کامپیوترهای یکپارچه را برای افرادی که به دنبال کامپیوتری هستند تا علاوه بر رفع نیازشان از ویژگی هایی همچون اشغال فضایی کم تر و صرفه جویی در هزینه بهره مند شوند پیشنهاد می کنیم! این نوع کامپیوتر با توجه به عدم استفاده از لوازم جانبی بیشتر فضای کم تری اشغال کرده و نسبت به لپ تاپ های موجود نیز از نمایشگر بزرگ تری بهره مند است. به دلیل عدم امکان به روز رسانی قطعات داخلی این نوع کامپیوترها (اکثر مدل ها)، می بایست در انتخاب مناسب ترین و بهترین مدل وسواس بیشتری به خرج دهید! کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S یکی از نمونه کامپیوترهایی است که می تواند برای رفع نیاز کاربران مناسب باشد. این مدل کامپیوتر به وسیله شرکت ایرانی GREEN ساخته و طراحی شده است. از ویژگی ها و قابلیت های این مدل کامپیوتر می توان به قابلیت ارتقاء سی پی یو، رم و حافظه ذخیره سازی، صفحه نمایش باکیفیت از نوع VA، ماژول وای فای و بلوتوث، پورت های کاربردی، اسپیکرهای قدرتمند ... اشاره کرد. در ادامه به بررسی بیشتر و تخصصی تر کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین!

طراحی و ساختار کامپیوتر همه کاره green gx424-i318s!

طراحی جمع و جور و هوشمندانه را می توان یکی از ویژگی های مثبت کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین محسوب کرد. طراحی این مدل کامپیوتر برخلاف سادگی در قسمت جلویی آن قابل مشاهده است در قسمت پشتی آن از خطوط مورب و زوایای متعددی استفاده شده است. این ویژگی باعث جذابیت بیشتر ظاهر کامپیوتر شده و می تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. در قسمت زیرین دستگاه نیز از یک پایه استاندارد استفاده شده است. پایه تعبیه شده در این مدل کامپیوتر از جنس فلز مقاوم و باکیفیت بوده و با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارد قادر است علاوه بر اضافه کردن میزان جذابیت، استقامت و تثبیت دستگاه را نیز افزایش دهد. شرکت گرین، کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S را در دو رنگ سفید و سیاه طراحی کرده است. این ویژگی باعث می شود تا کاربران طبق سلیقه خود با انتخاب یکی از رنگ ها سیستم خود را تکمیل کنند! از دیگر ویژگی های مثبت طراحی کامپیوتر یکپارچه گرین می توان به ضخامت ناچیز به همراه عمق مناسب اشاره کرد. این ویژگی ها نیز باعث شده تا این کامپیوتر فضایی همانند یک مانیتور را اشغال کند! 2 عدد اسپیکر نیز در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده و با توجه به قابلیت پخش صدایی باکیفیت می تواند کاربران زیادی را راضی نگه دارد! شرکت گرین پورت های ورودی را نیز در قسمت جلویی و زیرین دستگاه تعبیه کرده است!

طراحی و ساختار کامپیوتر همه کاره green gx424-i318s!

کامپیوتر آل این وان green gx424-i318s با ماژول های وای فای و بلوتوث!

شرکت گرین جهت برقراری اتصال کامپیوتر به صورت بی سیم با دیگر دستگاه ها از ماژول بی سیم Intel Dual Band Wireless-AC 3165 و تکنولوژی های بی سیم بلوتوث و وای فای استفاده کرده است. کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین با توجه به بهره مندی از این ماژول قادر است با دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی به برقراری ارتباط اقدام کند! لازم به ذکر است که تکنولوژی بی سیم وای فای از نوع Wifi 802.11ac (2.4/5GHz) است. با قابلیت متصل شدن به صورت بی سیم این امکان به کاربر داده خواهد شد تا علاوه بر وقفه بسیار ناچیز، از ارتباطی سریع تا 433Mbps و برد عملیاتی فوق العاده موثر بهره مند شوند. از دیگر قابلیت های مهم و موثر ارتباط بی سیم نیز می توان به قابلیت پشتیبانی از Wireless Display و امنیت صد درصدی در هنگام دریافت و ارسال اطلاعات اشاره کرد!

کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین علاوه بر برخورداری از ارتباط بی سیم، برای متصل شدن به دستگاه های دیگر نیز از پورت های متعدد بهره برده است! پورت های تعبیه شده در این کامپیوتر همه کاره شامل 2 عدد پورت USB 3.2 Gen 1، 3 عدد پورت USB 2.0، 3 عدد هاب USB 2.0، پورت Com از نوع 9 پین، جک 3.5 میلی متری، پورت HDMI 1.4b و پورت DisplayPort می باشد! با استفاده از پورت HDMI می توانید به رزولوشن 4096x2160 و نرخ به روز رسانی 24 هرتزی رسیده و با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به رزولوشن 4096x2304 و نرخ به روز رسانی 60 هرتز برسید! با توجه به بهره مندی از جک هدفون این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را به دست آورید! لازم به ذکر است که شرکت گرین پورت COM را نیز به منظور برقراری ارتباط تجهیزات قدیمی و یا صنعتی اضافه کرده تا کاربر بدون محدودیت اقدام به استفاده از این مدل کامپیوتر کند!

کامپیوتر آل این وان green gx424-i318s با ماژول های وای فای و بلوتوث!

سیستم سخت افزاری مناسب کامپیوتر رومیزی گرین gx424-i318s

از دیگر ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین می توان به سیستم سخت افزاری مناسب اشاره کرد! سیستم سخت افزاری استفاده شده در این مدل کامپیوتر شامل پردازنده مرکزی Intel Core i3 10100، پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630، حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4، خنک کننده پردازندهHeat-Pipe ، پردازشگر صوتی ALC887 شرکت Realtek، هارد دیسک 1 ترابایتی از نوع 2.5 اینچ با رابط ساتا 3 همراه با چرخشی برابر با 5400 دور در دقیقه و 120 گیگابایت اس اس دی از نوع M.2 NVMe می شود! با توجه به بهره مندی از سیستم سخت افزاری مناسب می توان گفت که کاربر برای انجام کارهای روزانه خود با هیچ چالشی روبرو نخواهد شد. لازم به ذکر است که کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین برخلاف اکثر کامپیوترهای یکپارچه از قابلیت ارتقا سیستم سخت افزاری بهره مند بوده و این امکان را به آن ها می دهد تا برای نصب پردازنده هایی همچون Intel Core i5, i7 حداکثر تا 65 وات و حافظه رم تا 64 گیگابایت اقدام کنند! با ارتقا دادن سیستم سخت افزاری این کامپیوتر می توانید به کارایی بی نظیر دست پیدا کنید!

اسپیکر نیز از دیگر امکانات موجود در کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین محسوب می شود. شرکت گرین در طراحی این مدل کامپیوتر از 2 عدد اسپیکر 3 واتی استفاده کرده است. اسپیکرهای تعبیه شده در این مدل کامپیوتر با توجه به بهره مندی از کیفیت بالا و برخورداری از عملکرد هوشمند قادر هستند تا صداهای موجود سیستم را با شفافیت و وضوح بالا پخش کند! در ضمن این اسپیکرها با توجه به بهره مندی از عملکرد هوشمند آمپلی فایر نیز می توانند قابلیت صدای کاملا زنده و طبیعی را برای کاربر به ارمغان بیاورد! شرکت گرین یک ماوس و کیبورد اضافه نیز در کنار این کامپیوتر عرضه کرده تا کاربر برای استفاده از سیستم کامپیوتری مشکلی نداشته باشد! ماوس و کیبورد اضافه شده از نوع بی سیم بوده و با توجه به کیفیت بالا می توانند رضایت 100 درصدی کاربر را جلب کنند!

سیستم سخت افزاری مناسب کامپیوتر رومیزی گرین gx424-i318s

صفحه نمایش باکیفیت کامپیوتر همه کاره green gx424-i318s!

صفحه نمایش یکی از موارد مثبت کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین محسوب می شود. صفحه نمایش تعبیه شده در این لپ تاپ دارای پنل 23.8 اینچی همراه با حاشیه های ناچیزی بوده و با توجه به رزولوشن 1920x1080 پیکسل می تواند تصاویری با بالاترین کیفیت را برای شما به نمایش دربیاورد. روشنایی مناسب، نرخ به روز رسانی 60 هرتز، کنتراست نامی 3000:1 و زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) از دیگر مشخصات صفحه نمایش محسوب می شود. میزان روشنایی موجود در صفحه نمایش این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در محیط های پر نور نیز از کیفیت و وضوح بالا بهره مند باشید! در ضمن با توجه به نرخ به روز رسانی 60 هرتزی این صفحه نمایش می توان گفت که با یک صفحه نمایش مناسب روبرو هستید که می تواند تصاویر موجود را با بالاترین کیفیت به نمایش دربیاورد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کامپیوتر یکپارچه GX424-i318S گرین از ابعاد 397.5x540.5x62.6 میلی متر، وزن 4.59 کیلوگرم و درگاه LAN نیز برخوردار بوده و از قابلیت سازگاری کامل با سیستم عامل های ویندوز 10 و 11 بهره مند است!

منبع: green