ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 یک مدل برد کوتاه LCD با رزولوشن XGA است که برای نمایش تصویر در فضاهای محدود کارایی مناسبی دارد. این پروژکتور تصاویری سرزنده و شاداب را با هزینه های جانبی پایین تولید می کند و از ویژگی های کاربردی مانند 2 پورت HDMI، فناوری HDCR و تکنولوژی اختصاصی Accentualizer هیتاچی بهره می برد. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 به دلیل ابعاد جمع و جور و وزن سبک، به آسانی نصب می شود و برای تنظیم سریع تر تصویر بر روی پرده پروژکتور، به قابلیت Perfect Fit مجهز شده است. بهره بردن از قابلیت اکوی هوشمند و حالت Saver نیز باعث شده تا مصرف برق این دستگاه کاملاً بهینه و استاندارد باشد. در کل اگر قصد خرید پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 را دارید، در این مقاله می توانید با برخی ویژگی های کلیدی آن بیشتر آشنا شوید.

مزایای خرید پروژکتور برد کوتاه هیتاچی CP-AX3505 چیست؟

فناوری Accentualizer

این فناوری به طور اختصاصی از جانب هیتاچی ارائه شده و به طبیعی تر شدن تصاویر کمک می کند. به طور دقیق تر باید گفت که فناوری Accentualizer باعث می شود تا سایه ها واضح تر شوند و تصاویر به شکلی شارپ و براق به نمایش درآیند. ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AX3505 با بهره بردن از این قابلیت کیفیت تصویری ایده آل (مشابه با پنل های تخت) را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید سطح افکت های این پنل را در سه سطح مختلف تنظیم کنید.

فناوری HDCR یا High Dynamic Contrast Range

خیلی از پروژکتورهای معمولی در محیط های روشن دچار مشکل می شوند و وضوح تصویر آنها افت می کند. شرکت هیتاچی با استفاده از فناوری HDCR در ویدیو پروژکتور CP-AX3505، این مشکل را برطرف کرده است. این فناوری از مات شدن تصویر در مکان های روشن جلوگیری و کنتراست تصویر را به صورت داینامیک بهینه سازی می کند. لازم به ذکر است که این پروژکتور از روشنایی 3600 لومن و کنتراست 10000:1 بهره می برد که برای مصارف آموزشی/ اداری مناسب به نظر می رسد.

قابلیت Cloning

این امکان برای شما وجود دارد تا اطلاعات مربوط به تنظیمات ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 را بر روی یک فلش مموری USB کپی کنید و به یک پروژکتور دیگر انتقال دهید. این قابلیت که Cloning نام دارد امکان ذخیره تمامی اطلاعات (شامل سطح کیستون، غلظت رنگ و...) بر روی فلش را به شما می دهد و باعث می شود تا مراحل نصب و راه اندازی دستگاه با سرعت بالاتری انجام شود.

مزایای خرید پروژکتور برد کوتاه هیتاچی CP-AX3505 چیست؟

تکنولوژی ImageCare

این تکنولوژی در واقع یک قابلیت کنترل برق مصرفی لامپ است. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 با بهره گیری از این فناوری، بهینه ترین کیفیت تصویر را با کمترین میزان مصرف انرژی ارائه می دهد. در واقع تکنولوژی ImageCare با ارتقای نسبت کنتراست و کاهش برق مصرفی پروژکتور به افزایش طول عمر لامپ دستگاه کمک می کند.

عملکردهای Saver و Intelligent Eco

ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AX3505 به صورت اتوماتیک روشنایی لامپ را متناسب با سطح نور محیط تغییر می دهد. همچنین اگر این پروژکتور برای مدتی بدون استفاده باقی بماند و تصویر در حال نمایش با آن تغییر نکند، روشنایی آن به صورت اتوماتیک کاهش می یابد. این قابلیت ها که به ترتیب Intelligent Eco (اکوی هوشمند) و Saver نام دارند، دوام و طول عمر ایده آل لامپ این دستگاه را تضمین می کنند.

قابلیت Perfect Fit 2

قابلیت Perfect Fit 2 به شما اجازه می دهد تا هر یک از گوشه های قاب تصویر یا کناره های آن را به دلخواه خود تنظیم کنید. همچنین امکان تصحیح زاویه تصویر ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 در هر دو راستای عمودی و افقی برای شما وجود دارد.

مزایای خرید پروژکتور برد کوتاه هیتاچی CP-AX3505 چیست؟

سازگاری با اپلیکیشن Projector Quick Connection

این اپلیکیشن در نسخه های iOS و اندروید ارائه شده و امکان کنترل ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 از راه دور را فراهم می آورد. از طریق این اپ می توانید عکس، داکیومنت و محتوای وب را از راه دور به این پروژکتور ارسال کنید. برای این منظور می توانید پروژکتور خود را از طریق پورت RJ-45 به شبکه با سیم LAN اتصال دهید یا دانگل وایرلس USBWL11N را به صورت جداگانه تهیه کرده و از این اپ به صورت وایرلس استفاده نمایید.

قابلیت نمایش رومیزی

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 توانایی نمایش محتوا بر روی میز را هم دارد! برای بهره بردن از این قابلیت باید پایه نصب رومیزی سازگار با این پروژکتور را به صورت جداگانه تهیه کنید. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3505 بر روی این پایه به صورت عمودی نصب می شود و با توجه به اینکه به یک لنز اولترا شورت ترو مجهز است، تصویر را بر روی میز نمایش می دهد! این ویژگی در محیط های کاری و آموزشی کوچک کارایی دارد و باعث افزایش حس همکاری و مشارکت بین افراد می شود. به طور کلی این پروژکتور در فضاهای محدود فوق العاده کاربردی است و شما می توانید با نصب آن در فاصله فقط 70 سانتی متری نسبت به پرده نمایش، به سایز تصویر 100 اینچ دست یابید.

منبع: bhphotovideo