MoonLight FRGB BK از نمونه کیس های محبوب 2022 است که قادر به ایجاد جایگاه مطلوب به منظور فعالیت قدرتمندترین قطعات سیستم گیمینگ است. این مدل کیس توسط شرکت معتبر گیم مکس طراحی شده که با توجه به تولید محصولات باکیفیت و استاندارد توانسته کاربران خود را تا حد زیادی را راضی نگه دارد. این مدل کیس دارای فرم ظاهری Mid Tower بوده و با توجه به بهره مندی از راهکارهای دفع حرارت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای میزبانی از سیستم رده بالا باشد. در ضمن شرکت گیم مکس جهت نمایان کردن قطعات داخلی و بالا بردن میزان جذابیت سیستم گیمینگ از پنل شفاف در کناره و جلوی کیس استفاده کرده است. بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک و استیل ضد زنگ است و با توجه به مقاومت بالایی که دارد می تواند سلامت قطعات داخلی را هنگام سقوط از ارتفاع و یا حتی در برابر ضربات احتمالی تضمین کند. کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس قابلیت سازگاری با انواع مادربردهای استاندارد داشته و با توجه به برخورداری از فضای جداگانه این امکان را به کاربر می دهد تا برای نصب پاور و مدیریت کابل اقدام کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیس شرکت GameMax خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس!

مجهز به پنل های شفاف و قابلیت سازگاری با نورپردازی Rainbow RGB

سیستم نورپردازی یکی از ویژگی های مثبت و مهم کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس محسوب می شود که توسط طراحان و مهندسان خوش ذوق اضافه شده است. سیستم نورپردازی استفاده شده در این مدل کیس از نوع RGB بوده تا هنگام کارکرد بتواند زیبایی کیس و سیستم گیمینگ کاربر را تا چندین برابر بیشتر کنند. گیم مکس سیستم نورپردازی را بر روی فن های تعبیه شده اضافه کرده تا هنگام روشن بودن سیستم شروع به کار کنند. برای تنظیم نورپردازی این مدل کیس کار سختی پیش رو نداشته و تنها با استفاده از کلید تعبیه شده بر روی کیس، مادربرد و یا نرم افزارهایی که از قابلیت کنترل و مدیریت نورپردازی برخوردار هستند می توانید نسبت به تنظیم نورپردازی اقدام کنید. با شخصی سازی نورپردازی علاوه بر بالا رفتن میزان جذابیت کیس، قطعا حس و هیجان بیشتری نصیب کاربر خواهد شد! GameMax جهت بالا بردن میزان جذابیت در طراحی و ساخت این مدل کیس از پنل های شفاف در کناره و قسمت جلویی استفاده کرده است. جنس پنل های ذکر شده از مواد پلاستیکی آکریلیک بوده و از مقاومت زیادی نیز برخوردار هستند. پنل کناری و پنل جلویی کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK با توجه به شفافیتی که در اختیار دارند این امکان را به کاربر می دهند تا به لطف این طراحی بتوانند سیستم و قطعات بالا رده خود را در معرض دید قرار دهند. در ضمن با توجه به برخورداری از پیچ های ویژه، پنل ها به صورت محکم و استوار در جای خود قرار خواهند گرفت. لازم به ذکر است که هنگام باز و بسته کردن پنل های شیشه ای می بایست از فشار دادن و سفت کردن بیش از حد پیچ های آن خودداری کرده تا آسیبی به آن ها وارد نشود!

آشنایی با کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس!

درگاه های کاربردی و ظرفیت بالا برای ارتقای سیستم خنک کنندگی!

شرکت GameMax در طراحی و ساخت کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK از درگاه های پرسرعت و کاربردی استفاده کرده است. درگاه های اضافه شده بر روی این مدل کیس شامل 2 عدد درگاه USB 2.0 Type-A، 1 عدد درگاه USB 3.2 Gen 1 و پورت های ورودی صدا و میکروفون شده که در قسمت بالایی کیس (قسمت جلوی پنل سقف) تعبیه شده اند. با وجود درگاه های تعبیه شده می توان گفت که کاربر علاوه بر برخورداری از سرعت اتصال می تواند برای برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال نیز اقدام کند. لازم به ذکر است که درگاه USB 3.2 Gen 1 قابلیت جابجایی اطلاعات با حداکثر سرعت را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. از دیگر قابلیت هایی که بر روی پنل سقفی کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK تعبیه شده نیز می توان به کلید کنترل فن و کلید ریست اشاره کرد. در ضمن شرکت گیم مکس جهت روشن و خاموش کردن سیستم نیز از یک کلید بر روی پنل جلویی استفاده کرده است.

از دیگر طراحی هایی که توسط طراحان شرکت گیم مکس بر روی این مدل کیس انجام شده نیز می توان به استفاده از 4 عدد فن قدرتمند اشاره کرد. فن های موجود بر روی این کیس را می توانید در قسمت جلویی و پشتی مشاهده کنید. این فن ها از ابعاد 120 میلی متری برخوردار بوده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارند می توانند سلامت قطعات داخلی سیستم را تا حد زیادی تضمین کنند. در ضمن برای ارتقا سیستم دفع حرارت نیز می توانید اقدام به اضافه کردن 2 عدد فن دیگر نیز کنید. علاوه بر قابلیت نصب فن های متعدد این امکان به کاربر داده می شود تا برای ارتقا هر چه بیشتر سیستم خنک کنندگی کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK اقدام به اضافه کردن خنک کننده های مایع در قسمت جلوی (تا 240 میلی متر) و پنل سقف (تا 240 میلی متر) کند. لازم به ذکر است که حداکثر ارتفاع قابل پشتیبانی برای نصب خنک کننده مایع نیز برابر با 160 میلی متر خواهد بود.

آشنایی با کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس!

قابلیت نصب قطعات متعدد و برخورداری از فیلتر گرد و غبار!

یکی دیگر از ویژگی های مهم و مثبتی که کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس در اختیار دارد شکاف های متعدد توسعه و جایگاه ویژه پاور به همراه ماژول های حافظه می شود. گیم مکس جهت تقویت سیستم کاربر و بالا بردن میزان قدرت سیستم از 7 عدد شکاف توسعه استفاده کرده است. کاربر برای ارتقای سیستم گیمینگ خود می تواند اقدام به نصب 2 عدد ماژول 2.5 اینچی و یا 2 عدد ماژول 3.5 اینچی حافظه در جایگاه مخصوص کرده و از عملکرد بی نظیر و ظرفیت بالای سیستم خود لذت ببرد. جایگاه مخصوص پاور نیز از دیگر ویژگی های مثبتی است که شرکت گیم مکس در ساخت این مدل کیس استفاده کرده است. جایگاه مخصوص پاور در قسمت پایینی کیس طراحی شده و با توجه به فضای مناسبی که در اختیار دارد می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا برای پنهان کردن کابل و مدیریت آن ها با هیچ چالشی روبرو نشود. این مدل کیس برای محافظت قطعات در برابر عوامل بیرونی نیز از فیلتر گرد و غبار در پنل سقفی استفاده کرده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیس گیمینگ MoonLight FRGB BK گیم مکس از قابلیت سازگاری با انواع مادربرد (ATX, ITX, Mini ITX, Micro ATX) برخوردار بوده و کارت گرافیک قابل نصب در این کیس نیز باید حداکثر ۳۶۰ میلی‌متر طول داشته باشد.

منبع: gamemaxpc