شرکت هایسنس به تازگی یک سری تلویزیون جدید را به بازار عرضه کرده است که مهم ترین آنها را می توان مدل E7KQ PRO 4K 144Hz TV دانست. این مدل با سایزهای 55، 65 و 75 اینچ عرضه شده و در آن از پنل QLED استفاده شده است. نکته قابل توجه در رابطه با تلویزیون جدید هایسنس، استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات در آن است که نقش زیادی در ارتقای کیفیت تصویر ایفا می کند. بیایید با مشخصات تلویزیون هایسنس E7KQ Pro بیشتر آشنا شویم.

تلویزیون هایسنس E7KQ Pro

تلویزیون Hisense E7KQ Pro از فناوری ارتقای کیفیت تصویر به UHD برخوردار است. این فناوری باعث می شود تا رزولوشن سیگنال های ورودی به 4K ارتقا داده شوند و تصاویر در هر حالتی با بهترین کیفیت ممکن به نمایش گذاشته شوند. همچنین تلویزیون جدید هایسنس 90 درصد از محدوده رنگ غنی DCI-P3 را پوشش می دهد و رنگ هایی طبیعی، جذاب و شاداب را به ارمغان می آورد.

تلویزیون E7KQ Pro قاب های بسیار باریکی دارد. این نوع طراحی به کاربر اجازه می دهد تا از هر زاویه ای که در مقابل تلویزیون قرار دارد، بتواند تصاویر را با بالاترین کیفیت مشاهده کند و لذت غوطه وری در تصویر را تجربه نماید. بد نیست بدانید که این تلویزیون از زاویه دید 178 درجه ای برخوردار است و زمان پاسخ دهی آن 9 میلی ثانیه اعلام شده است.

با توجه به اینکه تلویزیون هایسنس E7KQ Pro از فناوری های Dolby Vision IQ، HLG و HDR10+ پشتیبانی می کند، می توان از دقت رنگ و کنتراست عالی آن مطمئن بود. همچنین نرخ نوسازی تصویر این تلویزیون در حالت استاندارد 120 هرتز است که در حالت Game Mode Pro تا 144 هرتز هم ارتقا پیدا می کند. حالت Game Mode Pro به طور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده است و تجربه بازی را برای کاربر ارتقا می دهد. لازم به ذکر است که این تلویزیون به منظور اتصال به کنسول های بازی، به دو پورت HDMI 2.1 مجهز شده است.

تلویزیون هایسنس E7KQ Pro

سیستم صوتی تلویزیون هایسنس E7KQ Pro از توان خروجی 50 وات برخوردار است و صدای 2.1 کاناله را به ارمغان می آورد. ساب ووفر به کار رفته در این تلویزیون از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می کند و صدایی هم تراز با تصاویر با کیفیت را به کاربر ارائه می دهد.
قلب تپنده تلویزیون هایسنس E7KQ Pro را پردازنده جهار هسته ای MT9618 تشکیل می دهد. این تلویزیون دارای سیستم عامل داخلی نیز هست و توانایی استریم ویدئو از اپلیکیشن های پر طرفداری مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس و پرایم ویدئو را دارد.

از آنجا که تلویزیون هایسنس E7KQ Pro به بلوتوث نسخه 5.1 و وای فای مجهز است، شما می توانند دستگاه های موبایل خود را به صورت وایرلس به آن متصل کنید. در این حالت می توانید با بهره بردن از اپلیکیشن Anyview، محتوای مورد نظرتان را از گوشی به تلویزیون منتقل کرده و به نمایش بگذارید. لازم به ذکر است که تلویزیون جدید هایسنس به پورت های USB 2.0، USB 3.0 و جک صدا نیز مجهز است و از اتصال کابلی به انواع گجت های دیجیتال پشتیبانی می کند.

تلویزیون هایسنس E7KQ Pro

در حال حاضر قیمت تلویزیون هایسنس E7KQ Pro 4K 144Hz اعلام نشده است. در مجموع اگر به دنبال بهترین تجربه بصری هستید و به دنبال دستگاهی هستید که زاویه دید بالایی داشته باشد، این تلویزیون می تواند گزینه جذابی برای شما باشد. اکنون تلویزیون جدید هایسنس در کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته است؛ اما مشخص نیست چه زمانی در بازار سایر کشورها توزیع خواهد شد.

منبع: gizmochina