مایکروسافت سرانجام اعلام کرده است که اکنون تمامی کاربران می توانند از بینگ چت استفاده کنند و دیگر نیازی به ثبت نام در لیست انتظار وجود ندارد. برای این منظور، فقط کافی است تا کاربران وارد حساب کاربری مایکروسافت خود بشوند و پس از آن به سادگی به Bing Chat دسترسی پیدا خواهند کرد!

استفاده از بینگ چت بدون در انتظار ماندن

همان طور که احتمالاً می دانید، تا پیش از این برای دسترسی به Bing Chat باید ابتدا در لیست انتظار مایکروسافت ثبت نام می کردید. سپس پس از گذشت چند روز، مایکروسافت اجازه استفاده از این چت بات هوش مصنوعی را به شما می داد. اما اکنون این مراحل به طور کامل حذف شده و شما بلافاصله پس از ورود به حساب کاربری مایکروسافت خود می توانید با بینگ چت کار کنید!

به این ترتیب هر کسی که اکانت مایکروسافت داشته باشد، می تواند پس از وارد کردن اطلاعات کاربری خود و مراجعه به وب سایت bing.com، از فناوری های هوش مصنوعی بهره مند شود. مایکروسافت اعلام کرده است که اکنون بینگ چت برای اولین بار از مرحله «پیش نمایش محدود» به مرحله «پیش نمایش همگانی» وارد شده است و مراحل آزمایش آن یک قدم دیگر جلوتر رفته است. این موضوع یک جهش بزرگ برای مایکروسافت به حساب می آید و باعث دسترسی تعداد بیشتری از افراد به بینگ چت می شود.

برای دسترسی به بینگ جدید، به وب سایت Bing.com مراجعه کنید و با اطلاعات حساب کاربری مایکروسافت خود به آن وارد شوید. پس از آن در منوی بالای صفحه، یک گزینه جدید را با عنوان “Chat” مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این آیکون، می توانید مکالمه با هوش مصنوعی بینگ چت را آغاز نمایید.

استفاده از بینگ چت بدون در انتظار ماندن

بسیاری از کاربران به دلیل عدم تمایل به حضور در لیست انتظار، استفاده از بینگ چت را تا به امروز به تأخیر انداخته بودند. اکنون حذف «لیست انتظار» از مراحل استفاده از بینگ چت، می تواند برای این دسته از افراد خبر خوشحال کننده ای باشد! همچنین این موضوع تعداد کاربران بینگ جدید را چند برابر می کند و می تواند در رقابت بین مایکروسافت و گوگل نقش مهمی را ایفا نماید.

در کنار این خبر، مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که یک سری از ویژگی ها و قابلیت های جدید به زودی به Bing Chat اضافه خواهند شد. از جمله این ویژگی ها می توان به پشتیبانی از پلاگین های ترد پارتی (مانند OpenTable)، سازگاری با پلتفرم دولوپر (توسعه دهنده) و پشتیبانی از عناصر گرافیکی در پاسخ ها (مانند چارت، نمودار و گراف) اشاره کرد.

همچنین بینگ چت اکنون می تواند مکالمه های قبلی شما را به خاطر بیاورد و به قابلیت Chat History یا تاریخچه چت مجهز شده است. به این ترتیب شما می توانید مکالمه های خود را با آن در چند پارت و در فواصل زمانی مختلف ادامه دهید.

ادغام بیشتر بینگ چت با مرورگر Edge یکی دیگر از ابتکارات جدید مایکروسافت بوده است. به عنوان مثال اگر کاربر از طریق مرورگر اج به سایت بینگ مراجعه کند، ساید بار مرورگر به طور اتوماتیک باز می شود.

استفاده از بینگ چت بدون در انتظار ماندن

مایکروسافت اعلام کرده است که در طول روز بیش از 90 میلیارد پیام در بینگ چت رد و بدل می شود و تعداد کاربران این ربات هوش مصنوعی از مرز 100 میلیون نفر در روز گذشته است. فراگیر شدن Bing Chat بر روی افزایش تعداد کاربران مرورگر Edge هم تأثیر مثبت گذاشته است. اگر اوضاع به همین منوال پیش رود، شاید به زودی مایکروسافت به آرزوی دیرینه خود برسد و سیطرۀ گوگل بر دنیای جستجوی اینترنتی را در هم بشکند!

منبع: windowscentral