گیمرها جهت غلبه بر دشمنان و پیروزی در نبردهای حساس به لوازم جانبی حرفه ای دارند تا با استفاده از آن به هدف خود رسیده و میزان هیجان خود را تا حد زیادی افزایش دهند! از نمونه لوازم جانبی کامپیوتر که اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به دیگر لوازم جانبی مورد نیاز کامپیوتر دارد می توان به مانیتور اشاره کرد. گیمرهای حرفه ای قطعا در هنگام اسمبل سیستم گیمینگ خود به منظور دریافت تصاویری باکیفیت در انتخاب مانیتور وسواس زیادی به خرج می دهند. از نمونه مانیتورهای مخصوص گیمینگ که می تواند نیاز اکثر کاربران عادی و گیمرهای حرفه ای را بی نیاز کند می توان به مانیتور گیمینگ مدل CHIMERA GM271SF اشاره کرد. این مدل مانیتور توسط شرکت Fantech طراحی و ساخته شده است. شرکت فن تک این مدل از مانیتور خود را مجهز به ویژگی ها و مشخصات رده بالایی کرده تا کاربران هنگام استفاده از آن بتوانند محتوای مد نظر خود را با کیفیت بسیار بالایی تماشا کنند! از نمونه مشخصات استفاده شده در این مدل مانیتور می توان به پنل 27 اینچی از نوع IPS، رزولوشن 1080، نرخ به روزرسانی 165 هرتزی و نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد که موجب می شوند تا محتوا کیفیت و وضوح بالایی داشته باشند. با وجود روشنایی استاندارد می توان گفت که تصاویر در محیط های تقریبا روشن نیز از وضوح و کیفیت مناسبی برخوردار خواهند بود! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF فن تک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی مانیتور فن تک CHIMERA GM271SF

طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ!

طراحان شرکت Fantech در ساخت مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF از طراحی ارگونومیک و کاملا استاندارد استفاده کرده اند. این مدل مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی بوده تا بهترین گزینه برای انجام بازی های ویدئویی و یا مشاهده فیلم باشد. در ساخت بدنه و پایه های این مدل مانیتور از مواد اولیه مرغوب استفاده شده که موجب می شود تا در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. پایه تعبیه شده این مانیتور نیز از اندازه مناسبی برخوردار بوده و می تواند بهترین زاویه دید را برای کاربر به ارمغان بیاورد. قابلیت تنظیم میزان شیب نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل مانیتور بوده که به لطف پایه کاملا استاندارد میسر شده است. در ضمن با توجه به ابعاد جمع و جور 601.6x200x371.7 میلی متری این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و به لطف وزن مناسب 4.12 کیلوگرمی نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید. شرکت فن تک جهت جلوگیری از حواس پرتی کاربران و بالا بردن میزان جذابیت مانیتور نیز از حاشیه های باریک استفاده کرده است. در قسمت پشتی مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF نیز شاهد پورت های کاربردی به همراه نورپردازی خواهیم بود که به صورت دایره ای شکل طراحی شده تا سیستم گیمینگ کاربر از افزایش میزان جذابیت بهره مند شود!

معرفی مانیتور فن تک CHIMERA GM271SF

قابلیت ارائه تصاویری با بالاترین کیفیت!

از ویژگی ها و قابلیت های مهمی که عکاسان، گیمرها و یا ادیتورهای حرفه ای در هنگام انتخاب مانیتور به دنبال آن هستند می توان به وضوح و دقت بالای محتوای به نمایش درآمده اشاره کرد. مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF فن تک یکی از نمونه مانیتورهایی است که می تواند محتوا را با بالاترین دقت و وضوح به نمایش دربیاورد. قابلیت ها و ویژگی های متعدد این مدل مانیتور گیمینگ به این چند مورد ختم نشده و با توجه به بهره مندی از رزولوشن مناسب می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات همراه با عمقی فوق العاده را به معرض نمایش دربیاورد. میزان وضوح مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF برابر با (1920x1080) پیکسل بوده و می تواند تصاویری با کیفیت Full HD را به وجود آورد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور در حد استاندارد بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که این مدل مانیتور در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. کنتراست تایپیکال 1000:1 مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF فن تک نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! در ضمن این مدل مانیتور با توجه به قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ می تواند رنگ ها را به صورت زنده و وضوح بالا به نمایش دربیاورد. مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF فن تک دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه پیشرفته نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. CHIMERA GM271SF همچنین از پنل IPS در سایز 27 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد.

معرفی مانیتور فن تک CHIMERA GM271SF

مجهز به پورت های متعدد و قابلیت پخش تصاویر روان!

شرکت Fantech جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل یک عدد پورت DisplayPort، پورت Audio و یک عدد پورتHDMI  می شود! مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. از دیگر ورودی های موجود در این مدل مانیتور نیز می توان به پورت Audio اشاره کرد. با استفاده از این پورت نیز قادر خواهید بود اسپیکر و یا هدست خود را به مانیتور متصل کنید! شرکت فن تک همچنین به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن FreeSync استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی به تماشای محتوای مد نظر خود کند.

فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود. مانیتور گیمینگ CHIMERA GM271SF با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی فوق العاده 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی و یا تماشای فیلم بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک و کیفیت را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در تصاویر را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد صفحه نمایش استفاده شده درCHIMERA GM271SF دارای 1.07 میلیارد رنگ است!

منبع: fantech