شرکت آنر پس از جدایی از هواوی و فعالیت مستقل، توانسته خود را از تحریم های آمریکا نجات دهد و حضور پر رنگ تری در بازار کشورهای اتحادیه اروپا و بریتانیا داشته باشد. در همین راستا این شرکت به تازگی ردیاب ورزشی Honor Band 7 را در این بازارها عرضه کرده که از بسیاری جهات قابل توجه است! این ردیاب ورزشی به صفحه نمایش بزرگ اولد مجهز است و با اکثر گوشی های اندرویدی و آیفون سازگاری دارد. همچنین این گجت دارای درجه حفاظتی 5ATM است و به صورت کاملاً ضد آب طراحی شده است.

بررسی ردیاب ورزشی آنر Honor Band 7

ردیاب ورزشی آنر بند 7 حدود پنج ماه پس از معرفی در چین، در کشورهای اتحادیه اروپا و بریتانیا نیز عرضه شده است. این گجت هوشمند با احتساب سنسور دارای ابعاد 43x25.4x10.99 میلی متر است. همچنین وزن آن به همراه بند 29 گرم و بدون بند 18 گرم اعلام شده است.

یکی از ویژگی های درخشان ردیاب ورزشی آنر بند 7، صفحه نمایش OLED آن با سایز 1.47 اینچ است. این صفحه نمایش رزولوشن 194x368 پیکسل را ارائه می دهد و بر روی آن از روکش شیشه ای 2.5D استفاده شده است. کیفیت تصویر این صفحه نمایش به گونه ای است که در هنگام انجام حرکات ورزشی به سادگی می توانید اطلاعات درج شده بر روی آن را مشاهده کنید.

بررسی ردیاب ورزشی آنر Honor Band 7

فیتنس ترکر Honor Band 7 از 96 برنامه ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و به سنسورهای اندازه گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون مجهز شده است. این ردیاب ورزشی دارای درجه حفاظتی 5 ATM نیز هست و در برابر نفوذ آب مقاومت قابل توجهی دارد. با این حال بهتر است تا از آن در هنگام شنا کردن در آب های عمیق استفاده نشود.

در کناره بدنه ردیاب ورزشی آنر بند 7 یک دکمه فیزیکی تعبیه شده است که برای دسترسی سریع به تنظیمات کاربرد دارد. این ردیاب ورزشی دارای پورت شارژ مغناطیسی است و از بلوتوث 5.0 (BLE) پشتیبانی می کند. شرکت آنر تضمین کرده است که این گجت با سیستم عامل های اندروید 9.0 و iOS 11.0 به بعد سازگاری دارد و اتصالی پایدار و پر سرعت را با گوشی های اندرویدی و آیفون برقرار می کند.

بررسی ردیاب ورزشی آنر Honor Band 7

ردیاب ورزشی Honor Band 7 در کشورهای مختلف با رنگ های متفاوتی عرضه شده است. به عنوان مثال این گجت در اروپا با رنگ مشکی عرضه شده، اما در بریتانیا علاوه بر نسخه مشکی، نسخه های سبز و صورتی آن نیز در دسترس قرار گرفته است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که قیمت ردیاب ورزشی آنر بند 7 در اروپا 59.99 یورو و در بریتانیا 49.99 پوند اعلام شده است. این برچسب قیمت با توجه به امکانات این گجت کاملاً مناسب است و می تواند ارزش خرید این محصول را بالاتر ببرد. همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، آنر پس از جدا شدن از هواوی قصد دارد تا به هر نحوی که شده جایگاه خود را در بازارهای بین المللی تثبیت کند. یکی از این روش ها، ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های اقتصادی است. باید ببینیم که آیا این روش برای ردیاب ورزشی آنر بند 7 جواب می دهد یا خیر.

منبع: notebookcheck