شرکت هواوی از جدیدترین عضو خانواده گجت های صوتی خود با نام FreeBuds SE 2 رونمایی کرده است. این هدفون بی سیم به مجموعه ای از امکانات کاربردی و رده بالا مجهز است و کیفیت صدای بی نظیری را برای کاربران به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این ایربادز به عنوان جانشین مستقیم مدل FreeBuds SE که سال گذشته به بازار آمده بود، معرفی شده است و از بسیاری جهات نسبت به این مدل ارتقا پیدا کرده است.

رونمایی برند هواوی از هدفون وایرلس FreeBuds SE 2

هدفون بی سیم هواوی FreeBuds SE 2 از ظاهر مدرن و ارگونومیکی بهره می برد و به شکل «نیمه داخل گوش» (semi-in-ear) طراحی شده است. به این ترتیب بدون هیچ گونه احساس خستگی، می توانید ساعت ها آن را در گوش خود قرار داده و به موسیقی های مورد علاقه تان گوش فرا دهید. ایربادز FreeBuds SE 2 با وزن تنها 3.8 گرمی خود، به یکی از سبک ترین گجت های صوتی بازار تبدیل شده است، بدون اینکه خللی به طراحی ظاهری مدرن و جذاب آن وارد شده باشد!

مجهز بودن هدفون بی سیم هواوی FreeBuds SE 2 به بلوتوث 5.3 باعث می شود تا اتصال این گجت به گوشی به شکلی کاملاً پایدار و با کمترین میزان تأخیر برقرار شود. همچنین بلوتوث 5.3 باعث کاهش مصرف شارژ باتری گوشی می شود و از نویز پیدا کردن صدا به طور کامل جلوگیری می کند.

رونمایی برند هواوی از هدفون وایرلس FreeBuds SE 2

ایربادز FreeBuds SE 2 به طور کامل با دستگاه های برند هواوی ادغام شده است و در سریع ترین زمان ممکن به آنها متصل می شود. زمانی که شما درب کیس شارژ ایربادز FreeBuds SE 2 را باز می کنید، ایربادز به صورت اتوماتیک در حالت «جفت شدن» یا Pairing قرار می گیرد. پس از آن با نزدیک کردن ایرفون به گوشی هواوی خود، یک پیام پاپ آپ بر روی صفحه نمایش گوشی مشاهده می کنید که با تأیید کردن آن، اتصال ایرفون به گوشی برقرار می شود.

شارژ کامل باتری هدفون بی سیم هواوی FreeBuds SE 2 برای 9 ساعت پلی بک مداوم موسیقی کفایت می کند، اما اگر آن را در کنار کیس شارژ مورد استفاده قرار دهید طول عمر باتری آن به 40 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که این مدل ایرفون هواوی از قابلیت فست شارژ بهره می برد و تنها با 10 دقیقه شارژ شدن، می تواند برای 3 ساعت پلی بک بدون وقفه مورد استفاده قرار گیرد.

رونمایی برند هواوی از هدفون وایرلس FreeBuds SE 2

این گجت پوشیدنی صوتی با اپلیکیشن Huawei Smart Life سازگاری دارد. این اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما نصب می شود و مجموعه ای از ویژگی های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال از طریق این اپلیکیشن می توانید درصد شارژ باقی مانده هدفون خود را مشاهده کنید یا عملکرد دکمه های کنترلی لمسی آن را شخصی سازی نمایید.

در حال حاضر هدفون وایرلس هواوی FreeBuds SE 2 برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است و قیمت ابتدایی آن 25 دلار اعلام شده است. پیش بینی می شود استقبال خوبی از این گجت در بازار چین به عمل آید؛ با این حال هنوز زمان عرضه آن در کشورهای دیگر اعلام نشده است.

منبع: gizmochina