شرکت آنر طی چند روز اخیر از گوشی های رده بالای Honor 90 و Honor 90 Pro در کشور چین رونمایی کرده است. در کنار این گوشی های هوشمند، شاهد معرفی یک جفت هندزفری وایرلس نیز از جانب این برند چینی بوده ایم. این محصول جدید برای رقابت در بازار میان رده ها عرضه شده است و در عین حال از مشخصات مناسبی برخوردار است. در ادامه به این مشخصات نگاه دقیق تری انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

بررسی ایربادز آنر Honor Earbuds X5

ایربادز جدید آنر با نام رسمی و تجاری Honor Earbuds X5 به بازار عرضه شده است و همان طور که اشاره شد، یک هدفون وایرلس اقتصادی است. این گجت شباهت زیادی به ایربادز Oppo Enco R2 دارد که آن هم به تازگی معرفی شده است. می توان گفت که آنر ایربادز X5 دارای امکانات پایه ای است و به ویژگی های رده بالایی مانند ANC (حذف نویز فعال) مجهز نشده است.

ایربادز آنر X5 از نوع Half in Ear (یا همان Open Ear) است و به صورت وایرلس به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. کیس شارژر این هدفون حالت نیم دایره ای دارد و سطح آن به صورت براق طراحی شده است. همچنین ایربادهای این هدفون از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اپل AirPods دارند. این محصول جدید آنر در رنگ های سفید و مرجانی به بازار آمده و قیمت ابتدایی آن 40 دلار اعلام شده است.

بررسی ایربادز آنر Honor Earbuds X5

ایربادز Honor Earbuds X5 به درایورهای 13.4 میلی متری مجهز است و برای اتصال وایرلس، از بلوتوث بهره می گیرد. این گجت از قابلیت اتصال چند گانه (یا چند نقطه ای) پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف متصل کنید. در این حالت به راحتی می توانید دستگاه های متصل به این ایربادز را در کوتاه ترین زمان سوئیچ کنید و از اتصال بلوتوثی پایدار و بدون قطعی آنها لذت ببرید!

جای تعجب نیست که ایربادز آنر X5 بدون هیچ مشکلی با گوشی های هوشمند برند آنر جفت می شود. این ایربادز به طور کامل با اپلیکیشن موبایل Honor AI Space سازگار است. از طریق این اپلیکیشن کاربران می توانند تنظیمات دلخواه خود را بر روی این ایربادز اعمال کنند و اکولایزر پخش صدا را متناسب با نیازهای خود تغییر دهند. حتی از طریق این اپلیکیشن می توانید محل قرارگیری ایربادز آنر X5 را پیدا کنید. این ویژگی به خصوص در مواقعی که ایربادز خود را گم کرده اید به کمک شما می آید.

بررسی ایربادز آنر Honor Earbuds X5

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هدفون وایرلس آنر Earbuds X5 به کنترل های لمسی مجهز است و از قابلیت ENC (حذف نویز محیطی) در هنگام مکالمه بهره می برد. همچنین این ایربادز شارژدهی مناسبی دارد و شارژ کامل باتری آن (در کنار محفظه شارژر) به 27 ساعت می رسد.

مطابق با گزارش های منتشر شده، قیمت ایربادز آنر Honor Earbuds X5 در کشور چین 40 دلار اعلام شده است. هنوز در رابطه با قیمت و زمان عرضه این ایربادز به بازارهای جهانی اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. اخبار تکمیلی در این رابطه از طریق وب سایت رسمی آنر قابل پیگیری است.

منبع: gizmochina