شرکت Gamdias که یک نام معروف و شناخته شده در دنیای لوازم جانبی گیمینگ به شمار می آید، از مجموعه ای از محصولات دسکتاپ جدید خود رونمایی کرده است. این محصولات که در قالب نمایشگاه بین المللی کامپیوتر تایوان 2023 معرفی شده اند، از جدیدترین دستاوردهای Gamdias بهره می برند و مدل های رده بالا و جذابی در میان آنها دیده می شود. به خصوص میکروفون ها و وب کم های جدید این شرکت حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند تجربه گیمینگ و استریمینگ را برای کاربران چندین سطح ارتقا دهند.

مشخصات میکروفون Gamdias Pheme M1

میکروفون Pheme M1، نورپردازی RGB در 12 طرح قابل شخصی سازی

یکی از دستگاه های جدیدی که به خانواده محصولات Gamdias اضافه شده، میکروفون دسکتاپ Pheme M1 است. این میکروفون رده بالا و پیشرفته از حالت دریافت صدای سوپرکاردیود برخوردار است و کیفیت صدای بی نظیر 192 کیلوهرتز/ 24 بیت را به ارمغان می آورد. در راستای اینکه صدای شما در هنگام صحبت کردن با بالاترین میزان وضوح منتقل شود، میکروفون Pheme M1 به قابلیت کاهش نویز محیطی مجهز شده است. این قابلیت سروصداهای اضافی موجود در محیط را به حداقل میزان ممکن می رساند. لازم به ذکر است که این میکروفون به یک جک هدفون 3.5 میلی متری هم مجهز است و شما می توانید هندزفری یا هدست خود را به آن متصل کنید. در این حالت می توانید صدای خود را بشنوید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

مشخصات میکروفون Gamdias Pheme M1

میکروفون Gamdias Pheme M1 از لحاظ زیبایی شناسی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. طراحی ظاهری امروزی به همراه نورپردازی RGB با 12 افکت مختلف (قابل شخصی سازی توسط کاربر) باعث می شوند تا استفاده از این گجت به میز کامپیوتر شما جلوه متفاوتی ببخشد. شما می توانید به سادگی و از طریق دکمه موجود بر روی بدنه میکروفون Pheme M1، افکت نورپردازی آن را تغییر دهید و ظاهر این میکروفون را با نوع بازی یا محتوای در حال استریم هماهنگ کنید.

علاوه بر میکروفون Pheme M1، شرکت Gamdias از یک وبکم جدید نیز رونمایی کرده است. این وب کم از رزولوشن 1080p با نرخ 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر بی نظیری را طی کنفرانس های ویدئویی یا استریم زنده ویدئو ارائه می دهد. وب کم جدید Gamdias از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار و لنز اختصاصی بهره می برد و بدون هیچ دردسر خاصی به شما اجازه می دهد تا از تصاویر شفاف و کریستالی آن لذت ببرید! شرکت سازنده ادعا کرده است که نرخ اعوجاج تصویر در این وب کم کمتر از 1 درصد است و شما می توانید از عملکرد بدون نقص آن در طول جلسات تصویری طولانی مدت خود بهره مند شوید.

مشخصات میکروفون Gamdias Pheme M1

با توجه به معرفی میکروفون Pheme M1 و یک وب کم رده بالا، به نظر می رسد که Gamdias قصد دارد تا نام خود را در میان گیمرها و به خصوص استریمرها بیشتر بر سر زبان ها بیندازد. این تجهیزات می توانند لوازم جانبی دسکتاپ کاربران حرفه ای را تکمیل کنند و بالاترین کیفیت صدا و تصویر را به صورت هم زمان برای آنها به ارمغان آورند. لازم به ذکر است که هنوز در مورد قیمت وب کم و میکروفون جدید برند Gamdias اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است.

منبع: gizmochina