هواوی با قدرت تمام در حال توسعۀ محصولات خود است! این برند چینی که به تازگی با رونمایی از سیستم عامل موبایل HarmonyOS 4.0 و گوشی های سری Mate 60 به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده، یک بار دیگر ماجراجویی جدیدی را در بازار تلویزیون های هوشمند آغاز کرده است. در همین راستا هواوی به تازگی تلویزیون های سری Vision SE3 را در سایز 55، 65 و 75 اینچ معرفی کرده است. هر سه مدل از این سری از رزولوشن 4K (معادل با 3840x2160 پیکسل) پشتیبانی می کنند و به مجموعه ای از امکانات مدرن و به روز مجهز شده اند. بیایید به تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 نگاه دقیق تری بیندازیم.

بررسی تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 Smart TV

تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 Smart TV یک تجربۀ روان و با کیفیت از تماشای فیلم و انجام بازی را برای شما به ارمغان می آورد. چرا که تنها با یک لمس ساده می توانید نرخ تازه سازی تصویر این تلویزیون را به 120 هرتز ارتقا دهید. تکنولوژی MEMC نیز به طور هوشمند می تواند پس زمینه، پیش زمینه، مسیر حرکت تصویر و دفرمه شدن آن را تشخیص دهد و کیفیت تصویر را ارتقا دهد. این فناوری قادر است تا ویدئوهای 24 و 30 فریم در اینترنت را به ترتیب با درج 4 و 3 فریم بین دو فریم متوالی ارتقا دهد و سرعت نمایش تصویر را بهبود دهد.

در زمینه پشتیبانی از رنگ ها باید گفت که تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 از 100 درصد محدوده رنگ BT.709 پشتیبانی می کند و توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد. این تلویزیون رنگ ها را به شکلی پایدار و بدون نویز نمایش می دهد و از فناوری نمایش Qi Guang Xuancai بهره می برد. این فناوری محدوده رنگ قابل پشتیبانی توسط دستگاه را توسعه می دهد و نقشی اساسی در ارتقای کیفیت نمایش رنگ ها ایفا می کند.

بررسی تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 Smart TV

یکی از ویژگی های قابل توجه تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 مجهز بودن به یک دوربین AI است. این دوربین از طریق کابل USB به دستگاه متصل می شود و به صورت Plug-and-Play قابل استفاده است. به طور هم زمان، یک چیپ AI Vision نیز در این تلویزیون به کار رفته که از واحدهای عصبی مستقل (NPU) پشتیبانی می کند و از قدرت محاسباتی بالغ بر 1.0 ترافلاپس بهره می برد. این چیپ امکانات متعددی را به دوربین اضافه می کند. به عنوان مثال دوربین تلویزیون هواوی Vision SE3 می تواند در صورت عدم رعایت فاصله مناسب و نشستن در نزدیکی صفحه نمایش، به شما هشدار دهد تا فاصله را رعایت کنید! یا این دوربین قادر است تا مفاصل بدن انسان را به صورت سه بعدی تشخیص دهد و امکان بهره مندی از مزایای واقعیت مجازی را برای شما فراهم آورد.

تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 به قابلیت اتصال وایرلس به گوشی تنها با یک لمس نیز برخوردار است. برای این منظور تنها کافی است تا آیکون Huawei Share بر روی گوشی هواوی خود را لمس کرده و سپس محتوای مورد نظر خود را از روی گوشی به صورت ریموت با آن به نمایش بگذارید. در این حالت نیازی به وای فای یا جفت کردن گوشی با تلویزیون ندارید و تنها با یک لمس ساده می توانید از قابلیت اتصال وایرلس آن بهره مند شوید.

بررسی تلویزیون هوشمند هواوی Vision SE3 Smart TV

قیمت تلویزیون هوشمند هواوی Huawei Vision SE3 Smart TV

قیمت نسخه های مختلف تلویزیون هواوی SE3 به صورت زیر اعلام شده است:
•    مدل 55 اینچ: 340.3 دلار
•    مدل 65 اینچ: 408.4 دلار
•    مدل 75 اینچ: 544.6 دلار

منبع: gizmochina