برند هندی فایر بولت که بیشتر به خاطر تولید ساعت های هوشمند با کیفیت اما ارزان قیمت شناخته می شود، به تازگی یک جفت ایربادز جدید را با نام کامل Fire-Boltt Fire Pods Aura راهی بازار کرده است. این محصول جدید در دستۀ هندزفری های بی سیم اقتصادی جای دارد و از تمام قابلیت های اساسی مانند کاهش نویز محیطی (ENC) برخوردار است. این قابلیت باعث می شود تا در هنگام مکالمه تجربۀ با کیفیت تری داشته باشید. در ادامه می توانید با مشخصات ایربادز فایر بولت Fire Pods Aura بیشتر آشنا شوید.

معرفی ایربادز فایر بولت Fire Pods Aura

مشخصات فنی ایربادز فایر بولت Fire Pods Aura

به لطف مجهز بودن به درایورهای داینامیک 13 میلی متری، هدفون بی سیم فایر بولت Fire Pods Aura صدای قدرتمند و با کیفیتی را به شما ارائه می دهد؛ به طوری که می توانید با آن به تجربۀ شیرین «غوطه ور شدن در موزیک» دست پیدا کنید! در این ایربادز از چیپ Quad Mic AI-ENC استفاده شده است که با بهره بردن از فناوری هوش مصنوعی قادر است تا میزان نویزهای محیطی را کاهش دهد. این ویژگی به خصوص در هنگام مکالمه در محیط های شلوغ و پر ازدحام کارایی بالایی پیدا می کند و باعث می شود تا صدای شما با کیفیت بالاتری به طرف مقابل انتقال پیدا کند.

معرفی ایربادز فایر بولت Fire Pods Aura

نکته قابل توجه در رابطه با هدفون بی سیم فایر بولت Fire Pods Aura این است که شما می توانید آن را در حالت گیمینگ قرار دهید تا زمان تأخیر آن به 40 میلی ثانیه کاهش پیدا کند. در این حالت صدای دستگاه منبع پخش (مثلاً کنسول بازی) تقریباً به طور هم زمان در گوش شما پخش می شود و می توانید نسبت به اتفاقات در حال وقوع در دنیای بازی احاطه بیشتری داشته باشید. لازم به ذکر است که ایربادز فایر بولت Fire Pods Aura از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند و یک اتصال پایدار و با ثبات را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، هدفون جدید فایر بولت از دستیارهای صوتی هوش مصنوعی هم پشتیبانی می کند و توانایی تشخیص فرمان هایی را که با صدای خودتان ادا می کنید، دارد.

در رابطه با طول عمر باتری باید گفت که ایربادز Fire-Boltt Fire Pods Aura با یک بار شارژ شدن، تا 40 ساعت نیازی به شارژ مجدد پیدا نمی کند. توجه داشته باشید که در صورت استفادۀ مداوم و بدون وقفه از این ایربادز برای پخش موزیک یا پادکست، طول عمر باتری آن 7 ساعت خواهد بود. با توجه به اینکه این گجت از فناوری فست شارژ پشتیبانی می کند، فقط با 10 دقیقه شارژ شدن می توان از آن برای 100 دقیقه پلی بک موزیک استفاده کرد.

معرفی ایربادز فایر بولت Fire Pods Aura

قیمت هدفون بی سیم فایر بولت Fire-Boltt Fire Pods Aura

هدفون بی سیم Fire Pods Aura همانند دیگر محصولات برند فایر بولت با یک قیمت رقابتی و فوق العاده مناسب راهی بازار شده است. کاربران می توانند این گجت را در رنگ های آبی، سبز، مشکی، خاکستری، صورتی، سفید و آبی آسمانی و با قیمت تنها 12 دلار تهیه کنند. البته این ایربادز فعلاً فقط در بازارهای کشور هند توزیع شده و مشخص نیست چه زمانی راهی بازارهای جهانی شود.

منبع: gizmochina