چندی پیش برند Huawei از معرفی یک ساعت هوشمند جدید از سری Watch Fit خبر داده بود و چند تیزر تبلیغاتی برای آن منتشر کرده بود. اکنون این محصول جدید معرفی شده و می توانیم نگاه دقیق تری به آن بیندازیم. این ساعت هوشمند با نام کامل Huawei Watch Fit Special Edition به بازارهای جهانی معرفی شده و به یک صفحه نمایش بزرگ 1.64 اینچی مجهز است. این گجت از قابلیت AOD (نمایشگر همیشه روشن) و جی پی اس داخلی برخوردار است و از بیش از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند. در صورت تمایل بیشتر با مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ Fit Special Edition با ادامه متن همراه باشید.

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit Special Edition به نمایشگر AMOLED HD مجهز شد.

مشخصات فنی Huawei Watch Fit Special Edition

ساعت هوشمند جدید هواوی شباهت زیادی به دیگر مدل های موجود در سری Watch Fit دارد و از یک صفحه نمایش مستطیلی بهره می برد. این ساعت در رنگ های مشکی، صورتی کم رنگ و آبی راهی بازار شده و بند آن از جنس سیلیکون است. نکته قابل توجه در رابطه با اسمارت واچ جدید هواوی، وزن سبک و طراحی راحت آن است. به طور دقیق تر باید گفت که این گجت تنها 21 گرم وزن و 10.7 میلی متر ضخامت دارد و هیچ گونه فشاری را به مچ دست کاربر وارد نمی کند؛ به طوری که حتی ممکن است پس از چند دقیقه، اصلاً حضور آن بر روی مچ دستتان را فراموش کنید!

صفحه نمایش ساعت هوشمند Huawei Watch Fit Special Edition رزولوشن 456x280 پیکسل را ارائه می دهد و 1.64 اینچ سایز دارد. این نمایشگر از نوع HD AMOLED است و 70 درصد از سطح بدنه ساعت را پوشش می دهد. همچنین باید گفت که این نمایشگر تراکم پیکسلی 326ppi را به ارمغان می آورد و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد.

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit Special Edition به نمایشگر AMOLED HD مجهز شد

هواوی به شما این امکان را داده است تا از هر عکسی که دوست داشتید به عنوان واچ فیس این ساعت استفاده کنید. همچنین می توانید واچ فیس مورد نظر خود را از میان 10000 نمونه ای که به صورت پیش فرض برای این ساعت تعریف شده انتخاب نمایید.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit Special Edition از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای ردیابی ضربان قلب کاربر بهره می برد که در مقایسه با ساعت های معمولی 10 درصد دقیق تر عمل می کند. ضمن اینکه هواوی ادعا کرده است که این ساعت در زمینه ردیابی وضعیت خواب کاربر نیز از رقبایش 10 درصد بهتر است!

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit Special Edition به نمایشگر AMOLED HD مجهز شد

پشتیبانی از بیش از 100 فعالیت ورزشی یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ساعت هوشمند Huawei Watch Fit Special Edition است. این گجت شما را از تماس های دریافتی مطلع می کند و امکان پاسخ دادن به پیامک های متنی را برایتان فراهم می آورد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که طول عمر باتری این ساعت هوشمند در صورت استفاده سبک از گجت تا 9 روز و در صورت استفاده نرمال تا 6 روز خواهد بود. شما می توانید تنها با 5 دقیقه شارژ کردن این ساعت، از آن به مدت یک روز استفاده کنید!

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit Special Edition در حال حاضر با قیمت 104 دلار در کشور برزیل عرضه شده است. قطعاً این محصول جدید در هفته های آتی در بازار سایر کشورها نیز برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: gizmochina