برند هندی Fire-Boltt از ساعت هوشمند Crusader در کشور خود رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند طراحی مستحکمی دارد و به طور کامل در برابر عوامل آسیب زای محیطی مقاوم سازی شده است. از دیگر ویژگی های قابل ذکر این گجت پوشیدنی می توان به قابلیت مکالمه بلوتوثی و نمایشگر 1.43 اینچ اشاره کرد. لازم به ذکر است که این برند چندی پیش ساعت هوشمند مدل Encore را به بازار عرضه کرده بود و اکنون با رونمایی از مدل Crusader مجدداً به صدر اخبار راه پیدا کرده است! بیایید با این گجت بیشتر آشنا شویم.

معرفی ساعت هوشمند Fire-Boltt Crusader

مشخصات فیزیکی ساعت هوشمند فایر بولت Crusader شامل صفحه نمایش دایره ای، دو دکمه در کنارۀ بدنه و کیس مستحکم می شود. صفحه نمایش این گجت 1.43 اینچ سایز دارد و از پنل AMOLED با رزولوشن 466x466 پیکسل قدرت می گیرد. یک میکروفون و اسپیکر داخلی نیز برای این گجت در نظر گرفته شده است که امکان مکالمه بلوتوثی را برای کاربر فراهم می آورد. این مدل از دستیار صوتی هم پشتیبانی می کند و شما می توانید تنظیمات دلخواهتان را از طریق فرمان های صوتی بر روی آن اعمال نمایید.

معرفی ساعت هوشمند Fire-Boltt Crusader

ساعت هوشمند Crusader با سرویس Fire-Boltt Health Suite سازگاری دارد و به مجموعه ای از امکانات کاربردی در زمینه فیتنس و سلامت مجهز شده است. این ویژگی ها باعث شده تا این گجت برای شما به یک همراه مطمئن در هنگام انجام فعالیت های ورزشی تبدیل شود. همچنین این گجت یک ابزار مناسب برای بررسی وضعیت سلامت بدن شما به حساب می آید. از جمله قابلیت های ساعت هوشمند Crusader در زمینه های فیتنس و سلامت می توان به بررسی ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و پایش وضعیت خواب اشاره کرد. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند از چندین فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند و دارای درجه حفاظتی IP68 (مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) است. این گجت از چندین واچ فیس مختلف هم پشتیبانی می کند و امکان شخصی سازی ظاهر صفحه نمایش را به شما می دهد. پس متناسب با فعالیتی که قصد انجام آن را دارید، می توانید به ساعت خود ظاهر دلخواهتان را ببخشید.

معرفی ساعت هوشمند Fire-Boltt Crusader

علاوه بر قابلیت مکالمه بلوتوثی، ساعت هوشمند فایر بولت Crusader از ویژگی های دیگری همچون نمایش تاریخچه تماس، نمایش صفحه کلید برای شماره گیری سریع و سینک کردن مخاطبان هم بهره می برد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که باتری به کار رفته در این ساعت هوشمند از ظرفیتی معادل با 400 میلی آمپر ساعت برخوردار است. در مورد طول عمر باتری این گجت و میزان شارژدهی آن هنوز اطلاعاتی به طور رسمی مخابره نشده است.

رنگ بندی ساعت هوشمند Fire-Boltt Crusader شامل رنگ های سبز، نارنجی و مشکی می شود. این گجت پوشیدنی هم اکنون با برچسب قیمت 30 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. کاربران هندی می توانند برای خرید این ساعت به وب سایت رسمی فایر بولت مراجعه کنند. هنوز اخباری در رابطه با توزیع این محصول جدید در بازارهای جهانی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina