اگر ابعاد کلاس درسی یا اتاق جلسه شما کوچک باشد، برای نمایش محتوا در آنها با پروژکتورهای معمولی دچار مشکل خواهید شد. برای این منظور، شما باید از یک پروژکتور الترا شورت ترو استفاده کنید. این دسته از پروژکتورها نسبت پرتاب فوق العاده کوتاهی دارند و نیازی به نصب آنها در فواصل دور نسبت به پرده نمایش وجود ندارد. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 یکی از همین دستگاه ها است که به شما این امکان را می دهد تا آن را در نزدیک ترین فاصله نسبت به پرده پروژکتور نصب کنید و به سایز تصویر حداکثر 100 اینچ دست یابید! شما می توانید این پروژکتور را بر روی دیوار نصب کنید یا آن را بر روی یک میز در مقابل پرده نمایش قرار دهید. حتی می توانید با استفاده از پایه های مخصوص، تصویر خروجی ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AX3005 را بر روی یک میز نمایش دهید! این ویژگی ها باعث شده تا این پروژکتور به یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در فضاهای کوچک و محدود تبدیل شود.

دستیابی به تصاویر بزرگ از کمترین فاصله نسبت به پرده نمایش با پروژکتور هیتاچی CP-AX3005

سایز تصویر 100 اینچ از فاصله کوتاهتر از 1 متر

شرکت هیتاچی در پروژکتور CP-AX3005 از لنزی با نسبت پرتاب 0.30:1 استفاده کرده است. با بهره بردن از این لنز الترا شورت ترو، شما می توانید این پروژکتور را برای نمایش بر روی یک پرده نمایش 2 متری، در فاصله 60 سانتی متری نسبت به آن نصب کنید! لازم به ذکر است که این پروژکتور توانایی ارائه تصاویر در سایز 60 اینچ (1.5 متر) تا 100 اینچ (2.5 متر) را دارد و محدوده فاصله آن از پرده نمایش باید بین 40 تا 70 سانتی متر باشد. پس نگران ابعاد کوچک کلاس یا اتاق جلسه خود نباشید و با خیال راحت از ویدیو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 در آنها استفاده کنید!

کیفیت تصویر مناسب با بهره بردن از فناوری های اختصاصی هیتاچی

هیتاچی از تکنولوژی های اختصاصی خود در زمینه ارتقای کیفیت تصویر در ویدئو پروژکتور CP-AX3005 استفاده کرده است. از جمله این فناوری ها می توان به Accentualizer اشاره کرد که بر روی ارتقای میزان شارپ بودن، درخشندگی و کیفیت سایه های تصویر تأثیر دارد. همچنین این پروژکتور از قابلیت HDCR برخوردار است که از افت وضوح تصویر در اتاق های روشن جلوگیری می کند. این فناوری افکتی را مشابه با افزایش سطح کنتراست تصویر ایجاد می کند و مانع از مات شدن تصویر در زیر نور لامپ یا نورهای محیطی می شود. ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 به قابلیت جدید Image Optimizer هم مجهز است که در زمینه بهینه سازی تصویر متناسب با نور محیط کاربرد دارد. مجموعه این تکنولوژی ها در کنار هم کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور را تضمین می کنند. لازم به ذکر است که مشخصات عمومی ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 شامل رزولوشن XGA، شدت روشنایی 3300 لومن و نسبت کنتراست 10000:1 می شود.

دستیابی به تصاویر بزرگ از کمترین فاصله نسبت به پرده نمایش با پروژکتور هیتاچی CP-AX3005

امکانات کاربردی در شبکه های LAN

این امکان برای شما وجود دارد تا ویدئو پروژکتور Hitachi CP-AX3005 را از طریق شبکه داخلی سازمان خود کنترل و مدیریت کنید. در این حالت می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی، به چند عدد از این پروژکتور دسترسی یابید و از امکاناتی مانند زمان بندی نمایش، گزارش گیری، ارسال پیام های هشدار و انتقال فایل بهره مند شوید. برای این منظور ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 با ابزارهای کنترل تحت شبکه مانند AMX و Crestron Connected سازگار و به پورت های RS-232C و RJ-45 مجهز شده است.

پشتیبانی از اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ

ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 به 2 پورت HDMI مجهز است و می توان آن را به سادگی به لپ تاپ متصل کرد. همچنین این پروژکتور دارای 2 پورت 15 پین مینی D-sub است که برای اتصال به کامپیوتر کاربرد دارد. دیگر پورت های این پروژکتور شامل 1 خروجی مانیتور (15 پین مینی D-Sub)، 1 ورودی ویدئو (RCA کامپوزیت) و ورودی و خروجی صدا می شود.

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 دو پورت USB-A هم قرار دارد که امکان اتصال فلش مموری به دستگاه را فراهم می آورد. در این حالت می توانید فایل های ذخیره شده بر روی فلش را به صورت مستقیم توسط پروژکتور به نمایش بگذارید. همچنین امکان اتصال دانگل وایرلس به این پروژکتور وجود دارد. پس از آن می توانید دستگاه های مورد نظر خود را به صورت بدون سیم به آن متصل کنید.

دستیابی به تصاویر بزرگ از کمترین فاصله نسبت به پرده نمایش با پروژکتور هیتاچی CP-AX3005

در مجموع ویدئو پروژکتور هیتاچی CP-AX3005 با بهره بردن از امکانات بالا کارایی ایده آلی در مدارس و مراکز آموزشی، سازمان ها، شرکت ها و ادارات دارد. سایر ویژگی های این دستگاه شامل موارد زیر می شود:

•    روشن و خاموش شدن مستقیم
•    اسپیکر داخلی 16 وات
•    حالت اکوی هوشمند
•    فیلتر هوای هیبریدی
•    ورودی میکروفون
•    تصحیح کیستون عمودی و افقی

منبع: hitachi