دیگر چیزی به عرضۀ تبلت های سری Galaxy Tab A9 باقی نمانده و حتی ممکن است حالا که مشغول خواندن این مقاله هستید، این تبلت ها به بازار آمده باشند! این طور که در اخبار آمده، این سری از تبلت های سامسونگ از دو مدل Galaxy Tab A9 و Galaxy Tab A9+ تشکیل شده اند. اکنون نتایج اولین بنچمارک از مدل اورجینال این سری منتشر شده و قصد داریم در ادامه به آن نگاهی بیندازیم. لازم به ذکر است که این نتایج از وب سایت GeekBench استخراج شده که یکی از معتبرترین پایگاه داده های بنچمارک دنیا است.

اولین امتیاز بنچمارک تبلت گلکسی Tab A9

تبلت جدید غول کره ای دنیای تکنولوژی یک مدل میان رده است که نتایج خوبی را در گیک بنچ کسب کرده است. در لیست درج شده در این وب سایت عنوان شده که تبلت گلکسی Tab A9 به یک پردازنده هشت هسته ای مجهز است که شش تای آنها با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و دو تای آنها با فرکانس 2.2 گیگاهرتز عمل می کنند. در کنار این سی پی یو از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز استفاده شده است. از این مشخصات می توان نتیجه گرفت که چیپست به کار رفته در این تبلت، مدل Helio G99 از برند مدیاتک است. پیش از این نیز در چند منبع غیر رسمی به همین مدل تراشه اشاره شده بود که اکنون به نظر می رسد این اطلاعات صحیح بوده است.

عکس زیر مربوط به صفحه تبلت سامسونگ گلکسی Tab A9 در وب سایت GeekBench است. همان طور که در این لیست مشاهده می کنید، این تبلت از سیستم عامل اندروید 13 بهره می برد و به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است. تبلت جدید سامسونگ موفق شده تا در آزمایش تک هسته ای امتیاز 735 را کسب کند. در طرف مقابل امتیاز این تبلت در آزمایش چند هسته ای برابر با 1766 بوده است. این امتیازها برای یک تبلت میان رده کاملاً ایده آل است و قدرت عملکرد این مدل را تضمین می کند.

اولین امتیاز بنچمارک تبلت گلکسی Tab A9

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A9 با مدل نامبر SM-X115 راهی بازار می شود. بر اساس اطلاعاتی که در صفحۀ این گجت در وب سایت BIS درج شده، باتری به کار رفته در آن از ظرفیتی معادل با 5100 میلی آمپر ساعت برخوردار است و از فناوری فست شارژ با توان 15 وات پشتیبانی می کند. مشخصات این دستگاه به تازگی در پایگاه داده TDRA نیز رؤیت شده است که بر مبنای آنها این تبلت در یک نسخه و با پشتیبانی از وای فای عرضه خواهد شد.

اولین امتیاز بنچمارک تبلت گلکسی Tab A9

متأسفانه سامسونگ هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی و معتبری را در مورد مشخصات فنی تبلت گلکسی Tab A9 ارائه نداده است. بنابراین در حال حاضر نمی توان در مورد قدرت عملکرد و ویژگی های این تبلت اظهار نظر قطعی کرد. با این حال اطلاعات درج شده در پایگاه داده های گیک بنچ، BIS و TDRA نشان از این دارند که تبلت میان ردۀ جدید سامسونگ به زودی راهی بازار خواهد شد. در مجموع می توان گلکسی Tab A9 را برای مصارف روزمرۀ کاربران خانگی یا استفادۀ دانش آموزان و دانشجویان گزینه قابل قبولی دانست.

منبع: gizmochina