ساعت هوشمند Fire-Boltt Blizzard در اوایل سال جاری میلادی در کشور هند رونمایی شد. پس از آن شرکت فایر بولت چند نسخه دیگر از این ساعت هوشمند را با رنگ بندی متفاوت و طراحی رده بالاتر نیز به بازار عرضه کرد. اکنون این شرکت ساعت هوشمند Blizzard Ultra را معرفی کرده است که طراحی ظاهری لوکس و دلربای آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند! بیایید با این گجت جذاب بیشتر آشنا شویم.

رونمایی از ساعت هوشمند Blizzard Ultra

قابلیت ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Blizzard Ultra

صفحه نمایش ساعت هوشمند Blizzard Ultra از طراحی دایره ای شکل بهره می برد و اطراف آن با نگین جواهرات تزیین شده است! درخشش این نگین ها بر روی مچ دست شما باعث می شود تا علاوه بر بهره مند شدن از تکنولوژی های یک ساعت هوشمند، حس استفاده از یک ساعت لوکس و گران قیمت را نیز تجربه کنید! لازم به ذکر است که نمایشگر این ساعت از سایز 1.28 اینچ و رزولوشن 240x240 پیکسل برخوردار است و از نوع HD TFT LCD است.

بدنه ساعت هوشمند Fire-Boltt Blizzard Ultra از استیل ضد زنگ ساخته شده و در کنارۀ آن یک دکمه چرخان دیده می شود. این دکمه امکان جابجایی سریع بین اپلیکیشن ها و کنترل آنها را در اختیار کاربر قرار می دهد. این گجت با بهره مندی از بلوتوث 5.0، قابلیت «مکالمه بلوتوثی» را به شما ارائه می دهد. در همین راستا این ساعت به امکاناتی مانند تاریخچه تماس ها، دیال پد سریع و سینک کردن لیست مخاطبان مجهز شده است. به این ترتیب می توانید از طریق این ساعت هوشمند بر روی مچ دستتان به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید یا یک تماس جدید برقرار سازید.

رونمایی از ساعت هوشمند Blizzard Ultra

برای علاقه مندان به ورزش و فیتنس، ساعت هوشمند فایر بولت Blizzard Ultra به قابلیت پشتیبانی از بیش از 120 فعالیت ورزشی مختلف مجهز شده است. همچنین این گجت با دستیارهای صوتی سازگار است و می توانید با صدای خودتان تنظیمات دلخواهتان را بر روی آن اعمال نمایید.

ویژگی های ردیابی سلامتی این گجت پوشیدنی نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. از جمله این قابلیت ها می توان به پایش وضعیت خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2، ردیابی ضربان قلب و بررسی وضعیت عادت ماهیانه بانوان اشاره کرد. از طریق این اطلاعات می توانید دید روشنی نسبت به وضعیت سلامتی بدن خود داشته باشید.

قابلیت ضد خوردگی ساعت هوشمند Fire-Boltt Blizzard Ultra، دوام و استحکام عالی این گجت را در برابر آسیب های ناشی از رطوبت و گرد و غبار تضمین می کند. پس بر روی استفاده طولانی مدت از آن می توانید حساب ویژه ای باز نمایید.

علاوه بر امکانات ورزشی و سلامتی متعدد، این ساعت هوشمند مجموعه ای از امکانات کاربردی دیگر را نیز در خود جای داده است که شامل بازی های از پیش نصب شده، اعلام هوشمند نوتیفیکیشن، نمایش تغییرات آب و هوایی، کنترل دوربین و موزیک و امکانات پایه ای مانند تایمر، آلارم و کرنومتر می شود.

رونمایی از ساعت هوشمند Blizzard Ultra

قیمت ساعت هوشمند Fire-Boltt Blizzard Ultra

قیمت ابتدایی ساعت هوشمند فایر بولت Blizzard Ultra تنها 42.5 دلار است! این گجت در سه رنگ جذابِ طلایی، طلایی چند رنگ و نقره ای راهی بازار شده است و می تواند هر بیننده ای را به خرید آن ترغیب نماید!

منبع: gizmochina