برند هندی فایر بولت اگر هفته ای یک بار یک ساعت هوشمند جدید را به بازار عرضه کند، حتماً ماهی یک بار این کار را انجام می دهد! همین چند وقت پیش بود که این شرکت ساعت های Starlight و Vogue (با سنسور دمای بدن) را به بازار فرستاده بود! اکنون فایر بولت یک ساعت هوشمند دیگر را هم با مدل Asteroid معرفی کرده است. این گجت از نوع مستحکم یا Rugged است و برای استفاده در فضاهای باز کارایی بالایی دارد. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Fire-Boltt Asteroid به صفحه نمایش امولد مجهز است و در ساخت آن از فلز مقاوم استفاده شده است. بیایید با این گجت پوشیدنی بیشتر آشنا شویم.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Asteroid

مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Asteroid

فایر بولت عنوان کرده است که ساعت هوشمند Asteroid یک مدل راگد است. در همین راستا این گجت به بدنه ای فلزی و درجه حفاظتی IP67 (مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) مجهز شده است. اما نکته اینجا است که صفحه نمایش گرد این گجت هیچ گونه حاشیۀ خارجی ندارد که می تواند به راحتی صفحه را در معرض خط و خش قرار دارد. ساعت هوشمند فایر بولت Asteroid دارای یک دکمه چرخان، یک دکمه فیزیکی برای دسترسی سریع و یک بند شبیه به اپل واچ اولترا است؛ اما با توجه به قیمت بسیار پایینی که دارد، نباید انتظار عملکرد فوق العاده ای را از آن در فضای باز داشته باشید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند فایر بولت Asteroid 1.43 اینچ سایز دارد و از نوع AMOLED است. این صفحه نمایش از قابلیت همیشه روشن (Always-On) بهره می برد و رزولوشن 466x466 پیکسل را ارائه می دهد. شما می توانید از واچ فیس های کاملاً شخصی سازی شده بر روی این نمایشگر استفاده کنید.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Asteroid

این گجت پوشیدنی با سرویس Fire-Boltt Health Suite سازگاری دارد و مجموعه ای از امکانات سلامتی را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2، بررسی استرس و کیفیت خواب و زیر نظر داشتن سلامت بانوان اشاره کرد. علاوه بر این، ساعت هوشمند فایر بولت Asteroid از 123 فعالیت ورزشی مختلف و قابلیت نمایش هوشمند نوتیفیکیشن ها پشتیبانی می کند.

در حال حاضر بر روی وب سایت رسمی فایر بولت به ظرفیت باتری و میزان شارژدهی آن اشاره ای نشده است. با این حال در معرفی این مشخصات از عبارت «توان مصرفی پایین» استفاده شده است. در هر صورت فعلاً نمی توان در مورد این معیار اظهار نظر خاصی داشت.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Asteroid

ساعت هوشمند Fire-Boltt Asteroid به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز است و از قابلیت مکالمه بلوتوثی پشتیبانی می کند. به این صورت که پس از جفت کردن ساعت با گوشی، می توانید به تماس های دریافتی تان از طریق ساعت پاسخ دهید یا تماس های جدیدی را با آن برقرار سازید. این گجت با دستیارهای صوتی نیز سازگار است.

رنگ بندی ساعت هوشمند فایر بولت Asteroid شامل رنگ های مشکی، نارنجی، زرد و نقره ای می شود. این گجت هم اکنون از طریق وب سایت شرکت سازنده و آمازون با قیمت 36.3 دلار برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: gizmochina