برند FiiO (فیو) در بازار لوازم جانبی صوتی طرفداران قابل توجهی دارد و به خصوص به دلیل تولید آمپلی فایر، مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) و ایرفون های حرفه ای شناخته می شود. این شرکت چینی در یکی از جدیدترین اقدامات خود، یک جفت ایرفون وایرلس را با طراحی جذاب و منحصر به فرد راهی بازار کرده است. این ایربادز که با نام FiiO FW3 عرضه شده، به یک چیپست اختصاصی DAC مجهز است که باعث می شود تا سیگنال های صوتی ورودی دیجیتال به آنالوگ تبدیل شوند. همچنین این ایرفون دارای درجه حفاظتی IPX4 است و شارژ کامل باتری آن تا 28 ساعت دوام می آورد.

رونمایی برند FiiO از ایرفون وایرلس FW3

مشخصات فنی ایرفون فیو FiiO FW3

ایربادز فیو FW3 با طراحی ساقه کوتاه عرضه شده و شکل و شمایل خاص و جذابی دارد. کیس شارژر این ایرباز نیز کاملاً جمع و جور و کوچک است و شما می توانید آن را به آسانی در جیب لباس خود بگذارید. نکته قابل توجه در رابطه با ایرفون جدید FW3، مجهز بودن آن به تراشه اختصاصی AK4332 DAC است که توانایی های این گجت را در دیکود کردن سیگنال های صوتی ورودی ارتقا می دهد. لازم به ذکر است که نرخ سیگنال به نویز ایرفون FW3 برابر با 106 دسی بل و نرخ جلوگیری از اعوجاج صدای آن 96 دسی بل است. همچنین این گجت از محدود داینامیک 102 دسی بل پشتیبانی می کند. این مشخصات کیفیت صدای ایده آل ایرفون FiiO FW3 را تضمین می کنند.

رونمایی برند FiiO از ایرفون وایرلس FW3

به منظور تجربه یک اتصال وایرلس پایدار و با ثبات، شرکت FiiO از چیپ بلوتوث کوالکام QCC5141 در ایربادز FW3 استفاده کرده است. همچنین این ایرفون به پردازشگر سیگنال دیجیتال (DSP) دو گانه و پردازنده دو هسته ای برخوردار است و کیفیت صدای ایده آلی را در هنگام اتصال بلوتوثی به دستگاه منبع پخش ارائه می دهد. بد نیست بدانید که ایرفون FW3 به طور رسمی موفق به دریافت استاندارد Snapdragon Sound شده است که یک استاندارد رده بالا در زمینه کیفیت صدا به حساب می آید.

ایربادز وایرلس FiiO FW3 از کدک های aptX، AAC و SBC پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که طول عمر باتری این مدل ایربادز FiiO هفت ساعت است که در کنار کیس شارژر به 28 ساعت می رسد. ایرفون FW3 زمان تأخیر بسیار پایینی دارد و از این بابت برای استفاده در هنگام بازی و گیمینگ هم کاملاً مناسب است. شما می توانید حالت گیمینگ را از طریق نرم افزار FiiO Control App بر روی این ایربادز فعال کنید. در این حالت سرعت انتقال دیتای این گجت به کمتر از 100 میلی ثانیه کاهش پیدا می کند.

رونمایی برند FiiO از ایرفون وایرلس FW3

در حال حاضر قیمت ایرفون وایرلس فیو FW3 برای عرضه در بازارهای کشور چین برابر با 70 دلار اعلام شده است. این محصول هنوز در کشوری به جز چین در دسترس قرار نگرفته است، اما پیش بینی می شود ظرف چند هفته آینده در بازارهای کشورهای دیگر نیز عرضه شود. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه می توانید به وب سایت رسمی FiiO مراجعه کنید.

منبع: gizmochina