 Ti X3 OC از این فناوری بهره برده تا قادر به فراهم کردن رندرینگ باورپذیر و کاملا طبیعی و شبیه سازی رفتار فیزیکی نور باشد. از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به قابلیت نزدیک کردن جلوه های بصری و محیط انواع بازی ها اشاره کرد.

کم ترین میزان تاخیر با کارت گرافیک گیمینگ INNO3D GeForce RTX 3070 Ti X3 OC

•    فناوری DLSS: شرکت INNO3D به منظور افزایش نرخ فریم بدون افت کیفیت تصاویر از هوش مصنوعی DLSS بهره برده است. DLSS با توجه به کمک گرفتن از فناوری رندر پیشرفته می تواند به نرخ فریم قابل توجهی دست یابد! در نتیجه می توان گفت که این ویژگی گیمرها قادر خواهد ساخت تا بتوانند بازی های سنگین گرافیکی خود را روی بالاترین سطح تنظیمات قرار داده و به بالاترین کیفیت تصاویر و نرخ فریم دست یابند.

•    فناوری Nvidia Broadcast: این فناوری به صورت نرم افزار در اختیار کاربر قرار می گیرد. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده تا بتواند به شما قابلیت های قدرتمند هوش مصنوعی را ارائه کند. قابلیت هایی که این نرم افزار در اختیار کاربر خواهد گذاشت شامل قابلیت قاب وبکم به صورت خودکار، قابلیت حذف نویز میکروفون متصل شده، قابلیت افزایش کیفیت تصاویر و صدا می شود. پس بدون نگرانی بابت کیفیت می توانید بهترین لحظات خود را در استریم بگذرانید!

•    Nvidia G-Sync: این فناوری وظیفه ارائه تصاویر روان همراه با نرخ به روز رسانی بالا را بر عهده داشته و به کاربر این امکان را می دهد بدون کوچک ترین پارگی و یا سکته تصویر مشغول انجام بازی های ویدئویی خود باشند!

•    Nvidia Studio: درایور اختصاصی Nvidia Studio وظیفه بهبود بخشیدن به راندمان کارت گرافیک در انوع مختلف نرم افزارهای تولید محتوا را بر عهده دارد. این ویژگی به لطف ترکیب شدن پردازنده های گرافیکی شرکت Nvidia با درایورهای اختصاصی انویدیا استودیو به وجود آمده و این امکان را به کاربر می دهد تا علاوه بر کنار گذاشتن موانع سخت افزاری، پایداری کارت گرافیک را نیز به طرز چشمگیری افزایش دهید!

منبع: inno3d