تلویزیون های سری E8K TV توسط برند هایسنس در کشور چین رونمایی شده است. این سری از دو مدل 85 و 100 اینچی تشکیل شده است و توانایی دستیابی به روشنایی عالی 1600nits را دارند. همچنین این تلویزیون ها از رزولوشن 4K و نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می کنند و در آنها از فناوری های مناسب گیمینگ مانند VRR و ALLM استفاده شده است. کاربران می توانند با بهره بردن از پورت های HDMI 2.1، تلویزیون های جدید هایسنس را به جدیدترین نسل کنسول های بازی متصل کنند.

تلویزیون غول پیکر هایسنس E8K ULED X TV با اندازه 100 اینچ معرفی شد

در تلویزیون های سری E8K از پنل ULED X استفاده شده است که همان طور که اشاره شد، باعث روشنایی هر چه بیشتر تصاویر می شود. به طور دقیق تر باید گفت که نسخه 100 اینچی این سری (که با مدل 100E8K شناخته می شود) دارای 1620 ناحیه Mini-LED و نسخه 85 اینچی (با مدل 85E8K) دارای 1296 ناحیه Mini-LED است. هر دوی این نسخه ها توانایی دستیابی به روشنایی 1600nits را دارند و بالاترین نسبت کنتراست را ارائه می دهند.

تلویزیون هایسنس E8K ULED X TV حدود 99 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهند و به سنسور سنجش نور محیطی مجهز شده است. این سنسور باعث می شود که شدت روشنایی تلویزیون به صورت داینامیک و متناسب با شرایط محیط تنظیم شود. این تلویزیون از فناوری های دالبی ویژن و IMAX Enhanced نیز پشتیبانی می کند و تصاویری زنده و پر زرق و برق را به ارمغان می آورد.

تلویزیون غول پیکر هایسنس E8K ULED X TV با اندازه 100 اینچ معرفی شد

پشتیبانی از فناوری های VRR و ALLM و مجهز بودن به پورت های HDMI 2.1 باعث شده تا تلویزیون هایسنس E8K ULED X TV برای گیمینگ کاملاً مناسب باشد. این تلویزیون از سیستم صوتی 2.1.2 کاناله با توان خروجی 77 وات برخوردار است و با تکنولوژی های دالبی اتموس و DTS سازگاری کامل دارد. این ویژگی ها نیز به پر رنگ تر شدن جنبه های گیمینگ این تلویزیون افزوده است؛ چرا که در هنگام بازی می توانید از صدای فراگیر و باورپذیر آن بهره مند شوید و حتی صدای پا دشمنانتان را در پشت سرتان حس کنید!

شما می توانید دستگاه های موبایل خود را از طریق ابزارهایی مانند اپل AirPlay به صورت وایرلس به تلویزیون هایسنس E8K ULED X TV متصل کنید. ضمن اینکه تلویزیون هایسنس E8K به دستیار صوتی هم مجهز است و فرمان های صوتی شما را به خوبی تشخیص داده و اجرا می کند.

تلویزیون غول پیکر هایسنس E8K ULED X TV با اندازه 100 اینچ معرفی شد

در حال حاضر تلویزیون هایسنس E8K ULED X TV برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. قیمت نسخه 85 اینچی این تلویزیون حدود 2180 دلار و قیمت نسخه 100 اینچی آن حدود 5242 دلار اعلام شده است. شرکت هایسنس هنوز از برنامه های خود برای عرضه این تلویزیون ها به بازارهای خارج از کشور چین رونمایی نکرده است. پیش بینی می شود نسخه 100 اینچی در این سری از تلویزیون های هایسنس، به دلیل ابعاد بسیار بزرگی که دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه حد درست از آب در خواهد آمد!

منبع: notebookcheck