فن تک یکی از شرکت های تولید کننده ماوس های گیمینگ محسوب می شود که با توجه به طراحی لوازم و تجهیزات مختلف گیمینگ توانسته طرفداران و کاربرای زیادی را به دست آورد. در این مقاله با بررسی یکی از محصولات گیمینگ شرکت FanTech در کنار شما خواهیم بود که با عنوان ماوس گیمینگ HIVE UX2 عرضه شده است. قطعا استفاده از این ماوس با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متعدد و متنوعی که در اختیار دارد می تواند بهترین و برترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال ماوس حرفه ای و رده بالا هستند تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی بپردازند! ویژگی های موجود در این مدل ماوس شامل طراحی ارگونومیک، سوئیچ Huano، بازخورد لمسی چرخ اسکرول، دکمه های باکیفیت، نرم افزار اختصاصی، سنسور PixArt 3360، طول عمر بالا، نورپردازی RGB و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ HIVE UX2 فن تک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با ماوس گیمینگ HIVE UX2 فن تک!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ fantech hive ux2!

شرکت FanTech در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ HIVE UX2 از 6 کلید باکیفیت و بادوام استفاده کرده است! از دیگر ویژگی هایی که فن تک در ساخت این مدل ماوس بهره برده می توان به مواد اولیه باکیفیتی اشاره کرد که در بدنه آن به کار برده است. بدنه باکیفیت این مدل ماوس با توجه به دوامی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با توجه به رنگ مشکی و نورپردازی حرفه ای که در طراحی این مدل ماوس استفاده شده می توان گفت که با یکی از شیک ترین ماوس های گیمینگ بازار روبرو هستیم. بدنه طراحی شده به صورت لانه زنبوری از دیگر ویژگی هایی است که شرکت فن تک در ساخت ماوس گیمینگ HIVE UX2 استفاده کرده است. بدنه این مدل ماوس با توجه به سوراخ های متعددی که در اختیار دارد از تهویه هوای مناسبی برخوردار بوده تا قادر باشد هنگام استفاده ماوس در مدت زمان طولانی از عرق کردن کف دست جلوگیری کند. با این ویژگی می توان گفت که دست کاربر در هنگام استفاده به صورت طولانی مدت همواره خنک و خشک خواهد ماند! در ضمن به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنند. نورپردازی اضافه شده در این مدل ماوس در زیر اسکرول و داخل بدنه لانه زنبوری تعبیه شده و توانسته جلوه زیبایی به ماوس اضافه کند. با توجه به وزن 74 گرمی که این ماوس در اختیار دارد قادر است تسلط بیشتر را برای کاربر به وجود آورد! طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز از طولی برابر با 1.6 متر برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل مناسبی در اختیار کاربر قرار دهد. برای فعال سازی ماوس کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن رابط USB می توان اقدام به راه اندازی آن کرد.

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ fantech hive ux2!

مجهز به سوئیچ Huano و نورپردازی RGB

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت FanTech در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ HIVE UX2 مورد استفاده قرار داده می توان به سوئیچ های Huano اشاره کرد. این نوع سوئیچ با توجه به برخورداری از قابلیت هایی همچون کارکردی سنگین نسبت به سوئیچ های Omron، طول عمر و حساسیت بالا می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهای حرفه ای باشد! در ضمن سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس می توانند طول عمری تا 50 میلیون کلیک را به ارمغان بیاورند! از دیگر ویژگی های مثبتی که در ساخت این مدل ماوس مورد استفاده قرار گرفته می توان به چرخ اسکرول حرفه ای اشاره کرد. چرخ اسکرول تعبیه شده در ماوس گیمینگ HIVE UX2 با توجه به بازخورد لمسی که در اختیار دارد می تواند عملکردی با بالاترین سرعت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از معایب های اسکرول های لمسی نیز می توان به صدای آزاردهنده اشاره کرد. شرکت FanTech جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ HIVE UX2 از نورپردازی حرفه ای در زیر اسکرول و زیر بدنه لانه زنبوری استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع RGB بوده و با توجه به قابلیت تنظیم به صورت شخصی می تواند به کاربر این امکان را بدهد تا بر حسب سلیقه خود اقدام به تنظیم نوع نورپردازی ماوس کند! برای تنظیم نورپردازی نیز کار سختی پیش رو نداشته و با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت فن تک می توانید از بین 7 افکت مختلف اقدام به شخصی سازی نوع نورپردازی کنید. از دیگر ویژگی های نرم افزار ذکر شده نیز می توان به قابلیت پیکربندی دکمه ها، تنظیمات DPI و ... نیز اشاره کرد.

آشنایی با ماوس گیمینگ HIVE UX2 فن تک!

مجهز به سنسور قدرتمند!

حسگر بی نظیر Pixart 3360 یکی دیگر از قابلیت هایی است که شرکت فن تک در ساخت ماوس گیمینگ HIVE UX2 بهره برده است. این نوع حسگر باعث می شود تا ماوس حرکات بدون نقص را هنگام انجام بازی های ویدئویی فراهم کند. از دیگر ویژگی هایی که این نوع حسگر می تواند داشته باشد می توان به جلوگیری از حرکات لغزشی که به صورت ناخواسته به وجود می آید اشاره کرد. این ویژگی ها می تواند تسلط کاربر به ماوس را تا چندین برابر افزایش دهد! این مدل ماوس با بهره مندی از این نوع حسگر می تواند دقتی تا 12000 DPI داشته باشد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! در ضمن این ماوس با توجه به شتاب مناسبی که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد! این شرکت جهت حذف و از بین بردن لگ هنگام انجام بازی های ویدئویی از نرخ نمونه برداری 1000 Hz استفاده کرده تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن اجرا شوند! قابلیت اتصال راحت نیز می تواند استفاده راحت از ماوس را برای کاربر به ارمغان بیاورد. با این ویژگی می توان گفت که کاربر برای متصل کردن ماوس با سیستم مد نظر خود چالش خاصی تجربه نکرده و تنها با اتصال دادن ماوس با درگاه USB بدون نیاز به نرم افزار و درایو خاص شروع به کار خواهد کرد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ماوس گیمینگ HIVE UX2 دارای حافظه آنبرد نیز بوده تا کاربر پس از اعمال تنظیمات اقدام به ذخیره آن کرده و از تنظیم دوباره ماوس بی نیاز شود!

منبع: techbroll