به نظر می رسد که تب مربوط به افزایش سرعت شارژ هنوز در میان شرکت های چینی فروکش نکرده است! یکی از شرکت هایی که در این زمینه تلاش های زیادی انجام داده، هواوی است. این شرکت چینی در یکی از جدیدترین اقدامات خود در رابطه با ارتقای اکوسیستم فست شارژ محصولات خود، از شارژر فندکی Huawei 88W رونمایی کرده است. این شارژر فندکی با پشتیبانی از سرعت شارژ 88 وات، می تواند تحولی در زمینه شارژ در خودرو ایجاد کند!

بررسی شارژر فندکی 88 وات هواوی

شارژر خودرو جدید هواوی می تواند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند

شارژر فندکی شیک و جذاب Huawei 88W با مدل P0015 عرضه شده است و طراحی ظاهری خیره کننده ای دارد. بدنه تمام مشکی و براق این شارژر به فضای داخلی خودروی شما جذابیت بیشتری می بخشد. همچنین این شارژر به گونه ای طراحی شده که استفاده از آن برای کاربر بسیار راحت باشد. شارژ فندکی 88 وات هواوی ابعاد استانداردی نیز دارد و خللی در رانندگی شما ایجاد نمی کند.
چیزی که شارژر خودرو هواوی 88 وات را از سایر مدل ها متمایز می کند، پیکربندی انعطاف پذیر رابط های آن است. به طور دقیق تر باید گفت که این شارژر فندکی دارای سه پورت است که به صورت A+C/A طراحی شده اند. شما می توانید به صورت همزمان، دو گجت را به این شارژر متصل کنید.

در بخش بالایی پنل شارژر فندکی جدید هواوی دو پورت نارنجی رنگ از نوع USB-A و USB-C تعبیه شده است. این پورت ها از فست شارژ پشتیبانی می کنند و سرعت خیره کننده 88 وات را ارائه می دهند. در پایین این دو پورت، شاهد قرارگیری یک درگاه مشکی رنگ USB-A نیز هستیم که با فست شارژ 30 وات سازگاری دارد.

بررسی شارژر فندکی 88 وات هواوی

زمانی که دو دستگاه را به شکل همزمان به شارژر فندکی Huawei 88W متصل کنید، جریان خروجی از این شارژر به صورت 88W+18W یا 66W+30W بین آنها توزیع می شود. این کار به صورت کاملاً هوشمند و متناسب با مشخصات باتری دستگاه های متصل به شارژر انجام می شود.

علاوه بر قابلیت شارژدهی باسیم با سرعت عالی 88 وات، شارژر فندکی Huawei P0015 از تمامی پروتکل های رایج فست شارژ هم پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به 65W PD، PPS، QC، SCP و پروتکل خلاقانه UFCS اشاره کرد. به این ترتیب می توانید طیف وسیعی از گوشی ها و گجت ها را به این شارژر متصل کنید. لازم به ذکر است که این شارژر خودرو با ولتاژ ورودی 12 تا 24 ولت سازگاری دارد و می توان آن را به درگاه فندک هر نوع وسیله نقلیه ای متصل کرد!

بررسی شارژر فندکی 88 وات هواوی

شرکت هواوی در کنار شارژر خودرو P0015، یک کابل قدرتمند USB-A به USB-C را هم ارائه داده است. این کابل از شدت جریان عالی 6 آمپر پشتیبانی می کند و تجربه کار با این گجت را برای شما ارتقا می دهد.

شارژر فندکی Huawei 88W هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است و قیمت آن 31 دلار اعلام شده است. با استفاده از این گجت دیگر دغدغه تمام شدن شارژ گوشی یا تبلت خود را ندارید و می توانید آنها را در حین رانندگی و در طول زمان رسیدن به مقصد شارژ نمایید. بد نیست بدانید که هواوی اخیراً از فناوری های خلاقانه دیگری هم رونمایی کرده است که شاید جذاب ترین آنها «قابلیت نظارت بر قند خون افراد» در ساعت هوشمند Huawei Watch 4 باشد!

منبع: gizmochina