کاربران کروم بوک روزهای هیجان انگیزی را پشت سر می گذارند! چرا که گوگل برای این دسته از کاربران، آپدیت جدید ChromeOS M115 را ارائه داده و یک سری ویژگی جدید و جذاب را به سیستم آنها اضافه کرده است. این نسخه از سیستم عامل کروم به مجموعه ای از امکانات کاربردی مجهز است و تجربه کار کردن با یک کروم بوک را ارتقا می دهد. علاقه مندان به تکنولوژی هنوز مشغول کار کردن با این سیستم عامل جدید هستند و توانسته اند تا برخی از قابلیت های آنها کشف کنند. بیایید به این کشفیات نگاهی بیندازیم!

قابلیت های جدید و هیجان انگیز سیستم عامل ChromeOS M115

یکی از چشمگیر ترین ویژگی های آپدیت ChromeOS M115، قابلیت App Streaming است. این قابلیت به شما اجازه می دهد که کار کردن با یک اپلیکیشن را در گوشی اندرویدی خود آغاز کرده و آن را مستقیماً بر روی کروم بوک ادامه دهید! به عبارت دیگر اپلیکیشن های مشترک بین گوشی اندرویدی و کروم بوک شما در راستای یکدیگر عمل می کنند و کاملاً با هم سینک هستند. به این ترتیب کاربران کروم بوک می توانند بدون دردسر به پیام های دریافتی از گوشی پاسخ دهند یا لیست خرید اپلیکیشن گوشی خود را بر روی لپ تاپ چک کنند. قابلیت App Streaming مرزهای بین گوشی های اندرویدی و کروم بوک را کمرنگ تر از قبل کرده است و قابلیت های مالتی تسکینگ این لپ تاپ ها را چندین پله ارتقا داده است.

برای بهره مندی از این قابلیت جذاب، کاربران کروم بوک باید مطمئن شوند که ابزار Phone Hub بر روی سیستم آنها فعال باشد. با مراجعه به قسمت Help کروم بوک به سادگی می توانید این ابزار را فعال کنید.

قابلیت های جدید و هیجان انگیز سیستم عامل ChromeOS M115

در آپدیت جدید ChromeOS، اپلیکیشن Shortcut نیز ظاهر جدید و جذابی به خود گرفته است. این اپلیکیشن در طراحی جدید خود به یک رابط کاربری ارتقا یافته مجهز شده که دسترسی کاربران به بخش های مختلف سیستم را آسان تر از قبل می کند. علاوه بر این، جستجوی داخل برنامه ای در این نسخه از سیستم عامل کروم بهبود پیدا کرده است که باعث صرفه جویی در زمان کاربران می شود.

با طراحی بصری جدید اپلیکیشن Shortcut، کاربران تجربه متفاوتی از کروم بوک به دست می آورند. همچنین این آپدیت جدید به قابلیت Backlight Signature مجهز شده که به کاربران اجازه می دهد تا تنها با یک لمس ساده، امضای خودشان را به فایل های PDF اضافه کنند. این امضا می تواند برای استفاده های آتی در سیستم ذخیره شود و در پای اسناد شما مورد استفاده قرار گیرد. پس دیگر نیازی به پرینت گرفتن PDF، امضا کردن و اسکن مجدد آن وجود ندارد!

قابلیت های جدید و هیجان انگیز سیستم عامل ChromeOS M115

آپدیت جدید ChromeOS M115 به تدریج برای کاربران کروم بوک عرضه می شود. گوگل کاربران این لپ تاپ ها را تشویق کرده تا نظرات خود را در مورد این سیستم عامل جدید با این شرکت در میان بگذارند. پس این احتمال وجود دارد که پس از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل، برخی تغییرات جزئی دیگر نیز در آن اعمال شود. در مجموع این خبر برای کاربران کروم بوک بسیار خوشایند است و نوید روزهای درخشانی را برای آنها به همراه دارد.

منبع: gizmochina