برند هایسنس پس از عرضۀ موفقیت آمیز تلویزیون های سری E7 4K MiniLED TV، از یک مدل جدید دیگر با نام U8KL MiniLED TV در چین رونمایی کرده است. این تلویزیون به مجموعه ای از امکانات هوشمند و پیشرفته مجهز است که از میان آنها می توان به فناوری رادار موج میلیمتری اشاره کرد. دوست دارید با تلویزیون هایسنس Hisense U8KL بیشتر آشنا شوید؟! پس با ما همراه باشید!

رونمایی هایسنس از تلویزیون مینی ال ای دی U8KL

مشخصات فنی تلویزیون هایسنس Hisense U8KL MiniLED TV

تلویزیون جدید هایسنس رزولوشن 4K را به شما ارائه می دهد و از محدوده رنگ غنی و متنوع DCI-P3 پشتیبانی می کند. این تلویزیون از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است و صفحه نمایش آن 97 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده است. به این ترتیب ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش این تلویزیون به باریک ترین حالت ممکن رسیده است! این نوع طراحی مرز بین تصویر و محیط اطراف دستگاه را از بین می برد و هیجان بیشتری از تماشای فیلم یا انجام بازی را به شما می دهد.

تلویزیون هایسنس U8KL از زاویه دید وسیع 178 درجه بهره می برد. پس در هر زاویه ای که در مقابل آن حضور داشته باشید، کیفیت تصویر و رنگ ها برایتان یکسان خواهد بود. ضمن اینکه این مدل از تلویزیون هایسنس توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز را دارد و از این جهت می توان آن را برای گیمینگ گزینه ای کاملاً مناسب دانست.

متناسب با سایز تلویزیون هایسنس U8KL (که شامل 65، 75 و 85 اینچ می شود)، تعداد ناحیه های نوری پس زمینۀ آن بین 1600 تا 2400 ناحیه متفاوت است. لازم به ذکر است که این تلویزیون از روشنایی حداکثر 3300 نیت پشتیبانی می کند که در میان تلویزیون های هوشمند موجود در بازارهای جهانی در سال 2023 یک رکورد شگفت انگیز به حساب می آید! پس اگر به دنبال تصاویری هستید که حتی زیر نور آفتاب هم برق بزنند، عاشق این تلویزیون خواهید شد!

رونمایی هایسنس از تلویزیون مینی ال ای دی U8KL

داخل بدنه تلویزیون هایسنس U8KL MiniLED TV شاهد استفاده از پردازندۀ چهار هسته ای A73 و چیپ ارتقای کیفیت تصویر Xensiv X هستیم. این سخت افزار، کیفیت تصویر عالی این مدل را تضمین می کنند. ضمن اینکه این تلویزیون از فناوری های دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می کنند و یک تجربۀ سمعی/ بصری به یاد ماندنی را برای شما رقم می زنند.

اما یکی از ویژگی های کلیدی تلویزیون هایسنس U8KL، پشتیبانی آن از تکنولوژی رادار موج میلیمتری است. این فناوری باعث می شود تا تلویزیون محل نشستن کاربر در مقابل صفحه نمایش را تشخیص دهد و بر طبق آن، تنظیمات صوتی تصویری را به صورت اتوماتیک بهینه سازی کند! مثلاً اگر جایی در انتهای اتاق هستید و تلویزیون را روشن کنید، سیستم به صورت اتوماتیک صدا را زیاد و تصویر را شفاف تر می کند! علاوه بر این، تلویزیون هایسنس U8KL توانایی زیر نظر گرفتن شما در هنگام انجام تمرینات ورزشی را دارد و کالری سوزانده شده را برایتان محاسبه می کند!

از دیگر ویژگی های تلویزیون هایسنس U8KL می توان به سیستم صوتی Waterfall با توان خروجی 77 وات، حافظه رم 4 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد. این تلویزیون از دستیار صوتی هایسنس نیز پشتیبانی می کند و به وای فای دو بانده و بلوتوث مجهز است. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که مجموعه پورت های این تلویزیون را USB 3.0 و HDMI 2.1 تشکیل می دهند.

رونمایی هایسنس از تلویزیون مینی ال ای دی U8KL

قیمت تلویزیون هایسنس Hisense U8KL MiniLED TV

تلویزیون هایسنس U8KL در سه نسخۀ 65، 75 و 85 اینچ عرضه شده که قیمت آنها به صورت زیر است:

  • نسخۀ 65 اینچ با مدل 65U8KL: 1230 دلار
  • نسخۀ 75 اینچ با مدل 75U8KL: 1709 دلار
  • نسخۀ 85 اینچ با مدل 85U8KL: 2392 دلار

منبع: gizmochina