ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 از جمله مناسب ترین ماوس های گیمینگ موجود در بازار است که در این مقاله قصد بررسی و آشنایی با آن را داریم! طراحان شرکت جنیوس این مدل از ماوس را با توجه به راحتی بیشتر کاربر و با هدف رفع نیاز گیمرها هنگام انجام بازی های ویدئویی طراحی کرده اند. طراحی ارگونومیک به همراه وزن مناسب این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام استفاده از تسلط بیشتری برخوردار باشند! 6 کلید باکیفیت نیز در ساخت ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 مورد استفاده قرار گرفته که از طول بالا و مناسبی برخوردار هستند! شرکت جنیوس همچنین جهت افزایش میزان جذابیت این مدل ماوس از نورپردازی LED استفاده کرده است! در ضمن طراحی این مدل ماوس به گونه ای است که علاوه بر کاربران راست دست، کاربران چپ دست نیز می توانند بدون هیچ چالشی اقدام به استفاده از این مدل ماوس کنند! قابلیت تنظیم عملکرد کلیدها به همراه نوع نورپردازی نیز از دیگر ویژگی های موجود در این مدل ماوس محسوب می شود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 جنیوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ Genius مدل Scorpion M6-600

ماوس گیمینگ Genuis Scorpion M6-600 با طراحی ارگونومیک!

از مثبت ترین ویژگی هایی که شرکت جنیوس در ساخت ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 مورد استفاده قرار داده است می توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد. طراحی ارگونومیک باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از ماوس احساس راحتی و تسلط بیشتری داشته باشد. از دیگر ویژگی هایی که باعث تسلط بیشتر کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی می شود نیز می توان به وزن مناسب 152 گرمی اشاره کرد. در ضمن ابعاد مناسب 66x123x39 میلی متری این مدل ماوس نیز از دیگر ویژگی هایی است که باعث بالا رفتن میزان تسلط کاربر خواهد شد. لازم به ذکر است که شرکت جنیوس به منظور پوشش دادن سلیقه اکثر کاربران و طرفداران خود، این مدل از ماوس را در رنگ های متنوعی تولید کرده است. برای برقراری ارتباط با سیستم های مد نظر کاربر نیز از پورت USB استفاده شده است. این پورت با توجه به برخورداری از طول 1.8 متری می تواند آزادی عمل بیشتر را برای کاربر به ارمغان بیاورد. طراحان شرکت جنیوس جهت بالا بردن میزان جذابیت ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 از نورپردازی LED بر روی اسکرول و لوگوی حک شده در قسمت انتهای ماوس استفاده کرده اند! بدنه باکیفیت ساخته شده از جنس پلاستیک مرغوب نیز می تواند از ویژگی های این مدل ماوس محسوب شود که موجب بالا رفتن میزان مقاومت آن در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع خواهد شد!

ماوس گیمینگ Genius مدل Scorpion M6-600

حسگر اپتیکال ماوس مخصوص بازی Genuis Scorpion M6-600!

شرکت جنیوس به منظور برقراری اتصال ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 با لپ تاپ، کامپیوتر و ... از رابط USB استفاده کرده است. رابط استفاده شده در این مدل ماوس از طولی برابر با 1.8 متر برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به وجود آورد. در ضمن با توجه به کابلی که در داخل جعبه جا گذاری شده این امکان را خواهید داشت تا به صورت سیمی به دستگاه مد نظر خود متصل شوید. قابلیت اتصال سیمی به شما این امکان را می دهد تا برای اتصال به انواع مختلف دستگاه های دیجیتال هیچ مشکلی نداشته باشید. شرکت Genius به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 5000DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس گیمینگ با سیم بیش از پیش افزایش یابد! در ضمن با توجه به کلید تغییر DPI این امکان را خواهید داشت تا برای تغییر میزان دقت ماوس اقدام کرده و آن را در 5 سطح مختلف (800، 1600، 2400، 3200 و 5000) تغییر دهید! لازم به ذکر است که حسگر تعبیه شده در ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 قابلیت پردازشی برابر با 6500 فریم بر ثانیه را نیز در اختیار دارد! از دیگر امکانات موجود در این مدل ماوس می توان به برخورداری از 6 کلید مختلف اشاره کرد. کلیدهای تعبیه شده بر روی این مدل ماوس شامل کلید چپ، کلید راست، کلید اسکرول (غلتک)، کلید صفحه بعدی / صفحه قبلی و کلید تغییر DPI می شود! کلیدهای تعبیه شده در این مدل ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید عملکرد آن ها را بر حسب سلیقه شخصی تغییر دهید!

ماوس گیمینگ Genius مدل Scorpion M6-600

ماوس با سیم Genuis Scorpion M6-600 با نورپردازی LED

شرکت Genius جهت زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر و ایجاد هیجان بیشتر هنگام انجام بازی های ویدئویی از نورپردازی LED استفاده کرده است. نورپردازی های استفاده شده در ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 را می توانید در زیر لوگوی هک شده در قسمت انتهایی ماوس و اسکرول مشاهده کنید! در ضمن نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت تغییر نوع نورپردازی این امکان را به شما می دهد تا با توجه به سلیقه شخصی نوع افکت (از بین 7 افکت مختلف) را تغییر دهید! در ضمن شرکت جنیوس جهت ذخیره کردن تنظیمات و جلوگیری از تنظیم دوباره از قابلیت ذخیره نیز در این ماوس استفاده کرده است. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا با ذخیره تنظیمات خود مجبور به تنظیم دوباره کارکرد و نورپردازی ماوس نشود! در ضمن با توجه به رابطی که در اختیار دارد این امکان به کاربر داده خواهد شد تا برای برقراری ارتباط با سیستم عامل های مختلف ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1، ویندوز 10، Mac OS X 10.8 و بالاتر) اقدام کنند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که طراحان ماوس گیمینگ Scorpion M6-600 در ساخت آن از شتابی برابر با 30G و سرعتی برابر با 30 IPS استفاده کرده اند!

منبع: us.geniusnet