یکی از بزرگترین مزیت های سرویس های استریم تلویزیون مانند Sling TV این است که شما می توانید هر لحظه که خواستید، اکانت خود در آنها را حذف کنید. برخلاف پکیج های کابلی که شما را با یک قرارداد سفت و سخت محدود می کنند، سرویس Sling TV به شما این امکان را می دهد تا بلافاصله حساب کاربری خود را ببندید. این روزها سرویس های متعددی برای استریم برنامه های تلویزیونی وجود دارند و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا خدمات همه آنها را تجربه کنند! به این ترتیب قابلیت غیر فعال کردن حساب کاربری در این سرویس ها یک ویژگی کاربردی خواهد بود. در ادامه مراحل حذف اکانت Sling TV را با هم مرور می کنیم. این کار فوق العاده آسان است!

1. به سایت Sling بروید

1. به سایت Sling بروید

اولین قدم برای این منظور این است که به سایت اسلینگ بروید. شما می توانید از گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا هر دستگاه دیگری که قابلیت مرور صفحات وب را دارد، استفاده کنید. آدرس وب سایت اسلینگ عبارت است از: https://www.sling.com/

2- به اکانت خود وارد شوید

بر روی آیکونی که به شکل یک شخص طراحی شده و در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی سایت اسلینگ قرار دارد، کلیک کنید. این آیکون درست در کنار دکمه Sign Out و در قسمت سیاه رنگ بالای صفحه جای دارد و با کلیک بر روی آن به تنظیمات اکانت خود وارد خواهید شد.

3- در اسلینگ Sign in کنید

ممکن است اسلینگ پیش از نمایش اطلاعات حساب کاربری، از شما تقاضای نام کاربری و رمز عبور کند. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود در سایت شوید.

3- در اسلینگ Sign in کنید

4- گزینه Cancel Subscription را انتخاب کنید

در صفحه تنظیمات حساب کاربری خود، بر روی گزینه Cancel Subscription در زیر بخش Your Subscription کلیک کنید تا حساب کاربری شما در Sling TV حذف شود. در این مرحله یک پیشنهاد ویژه از جانب اسلینگ به شما می شود تا در صورت تمایل به استفاده خود از خدمات آنها ادامه دهید. اگر این پیشنهاد برایتان جذاب بود بر روی دکمه GET OFFER و در غیر این صورت بر روی دکمه CANCEL SUBSCRIPTION کلیک کنید.

4- گزینه Cancel Subscription را انتخاب کنید

5- به اسلینگ دلیل تصمیم خود را اطلاع دهید

بعد از اینکه اکانت خود را حذف کردید، Sling TV از شما سؤالاتی می پرسد و از شما درخواست می کند که دلیل تصمیم خود مبنی بر خاتمه دادن به استفاده از خدمات آن را اعلام کنید. و اینکه آیا مایل به بازگشت به این سرویس در آینده خواهید بود یا خیر؟ شما می توانید به این سؤالات پاسخ ندهید. اما با جواب دادن به آنها می توانید به تیم اسلینگ برای ارتقا دادن خدمات خود کمک کنید. به هر حال، بر روی دکمه Continue در پایین صفحه کلیک کنید تا به آخرین مرحله برای حذف اکانت خود بروید.

5- به اسلینگ دلیل تصمیم خود را اطلاع دهید

6- به استفاده از خدمات اسلینگ پایان دهید

در این مرحله اسلینگ به شما یادآوری می کند که هر زمان که بخواهید می توانید مجدداً به آن بازگردید. حالا با وارد کردن دوباره رمز عبور خود می توانید به استفاده از خدمات Sling TV پایان دهید.

6- به استفاده از خدمات اسلینگ پایان دهید

پس از وارد کردن رمز عبور، بر روی دکمه Cancel My Subscription کلیک کنید. در این مرحله یک پیام خداحافظی از جانب اسلینگ نمایش داده می شود و اکانت شما در این سرویس به طور کامل بسته می شود.

6- به استفاده از خدمات اسلینگ پایان دهید

حالا که اکانت خود در Sling TV را بسته اید، می توانید به سراغ دیگر سرویس های استریم برنامه های تلویزیونی بروید. از جمله محبوب ترین این سرویس ها می توان به Hulu، Disney+، Paramount Plus، Amazon Kids+، Amazon Prime Video، HBO Max و Netflix اشاره کرد.

منبع: androidcentral