این طور که در خبرها آمده، شرکت چینی آنر خود را برای ارائه یک گوشی اقتصادی جدید به بازار کشورهای اروپایی آماده می کند. اکنون طی گزارشی که توسط وب سایت Appuals منتشر شده، مشخصات این گوشی جدید با نام Honor X6a در دسترس قرار گرفته است. همچنین چند عکس از این گوشی انتشار یافته که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.

لو رفتن مشخصات گوشی Honor X6a

طراحی گوشی آنر X6a

گوشی آنر X6a از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به گوشی Honor Play 40 دارد که حدود چند ماه پیش در چین عرضه شده بود. بر روی پنل جلویی این گوشی یک بریدگی به شکل قطره آب دیده می شود که محل قرارگیری دوربین سلفی است. پنل پشتی این گوشی نیز محل قرارگیری دوربین دوگانۀ آن است. امکانات امنیتی این گوشی نیز شامل حسگر اثر انگشت در کناره بدنه می شود. این مدل گوشی Honor در دو رنگ سبز و مشکی راهی بازار شده است.

مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر X6a

لو رفتن مشخصات گوشی Honor X6a

صفحه نمایش گوشی X6a از پنل IPS LCD بهره می برد و 6.56 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش توانایی ارائه تصاویر با رزولوشن HD+ (معادل با 720x1612 پیکسل) را دارد و نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز را به ارمغان می آورد.

داخل بدنه گوشی X6a آنر شاهد استفاده از چیپست اسنپدراگون 480 پلاس هستیم. در کنار این تراشه از 6 گیگابایت حافظه رم و یک باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. لازم به ذکر است که این گوشی از فناوری فست شارژ با سرعت حداکثر 10 وات پشتیبانی می کند.

به احتمال بسیار زیاد بر روی گوشی موبایل آنر X6a سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری Magic UI نصب خواهد بود. در زمینه عکاسی نیز این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسل در جلو و دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسل در پشت بهره می برد. لنز 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و لنز 2 مگاپیکسلی به عنوان سنسور تشخیص عمق کاربرد خواهند داشت. این گوشی دارای فلش LED هم هست که عکاسی در نور کم را با کیفیت تر می کند.

گوشی موبایل X6a آنر تنها با یک کانفیگ حافظه (شامل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی) به بازار عرضه شده است. قیمت این گوشی در این کانفیگ تنها 169 یورو است. لازم به ذکر است که فعالیت های آنر در هفته های اخیر فقط به رونمایی از گوشی موبایل X6a محدود نبوده است و این برند چینی چندین دستگاه جدید دیگر را نیز به بازار معرفی کرده است. از جمله این دستگاه ها می توان به گوشی تاشوی Magic V2، تبلت MagicPad 13، ساعت هوشمند Honor Watch 4 و تلویزیون هوشمند Smart Screen 5 اشاره کرد.

لو رفتن مشخصات گوشی Honor X6a

شرکت آنر پس از جدا شدن از هواوی و رهایی از تحریم های سفت و سخت آمریکا فعالیت های متنوعی را در کشورهای اروپایی آغاز کرده است و محصولات زیادی را راهی بازارهای این کشورها کرده است. البته با توجه به سابقۀ همکاری با هواوی، هنوز بسیاری از کاربران در خرید محصولات آنر دچار تردید هستند. با این حال Honor برند محبوبی در کشور ما است و شما برای خرید محصولات آن محدودیتی نخواهید داشت.

منبع: gizmochina