هایسنس به تازگی یک تلویزیون هیجان انگیز را با رزولوشن 8K معرفی کرده است. این تلویزیون با نام کامل Hisense U80H Mini-LED ULED 8K 75-in TV عرضه می شود و توانایی دستیابی به روشنایی 1000nits را دارد. از جمله مشخصات کلیدی این تلویزیون می توان به نرخ نوسازی 120 هرتز و مجموعه ای از ویژگی های گیمینگ (مانند ALLM، VRR و AMD FreeSync Premium Pro) اشاره کرد. علاوه بر این، تلویزیون 75 اینچ هایسنس به سیستم عامل اندروید تی وی مجهز است و امکان کنترل کردن آن با فرمان های صوتی از طریق گوگل اسیستنت وجود دارد.

این شما و این تلویزیون 75 اینچ هایسنس با وضوح تصویر باورنکردنی 8K

تلویزیون 75 اینچ هایسنس U80H توانایی نمایش 33 میلیون پیکسل در هر قاب را دارد و حداکثر روشنایی 1000nits را ارائه می دهد. از این جهت امکان استفاده از آن در محیط های کاملاً روشن و حتی در زیر نور مستقیم لامپ وجود دارد. ضمن اینکه این تلویزیون جدید هایسنس به طور پیش فرض از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و MEMC پشتیبانی می کند و تصاویر دارای حرکات سریع را به شکلی نرم و روان نمایش می دهد.

شرکت هایسنس در تلویزیون جدید خود از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی 8K AI Upscaler نیز استفاده کرده است. این تلویزیون با بهره گیری از این فناوری هر فریم تصویر را آنالیز می کند و در صورت پایین تر بودن رزولوشن آن از 8K، تعداد پیکسل های آن را دو برابر می کند. لازم به ذکر است که تلویزیون هایسنس U80H از چیپ اختصاصی Hi-View Engine Pro بهره می برد و از فناوری های دالبی ویژن IQ و HDR10+ پشتیبانی می کند.

این شما و این تلویزیون 75 اینچ هایسنس با وضوح تصویر باورنکردنی 8K

تلویزیون U80H با فناوری های دالبی اتموس و DTS:X هم سازگاری دارد و صدای قدرتمندی را پخش می کند. هر چند می توانید قوی ترین اسپیکرهای موجود را به صورت بلوتوثی یا از طریق کابل HDMI eARC به آن متصل کنید. این تلویزیون ویژگی های گیمینگ متعددی نیز دارد و می توان آن را در حالت Game Mode Pro قرار داد. در این حالت فناوری هایی مانند ALLM، VRR (رفرش ریت متغیر) و فری سینک پرمیوم پرو AMD فعال می شود و تجربه گیمینگ کاربر ارتقا پیدا می کند. شما می توانید جدیدترین نسل کنسول های بازی یا گجت های مدرن دیگر را از طریق پورت های HDMI 2.1، HDMI 2.0 یا USB 3.0 به تلویون هایسنس U80H متصل کنید.

مجهز بودن به سیستم عامل اندروید تی وی یکی دیگر از امکانات تلویزیون U80H است که به شما اجازه می دهد تا محتوای مورد نظرتان را از انواع سرویس های استریم ویدئویی رایج بر روی آن نمایش دهید. همچنین این امکان را دارید تا محتوای ذخیره شده بر روی یک گوشی هوشمند را با کروم کست به صورت وایرلس با آن به نمایش بگذارید. تلویزیون هایسنس U80H با دستیار صوتی گوگل اسیستنت سازگاری دارد و از فرمان های صوتی نیز به خوبی پشتیبانی می کند.

این شما و این تلویزیون 75 اینچ هایسنس با وضوح تصویر باورنکردنی 8K

در حال حاضر تلویزیون هایسنس U80H Mini-LED ULED 8K با قیمت 3158 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: notebookcheck