برند هندی فایر بولت پس از رونمایی از ساعت های هوشمند Visionary Pro و Visionary Ultra، یک مدل جدید دیگر را نیز راهی بازار کرده است. این مدل جدید، Fire-Boltt Marshal نام دارد و از طراحی ظاهری رده بالا و جذابی برخوردار است. از جمله ویژگی های کاربردی این ساعت هوشمند می توان به قابلیت مکالمه بلوتوثی و پشتیبانی از 123 فعالیت ورزشی مختلف اشاره کرد! در ادامه نگاه دقیق تری به مشخصات ساعت هوشمند فایر بولت Marshal انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

معرفی ساعت هوشمند فایر بولت Marshal

مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Marshal

ساعت هوشمند جدید فایر بولت به یک صفحه نمایش HD با سایز 1.43 اینچ مجهز است. این صفحه نمایش از پنل LED قدرت می گیرد و اطلاعات را با وضوحی بسیار مناسب نمایش می دهد. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند از مجموعه بزرگی از واچ فیس های فایر بولت پشتیبانی می کند که بر روی فضای ابری ذخیره شده اند.

قابلیت مکالمه بلوتوثی ساعت هوشمند Fire-Boltt Marshal به شما این امکان را می دهد تا از روی مچ دست خود به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید یا تماس های جدید برقرار سازید. همچنین این ساعت به یک دیال پد مجازی برای شماره گیری و اسپیکر و میکروفون مجهز شده است و قابلیت نمایش تاریخچه تماس ها را دارد. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از گوشی برای این منظور ندارید!
در کناره بدنه ساعت هوشمند فایر بولت Marshal دو دکمه فیزیکی تعبیه شده است که برای دسترسی سریع تر به تنظیمات و اپلیکیشن ها به شما کمک می کنند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Marshal

اما یکی از ویژگی های چشمگیر ساعت هوشمند فایر بولت Marshal، پشتیبانی از 123 فعالیت ورزشی است! به این ترتیب مشغول به تمرین هر نوع ورزشی که هستید، می توانید مطمئن باشید که ساعت هوشمندتان در حال بررسی حرکات شما و جمع آوری اطلاعات است، بدون اینکه تنظیمات خاصی را بر روی آن اعمال کرده باشید!

ساعت هوشمند فایر بولت Marshal به دستیار صوتی هم مجهز است و می توانید با صدای خودتان به آن فرمان دهید. این گجت پوشیدنی دارای امکانات سلامتی کامل نیز هست که از میان آنها می توان به پایش وضعیت خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2، ردیابی ضربان قلب و بررسی سلامت ماهانه خانم ها اشاره کرد.

علاوه بر امکانات سلامتی و فیتنس، ساعت هوشمند فایر بولت Marshal به امکانات متنوع دیگری نیز مجهز است که از میان آنها می توان به بازی های داخلی، ماشین حساب، یادآور نوشیدن آب و نمایش هوشمند نوتیفیکیشن اشاره کرد. همچنین این گجت از قابلیت های نمایش تغییرات آب و هوایی، کنترل پخش موزیک و کنترل دوربین گوشی برخوردار است.

مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Marshal

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که باتری به کار رفته در ساعت هوشمند فایر بولت Marshal از ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژدهی بسیار مناسبی دارد.
در حال حاضر قیمت ساعت هوشمند فایر بولت Marshal برای عرضه در بازارهای کشور هند برابر با 30.1 دلار اعلام شده است. زمان عرضه این گجت پوشیدنی در سایر بازارها هنوز اعلام نشده است.

منبع: gizmochina