از سایز کوچک تلویزیون خود خسته شده اید و به دنبال یک تجربه جدید و متفاوت از تماشای فیلم و سریال هستید؟! ما به شما پیشنهاد می کنیم تا ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision Ultra LS300 را مد نظر داشته باشید. این پروژکتور علاوه بر اینکه تمام امکانات یک تلویزیون هوشمند را برای شما فراهم می آورد، سایز تصویر به مراتب بزرگتری را ارائه می دهد و یک سالن سینمای کوچک را در خانه شما به راه می اندازد! همچنین در آن از سیستم صوتی ساخته شده توسط برند یاماها استفاده شده که تجربه صوتی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد. بیایید نگاه دقیق تری به ویژگی ها و امکانات ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EpiqVision Ultra LS300 بیندازیم.

سیستم صوتی یاماها و اندروید تی وی در پروژکتور EpiqVision Ultra LS300

  • تصاویر چشم نواز در سایز 120 اینچ

با خرید پروژکتور اپسون EpiqVision Ultra LS300 می توانید برنامه های تلویزیونی، مسابقات فوتبال و فیلم های سینمایی را در یک قاب تصویر بزرگ 120 اینچی تماشا کنید و در تصاویر غوطه ور شوید. این پروژکتور از روشنایی 3600 لومن و وضوح تصویر Full HD 1080p پشتیبانی می کند و در اتاق هایی با چراغ روشن هم کارایی دارد. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision Ultra LS300 توانایی دستیابی به نسبت کنتراست 1500000:1 را به صورت داینامیک دارد و محدوده رنگ Rec.709 را پوشش می دهد. این مشخصات کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور برای مصارف خانگی را تضمین می کنند.

  • سیستم صوتی یاماها

ویدیو پروژکتور اپسون EpiqVision Ultra LS300 برای کسانی که صدا و تصویر با کیفیت را با هم می خواهند، یکی از بهترین انتخاب ها است! چرا که در این پروژکتور از اسپیکرهای 2.1 اختصاصی برند YAMAHA استفاده شده است که صدایی قدرتمند و شنیدنی را به ارمغان می آورند. کیفیت سیستم صوتی این پروژکتور خانگی به اندازه ای است که می توان آن را با برخی از ساندبارهای موجود در بازار مقایسه کرد! علاوه بر این، شما می توانید این پروژکتور را از طریق بلوتوث به انواع اسپیکرهای بی سیم متصل کنید و صدای قدرتمندتری را تجربه کنید.

  • اندروید تی وی داخلی

اما یکی از جذابیت های خرید پروژکتور اپسون EpiqVision Ultra LS300، مجهز بودن آن به اندروید تی وی و امکانات هوشمند است. از این نظر پروژکتور LS300 را می توان شبیه به یک تلویزیون اندرویدی شبیه دانست؛ به طوری که می توانید بر روی آن انواع اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئو (مانند یوتیوب) را نصب کنید و به هزاران فیلم و سریال دسترسی پیدا نمایید. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EpiqVision Ultra LS300 به دستیار صوتی Google Assistant مجهز است و از فرمان های صوتی به زبان انگلیسی پشتیبانی می کند.

سیستم صوتی یاماها و اندروید تی وی در پروژکتور EpiqVision Ultra LS300

  • لنز اولترا شورت ترو

نسبت پرتاب لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision Ultra LS300 آنقدر کوتاه است که شما می توانید آن را در نزدیکترین فاصله در مقابل دیوار قرار دهید. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور قادر به ارائه سایز تصویر 120 اینچ از فاصله فقط 40 سانتی متری است! به این ترتیب امکان استفاده از آن حتی در اتاق های کوچک خانه شما هم وجود دارد.

  • بهره بردن از تکنولوژی لیزری

شرکت اپسون در ویدئو پروژکتور مدل EpiqVision Ultra LS300 از دیودهای لیزری چندگانه (multi-array) استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث می شود تا سطح روشنایی تصویر خروجی این پروژکتور چندین سطح ارتقا پیدا کند و در عین حال چگالی رنگ مشکی افزایش یابد. همچنین منبع نور لیزری این پروژکتور تا 20000 ساعت به عملکرد بی نقص خود ادامه می دهد و تا چندین سال نیازی به سرویس پیدا نمی کند.

  • طراحی 3 چیپ واقعی

به طور کلی اپسون در زمینه توسعه فناوری نمایش 3LCD تجربه های زیادی را انجام داده و به نتایج قابل توجهی نیز دست پیدا کرده است. در همین راستا این شرکت اعلام کرده که ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision Ultra LS300 به تکنولوژی پیشرفته 3LCD مجهز شده و در تک تک فریم های تصویر، 100 درصد رنگ های RGB را ارائه می دهد. این ویژگی باعث شفافیت و دقت بیشتر رنگ ها می شود و از بروز اختلالاتی مانند «اثر رنگین کمانی» جلوگیری می کند.

  • ظاهر ساده و شیک

اپسون در طراحی ظاهری ویدئو پروژکتور EpiqVision Ultra LS300 به سادگی توجه ویژه ای داشته است و المان های مدرن را با ظرفت خاصی در آن به کار گرفته است. این پروژکتور به خوبی با هر دکوراسیونی سازگار می شود و جلوه ای شیک و زیبا به اتاق خانه شما می بخشد.

سیستم صوتی یاماها و اندروید تی وی در پروژکتور EpiqVision Ultra LS300

خرید ویدئو پروژکتور اپسون Epson EpiqVision Ultra LS300

برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision Ultra LS300 و خرید آن می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید با ثبت سفارش خود در وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره، یک خرید اینترنتی مطمئن و آسان را تجربه کنید.

منبع: projectorcentral