جدیدترین ایربادز هواوی با نام FreeBuds Pro 3 به تازگی راهی بازارهای جهانی شده است. این ایربادز از لحاظ طراحی و پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال نسبت به نسل قبلی با ارتقاهای چشمگیری مواجه شده است و می توان آن در دستۀ مدل های رده بالا و پیشرفته جای داد. می توان گفت که این هدفون بی سیم به طور اختصاصی برای کاربرانی طراحی شده که کیفیت صدا برایشان در اولویت است و به دنبال بهترین تجربۀ بصری ممکن هستند! دوست دارید با ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 بیشتر آشنا شوید؟! پس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

بررسی مشخصات ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3

مشخصات فنی ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3

کیفیت ساخت این گجت و کیس شارژر آن از همان اولین تماس فیزیکی توجه شما را به خود جلب می کند! کیس شارژر ایربادز جدید هواوی به طور یکپارچه طراحی شده و در ساخت آن از شیشه فرآوری شده با فناوری نانو استفاده شده است. این متریال علاوه بر افزودن به ویژگی های ظاهری این گجت، استحکام و دوام آن را نیز چندین پله ارتقا داده است!

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 به درایورهای دوگانۀ فوق العاده حساس مجهز است که صدایی شفاف همراه با بیس قدرتمند را به ارمغان می آورند. همچنین در این ایربادز از فناوری Triple Adaptive EQ (اکولایزر تطبیق پذیر سه گانه) استفاده شده است که نقشی اساسی در بهبود کیفیت صدا ایفا می کند.

بررسی مشخصات ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3

تغییرات ظاهری صورت گرفته در ایربادز FreeBuds Pro 3 شامل ایجاد شیارهایی ریز در سطح بدنه آن است که باعث می شود تا این گجت محکم تر در گوش شما جای گیرد و در هنگام استفاده از آن حس راحتی بیشتری را تجربه نمایید.

یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 پشتیبانی از نسل سوم فناوری حذف نویز فعال یا ANC 3.0 است. این قابلیت صداها و نویزهای موجود در محیط اطراف شما را با دقت کامل از بین می برد و باعث می شود تا در هنگام مکالمه یا گوش دادن به موسیقی، بهترین کیفیت صدای ممکن به شما ارائه شود. به این ترتیب حتی در محیط های شلوغ و پر ازدحام نیز از کیفیت صدای این گجت کاسته نمی شود و صداهای ناخواستۀ موجود در محیط تمرکز شما را بر هم نمی زند. این ویژگی در هنگام گوش دادن به پادکست یا فایل های صوتی آموزشی نیز به کمک شما می آید.

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 از کدک اختصاصی Huawei L2HC 2.0 و استاندارد دیکودینگ LDAC پشتیبانی می کند و توانایی دریافت و پخش سیگنال های صوتی با کیفیت بالا را دارد. بد نیست بدانید که این ایربادز موفق به دریافت استاندارد طلایی Hi-Res و گواهینامه HWA شده است و با کیفیت ترین صداها را نیز بدون هیج مشکلی و با کمترین زمان تأخیر پخش می کند.

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که شارژ کامل باتری هدفون بی سیم هواوی FreeBuds Pro 3 تا 31 ساعت دوام می آورد که یک ساعت بیشتر از مدل قبلیِ این گجت است.

بررسی مشخصات ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3

قیمت هدفون بی سیم هواوی Huawei FreeBuds Pro 3

ایربادز هواوی FreeBuds Pro 3 با قیمت 199 یورو در بازارهای کشورهای اروپایی توزیع شده است. این گجت با رنگ های سبز، سفید و خاکستری عرضه شده و پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن در بازار به عمل آید.

منبع: gizmochina