شرکت Fire-Boltt به تازگی ساعت هوشمند راگد Grenade را در هند به بازار فرستاده است و اکنون قصد دارد تا از مدل Combat نیز رونمایی کند. این ساعت هوشمند جدید نیز از نوع راگد است و ساختار فوق العاده مستحکمی دارد. نمایشگر بزرگِ مربعی شکل و بدنه ضد شوک این ساعت هوشمند باعث شده تا این مدل برای استفاده در فضاهای بیرونی به انتخابی ایده آل تبدیل شود.

رونمایی شرکت Fire-Bolt از ساعت هوشمند Combat

ویژگی ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Combat

ساعت هوشمند فایر بولت Combat به یک صفحه نمایش بزرگ 1.95 اینچی مجهز است و رزولوشن 240x284 پیکسل را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند از 100 واچ فیس مختلف به صورت ابری پشتیبانی می کند و به کاربران این اجازه را می دهد تا ظاهر ساعت خود را شخصی سازی کنند.

رونمایی شرکت Fire-Bolt از ساعت هوشمند Combat

اما ویژگی اصلی ساعت هوشمند Fire-Boltt Combat را می توان به بدنه ضد شوک و فوق العاده مستحکم آن مربوط دانست. این گجت پوشیدنی موفق به دریافت استاندارد ارتشی در زمینه مقاومت در برابر ضربه شده است و حتی در شرایط محیطی سخت و چالش برانگیز نیز آسیب نمی بیند. به این ترتیب با خیال راحت می توان از آن در فضای باز استفاده کرد.

ساعت هوشمند Combat از قابلیت مکالمه بلوتوثی هم برخوردار است و به مجموعه ای از امکانات کاربردی در این زمینه مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به نمایش تاریخچه تماس ها و دیال پد اختصاصی در هنگام تماس اشاره کرد. با توجه به اینکه این ساعت هوشمند دارای میکروفون و اسپیکر داخلی است، به سادگی می توانید از آن برای پاسخ دادن به تماس های دریافتی و برقراری تماس جدید استفاده کنید و دیگر نیازی به در دست گرفتن گوشی برای این منظور نخواهید داشت.

با توجه به اینکه ساعت هوشمند Fire-Boltt Combat با بیش از 150 فعالیت ورزشی سازگار است، علاقه مندان به فیتنس و ورزش می توانند به سادگی به فعالیت مورد نظر خود در آن دسترسی پیدا کنند. این گجت هوشمند به دستیار صوتی هم مجهز است و می توانید درخواست هایتان را با صدای خودتان با آن در میان بگذارید!

رونمایی شرکت Fire-Bolt از ساعت هوشمند Combat

در زمینه امکانات سلامتی، ساعت هوشمند فایر بولت Combat از قابلیت ردیابی تمام معیارهای اصلی برخوردار است. از جمله امکانات این گجت در این زمینه می توان به بررسی الگوهای خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون (SpO2) و سنجش ضربان قلب اشاره کرد. همچنین این مدل ساعت هوشمند فایر بولت به یک سری امکانات اختصاصی برای ردیابی سلامت بانوان مجهز شده است.

از دیگر قابلیت ها و امکانات ساعت هوشمند Fire-Boltt Combat می توان به ارسال نوتیفیکیشن هوشمند، یادآور بی تحرکی، قابلیت پیدا کردن گوشی، نمایش تغییرات آب و هوایی و کنترل دوربین و موزیک گوشی اشاره کرد. این اسمارت واچ جدید به آلارم و تقویم نیز مجهز است و از درجه حفاظتی IP68 (مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) بهره می برد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که طول عمر باتری ساعت هوشمند Fire-Boltt Combat در حالت استاندارد 8 روز و در حالت فعال بودن قابلیت مکالمه بلوتوثی 5 روز اعلام شده است. به این ترتیب نیازی به شارژ چندباره این گجت در فواصل زمانی کوتاه مدت پیدا نخواهید کرد.

ساعت هوشمند Fire-Boltt در رنگ های مشکی و سبز عرضه شده و هم اکنون با قیمت 21.9 دلار برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina