هنوز تمام محصولات جدید اپل در سال 2022 به بازار عرضه نشده اند، اما طرفداران این غول آمریکایی دنیای تکنولوژی دوست دارند بدانند که این شرکت در سال بعدی چه برنامه هایی در سر دارد! اگر شما هم یک اپل باز هستید باید به شما بگوییم که سال 2023 برایتان یک سال جذاب و خاطره انگیز خواهد بود! چرا که کمپانی مورد علاقه شما قصد دارد تا در این سال چند دستگاه جدید، شامل یک مک بوک ایر 15 اینچی را به بازار عرضه کند!

برنامه اپل برای سال 2023 چیست؟ مک بوک ایر 15 اینچ، مک پرو و چند دستگاه جدید دیگر در راهند!

اگر اخبار اپل را زیاد دنبال می کنید، حتماً با نام مارک گارمن آشنا هستید. این فرد در هفته نامه Power On و خبرگزاری معتبر بلومبرگ فعالیت دارد و یکی از افراد نزدیک به اپل به شمار می آید. به طوری که تا به حال بسیاری از پیش بینی های او درباره برنامه های آینده اپل درست بوده و او را به عنوان یکی از منابع خبری موثق در رابطه با اخبار اپل می شناسند.

اکنون این شخص اعلام کرده که در سال 2023 شاهد به بازار آمدن بزرگترین مک بوک ایر تاریخ اپل خواهیم بود! همچنین یک مک پروی جدید، یک هوم پاد و چند دستگاه دیگر نیز در سال آینده توسط اپل در دسترس قرار خواهند گرفت.

وب سایت معتبر 9to5Mac نیز که در زمینه پوشش اخبار لحظه ای اپل فعالیت دارد، این خبر را تأیید کرده است. این وب سایت به این نکته اشاره کرده که نسخه 15 اینچی دستگاه های محبوب مک بوک ایر، از سال 2023 تولید شده و روانه بازار می شوند. انتظار می رود که شرکت اپل در مک بوک ایر 15 اینچ از تراشه به روز شده M3 استفاده کند. همچنین این طور که اعلام شده، این دستگاه در کنار مدل 13 اینچی مک بوک ایر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

برنامه اپل برای سال 2023 چیست؟ مک بوک ایر 15 اینچ، مک پرو و چند دستگاه جدید دیگر در راهند!

در سال 2023 یک مک پروی جدید نیز به بازار می آید. اپل بالاخره استفاده از پردازنده های اینتل را در این مک پروی جدید کنار گذاشته و از تراشه های ساخت خودش در آن استفاده می کند! اقدامی که انتظار می رفت زودتر از اینها انجام شود، اما به سال 2023 موکول شده است! علاوه بر این، هدست واقعیت ترکیبی اپل با چیپ m2 نیز احتمالاً در سال آتی رونمایی خواهد شد! مسلماً طرفداران دنیای مجازی از هم اکنون برای عرضه این هدست لحظه شماری می کنند! اپل قصد دارد تا در سال بعد یک آیپد جدید نیز تولید کند که به احتمال بسیار زیاد سایز بزرگتری نسبت به نسخه های فعلی خواهد داشت.

یکی دیگر از محصولاتی که پیش بینی می شود تا در سال آینده میلادی استقبال زیادی از آن شود، مدل جدید هوم پاد به همراه اپل تی وی است. اگر گزارش های منتشر شده در این رابطه درست باشند، این دستگاه احتمالاً دارای یک دوربین مستقل خواهد بود و به شیوه ای تعاملی عمل خواهد کرد! البته این دستگاه در اواخر سال 2023 به بازار می آید و برای آشنایی با آن باید مدت زمان نسبتاً طولانی را منتظر بمانیم! به هر حال پیش بینی می شود که این دستگاه جدید هوم پادهای فعلی را به طور کلی متحول کند.

برنامه اپل برای سال 2023 چیست؟ مک بوک ایر 15 اینچ، مک پرو و چند دستگاه جدید دیگر در راهند!

به این نکته هم توجه داشته باشید که تمام این مطالب ممکن است تا سال آینده دستخوش تغییراتی شوند! در حال حاضر تمام تمرکز بر روی مراسم ماه اکتبر اپل است که قرار است در آن از آیپد پرو جدید M2 به همراه مک بوک پروهای 14 و 16 اینچ رونمایی شود. گارمن عنوان کرده که یک مک مینی M2 جدید نیز در برنامه های اپل جای دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اخبار تا چه اندازه صحت دارند!

منبع: imore