هواوی طی یک اقدام غافلگیر کننده، از ساعت هوشمند جدید خود با نام Watch GT Cyber در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند از لحاظ ظاهری به مدل های اسپرت G-Shock شباهت دارد. همچنین رگه هایی از طراحی مدل های Pop Swatch در آن دیده می شود. این ویژگی ها باعث شده تا ساعت هوشمند جدید هواوی از هم اکنون توجه ها را به سمت خود جلب کند.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber طراحی خلاقانه ای دارد و امکان متصل کردن انواع بند (مانند بندهای قدیمی پاپ سواچ) به آن وجود دارد. نکته قابل توجه در رابطه با طراحی این گجت پوشیدنی، امکان جدا سازی بخش مرکزی محفظه آن از بدنه است. این قابلیت را می توان در عکس زیر مشاهده کنید:

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

توجه داشته باشید که بند این ساعت هوشمند به بدنه آن متصل شده است. پس اگر می خواهید بند آن را عوض کنید، باید تمام این مجموعه (بند + بدنه) را تعویض نمایید. تا به اینجا سه سبک بند مختلف در شش رنگ برای این ساعت هوشمند معرفی شده است و احتمالاً تعداد بندهای دیگری نیز از جانب شرکت های تولید کننده لوازم جانبی در آینده برای آن عرضه خواهد شد. حتی کاربران می توانند از بندهایی که از طریق پرینت 3 بعدی ایجاد شده اند در این ساعت هوشمند استفاده کنند. به این ترتیب این امکان برای شما فراهم است تا ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber را تا جایی که امکان دارد شخصی سازی کنید و یک نسخه خاص و منحصر به فرد از آن را برای خود بسازید! این ویژگی می تواند افراد زیادی را به سمت خرید ساعت هوشمند جدید هواوی بکشاند!

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

زمانی که بند و بدنه ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber را عوض می کنید، ساعت به طور اتوماتیک بند جدید را تشخیص می دهد و یک واچ فیس متناسب با آن را انتخاب می کند. حتی شما می توانید از لباس خود عکس بگیرید و سپس ساعت یک واچ فیس اختصاصی را متناسب با نوع لباس شما تولید می کند! لازم به ذکر است که در ساخت نسخه Urban (استاندارد) این ساعت هوشمند از قاب سرامیک نانو کریستال و بدنه استیل ضد زنگ 316L استفاده شده است. پس می توان از دوام و استحکام فوق العاده آن اطمینان داشت. همچنین نسخه اسپورت این ساعت دارای قابی از جنس کامپوزیت تقویت شده با الیاف است که شباهت زیادی به پلاستیک دارد.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber

از طراحی ظاهری خلاقانه و جسورانه ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber که بگذریم، سایر مشخصات آن را می توان به دیگر مدل های جدید این شرکت شبیه دانست. این ساعت هوشمند برای عرضه در چین، کشورهای آسیایی و کشورهای آمریکای لاتین تولید شده است. هواوی تأکید کرده است که هیچ برنامه ای برای توزیع این گجت پوشیدنی در بازار کشورهای اروپایی ندارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از ساعت هوشمند هواوی Watch GT Cyber در میان کاربران کشورهای مختلف به چه میزان خواهد بود.

منبع: androidauthority