همان طور که می دانید، مایکروسافت بینگ چت را با مرورگر Edge ادغام کرده است و شما می توانید از طریق منوی کناری این مرورگر، به طور مستقیم با هوش مصنوعی بینگ تعامل برقرار کنید. در این بخش سه تب “Chat”، “Compose” و “Insights” در اختیار شما است که هر کدام امکانات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد. در تب Chat می توانید با هوش مصنوعی بینگ مکالمه کنید و سؤالات خود را از او بپرسید. در بخش Insights هم می توانید به موضوعات مرتبط با محتوایی که در حال مشاهده آنها در مرورگر اج هستید دست یابید.

اما در این مقاله قصد داریم تا نحوه کار کردن با قابلیت “Compose” بینگ چت را در مرورگر اج به شما آموزش دهیم. هوش مصنوعی بینگ در این بخش متناسب با موضوع انتخابی شما محتوای متنی آماده می کند. شما می توانید از این محتوا در ایمیل ها، نامه ها، مقالات یا پست های بلاگ خود استفاده کنید. همچنین می خواهید در این بخش از چت بات بخواهید به شما ایده دهد!

آموزش کار کردن با ویژگی Compose هوش مصنوعی بینگ چت در مرورگر مایکروسافت اج

چگونه از قابلیت Compose در بینگ چت مرورگر اج استفاده کنیم؟

برای استفاده از قابلیت Compose در بینگ چت مرورگر اج مراحل زیر را انجام دهید:

1- مرورگر Microsoft Edge را باز کنید.
2- بر روی آیکون Bing که در گوشه بالای سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.
3- به تب Compose بروید.
4- در بخش “Write about” جزئیات مربوط به محتوایی را که می خواهید چت بات بینگ برایتان تولید کند، وارد نمایید. به عنوان مثال: «یک متن معرفی برای استخدام در یک پوزیشن مدیریتی برایم بنویس. و حتماً به این نکته اشاره کن که من 5 سال سابقه کار مدیریتی دارم».

چگونه از قابلیت Compose در بینگ چت مرورگر اج استفاده کنیم؟

5- در بخش Tone، لحن مورد نظرتان را برای تولید متن از میان گزینه های “Professional” (حرفه ای)، “Casual” (معمولی)، “Enthusiastic” (پر شور و خلاقانه)، “Informational” (خبری و اطلاع دهنده) و “Funny” (سرگرم کننده) انتخاب کنید.
6- در بخش Format، یکی از فرمت های در دسترس را از میان گزینه های “Paragraph”، “Email”، “Blog Post” یا “Ideas” انتخاب کنید.
7- در بخش Length، طول محتوای مورد نظرتان را از میان گزینه های “Short”، “Medium” یا “Long” انتخاب کنید.
8- بر روی دکمه Generate draft کلیک کنید تا متن تولید شود.
9- (مرحله آپشنال) با کلیک بر روی دکمه “Add to site” می توانید متن تولید شده را کپی و آن را به صورت مستقیم در ایمیل یا ورد آنلاین پیست کنید. توجه داشته باشید که این بخش برای کپی متن در ابزارها و اپلیکیشن های آنلاین کاربرد دارد.

آموزش کار کردن با ویژگی Compose هوش مصنوعی بینگ چت در مرورگر مایکروسافت اج

پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از متن تولید شده توسط هوش مصنوعی بینگ، آن را به دقت مطالعه کنید. چرا که ممکن است این متن نیاز به اصلاح یا تغییر داشته باشد. این روزها از متن های تولید شده توسط چت بات بینگ در مقالات تخصصی و غیر تخصصی، ایمیل ها و وب سایت ها استفاده می شود و حتی چندین کتاب نیز با آن نوشته شده است! باید ببینیم آینده این فناوری که روز به روز در حال توسعه بیشتر است به کجا خواهد کشید.

منبع: windowscentral