از نمونه لوازم جانبی که می تواند شما را به دنیای بزرگ و جذاب بازی های ویدئویی متصل کند می توان به کیبورد اشاره کرد. گیمرهای حرفه ای به دلیل اهمیت بالایی که همه لوازم جانبی دارند در انتخاب هر یک از آن ها وسواس زیادی به خرج می دهند. کیبورد یکی از نمونه لوازم پر اهمیتی است که می تواند نقش مهمی در نتیجه و عمکلرد بازیکن داشته باشد. کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 از نمونه محصولات رده بالا و گیمر پسند شرکت هایپر ایکس محسوب می شود. این مدل کیبورد گیمینگ یکی از جمع و جورترین و باکیفیت ترین محصولات HyperX نیز بوده تا کاربر هنگام انجام بازی و یا دیگر فعالیت ها علاوه بر تسلط بیشتر، از اشغال فضای ناچیز میز کار خود نیز بهره مند خواهد شد. با اضافه شدن نورپردازی که در زیر تک تک کلیدها قابل مشاهده است می توان گفت که با یکی از جذاب ترین کیبوردهای بازار روبرو هستیم. از ویژگی های مهمی که می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عمکرد بازیکن داشته باشد نیز می توان به فناوری آنتی گوستینگ، سوئیچ های مکانیکی، عملکرد دوگانه کلیدها و قابلیت برنامه ریزی آن ها اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 هایپر ایکس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیبورد گیمینگ HyperX مدل Alloy Origin 65

استحکام و جذابیت بالای کیبورد!

برای کسانی که به دنبال کیبوردی هستند تا فضای ناچیزی از میز کارشان اشغال کند، کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 هایپر ایکس را پیشنهاد می کنیم. این مدل کیبورد همانطور که از عنوانش پیداست نسبت به کیبوردهای رایج در بازار از فرم فاکتور 65 درصدی برخوردار بوده و نسبت به دیگر کیبوردهای بازار از 35 درصد حجم کم تری بهره مند است. با این ویژگی می توان گفت که با یکی از جمع و جورترین کیبوردهای بازار روبرو هستیم. سوئیچ های استفاده شده در این کیبورد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند عمری تا 80 میلیون کلیک را به ارمغان بیاورد. هایپر ایکس در ساخت Alloy Origin 65 از بدنه ای بسیار مستحکم که متشکل از آلیاژ آلومینیوم (استفاده شده در صنعت هواپیما سازی) است استفاده کرده تا با توجه به بهره مندی از استحکام و دوام بالا قادر باشد در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد. از دیگر نقاط مقاوم این کیبورد نیز می توان به کلیدهای آن اشاره کرد. کلیدهای تعبیه شده از نوع 2 تزریقه و PBT بوده که می توانند در برابر سایش و دیگر آسیب ها همچون از بین رفتن رنگ و اصطکاک مقاومت زیادی داشته باشد. جهت بالا بردن میزان جذابیت کیبورد نیز از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده شده که قابل مشاهده در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده است! هایپر ایکس جهت برقراری اتصال Alloy Origin 65 نیز از رابط USB استفاده کرده و با توجه به طول مناسب (1.8 متری) می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد!

استحکام و جذابیت بالای کیبورد!

سوئیچ های مکانیکی و کلیدهای 2 تزریقه!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت HyperX در ساخت کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 مورد استفاده قرار داده می توان به بهره مندی از سوئیچ های مکانیکی اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربر را تا حد زیادی جلب کند. از ویژگی های سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیک های دقیق با صدای ناچیز به همراه عمر بالا و فید بک قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت شرکت هایپر ایکس سوئیچ های مکانیکی استفاده شده در این مدل کیبورد از عمر بالایی (تا 80 میلیون ضربه) برخوردار بوده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده گیمرهای حرفه ای در مدت زمان طولانی باشد. لازم به ذکر است که سوئیچ های استفاده شده در کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 هایپر ایکس جهت کارکرد نیاز به نقطه تحریک 1.8 میلی متری و نیرویی حدود 45 گرمی دارند! از دیگر ویژگی های مهم این مدل کیبورد نیز می توان به کلیدهای باکیفیت از نوع دو تزریقه و PBT اشاره کرد. طراحان و مهندسان شرکت هایپر ایکس جهت بالا بردن میزان دوام حروف حک شده، مقاومت در برابر اصطکاک و سایش از کلیدهایی استفاده کرده اند که به صورت 2 تزریقه طراحی شده اند. با این ویژگی می توان گفت که کلیدهای تعبیه شده حتی در استفاده به صورت بلند مدت نیز مثل روز اول خود بوده و به هیچ وجه کم رنگ نخواهند شد.

سوئیچ های مکانیکی و کلیدهای 2 تزریقه!

شرکت HyperX به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 از نورپردازی حرفه ای RGB استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های نورپردازی اضافه شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی به صورت شخصی و امکان نمایش 16.8 میلیون رنگ مختلف اشاره کرد! کاربر با استفاده از نرم افزار اختصاصی (HyperX NGENUITY) قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده حس هیجان را هنگام انجام بازی های ویدئویی تا چندین برابر بیشتر کند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ Alloy Origin 65 مجهز به کلیدهایی با عملکرد دوگانه، کلیدهای مالتی مدیا (جهت تنظیم میزان صدا و محتوای در حال پخش) و پایه های قابل تنظیم بوده که به کاربر این امکان را می دهد تا بر اساس راحتی خود اقدام تنظیم شیب کیبورد کند!

منبع: rtings