اپسون یکی از نام های شناخته شده در صنعت تولید پروژکتور در دنیا است و محصولات آن همواره فروش قابل توجهی در بازار داشته اند. بسیاری از کارشناسان، اپسون را برند شماره یک دنیا در تولید پروژکتورهای 3LCD می دانند و به محصولات این شرکت امتیازات بالایی داده اند. پروژکتورهای اپسون در دسته بندی های مختلفی تولید می شوند و نیازهای طیف وسیعی از افراد را پوشش می دهند. پروژکتورهای کلاسی، کنفرانسی، اداری و تجاری بخشی از محصولات گسترده این شرکت را تشکیل می دهند. اما اپسون در زمینه تولید ویدئو پروژکتورهای خانگی نیز فعالیت دارد و محصولات کاربردی و با کیفیتی را در این زمینه راهی بازار کرده است. از جمله این محصولات، می توان به ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740 اشاره کرد که یک سالن سینمای هیجان انگیز را در خانه شما شبیه سازی می کند! اگر از طرفداران فیلم و سریال هستید و دوست دارید لذت تماشای آنها بر روی پرده نمایش را در خانه خود تجربه کنید، ویدیو پروژکتور اپسون EH-TW740 جذابیت زیادی برای شما خواهد داشت!

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740

به طور خلاصه می توان مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-TW740 را به صورت زیر خلاصه کرد:

•    نمایش فیلم، بازی و مسابقات فوتبال در سایز حداکثر 386 اینچ
•    نصب و راه اندازی آسان با بهره بردن از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای و سازگاری با اپلیکیشن iProjection
•    طول عمر عالی لامپ و قابل استفاده بودن برای 18 سال به منظور نمایش فیلم
•    پشتیبانی از رزولوشن Full HD 1080p
•    روشنایی یکسانِ 3300 لومن برای نورهای رنگی و نور سفید

در ادامه با این مشخصات به شکل دقیق تر و فنی تری آشنا می شویم؛ با ما همراه باشید.

تکنولوژی نمایش و کیفیت تصویر

ویدئو پروژکتور EH-TW740 مانند دیگر پروژکتورهای اپسون از فناوری نمایش 3LCD بهره می برد و در آن از سه پنل LCD برای تولید رنگ های اصلی RGB (قرمز، سبز و آبی) استفاده شده است. هر یک از این پنل ها 0.61 اینچ سایز دارند و باعث می شوند تا رنگ ها شفاف تر از حالت عادی شوند. ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EH-TW740 با بهره گیری از این تکنولوژی توانایی دستیابی به شدت روشنایی 3300 لومن را در باز تولید نور سفید و نورهای رنگی دارد و در تمام طول ساعات روز قابل استفاده خواهد بود. توجه داشته باشید که روشنایی این پروژکتور در حالت اکو (اقتصادی) به 2200 لومن کاهش پیدا می کند.

اما قابلیت نمایش فیلم های Full HD 1080p یکی از مزیت های اصلی خرید ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740 است. کیفیت فول اچ دی در کنار کنتراست 16000:1 باعث می شوند تا تصاویر طبیعی تر به نظر برسند و بتوانید خود را در دنیای فیلم ها و سریال ها احساس کنید. شرکت اپسون اعلام کرده است که این پروژکتور از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و توانایی بازتولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد. پس از کیفیت تصویر ایده آل و رنگ های شاداب و جذاب آن لذت ببرید!

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740

لامپ با دوام، لنز کاربردی و استاندارد

اپسون بر روی طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور مدل EH-TW740 تأکید زیادی داشته و اعلام کرده است که این پروژکتور تا 18 سال قادر است بدون نیاز به تعویض لامپ، روزی یک فیلم 1 ساعت و 45 دقیقه ای را در حالت اکو برای شما به نمایش بگذارد! پس ویدئو پروژکتور Epson EH-TW740 در طولانی مدت برای شما قابل استفاده است و تا مدت ها پاسخگوی نیازهای شما در زمینه تماشای فیلم و سریال خواهد بود. البته توجه داشته باشید چنانچه از این پروژکتور با حداکثر میزان روشنایی استفاده کنید، طول عمر لامپ آن کمتر از میزان ذکر شده توسط اپسون خواهد بود! به طور دقیق تر باید گفت که در این حالت لامپ این پروژکتور تا 6000 ساعت قابل استفاده است؛ در حالیکه طول عمر آن در حالت اکو 12000 ساعت اعلام شده است.

بیایید به مشخصات لنز ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740 نیز نگاهی بندازیم. لنز این دستگاه از نوع اپتیکال و دارای نسبت پرتاب 1.21-1.63:1 است و از قابلیت هایی مانند زوم دیجیتال 1.35 برابر و فوکوس دستی بهره می برد. شما می توانید تصاویر خروجی این لنز را در سایز بین 30 تا 386 اینچ تنظیم کنید و به سایز تصویر دلخواه خود دست یابید. لازم به ذکر است که این پروژکتور خانگی از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای به میزان 30 درجه در جهت های عمودی (اتوماتیک) و افقی (دستی) هم برخوردار است و به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان تصویر را بر روی پرده پروژکتور تنظیم کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740

سایر مشخصات

از دیگر مزایای خرید پروژکتور اپسون EH-TW740 می توان به مجهز وبدن به پورت های HDMI و USB، پشتیبانی از دانگل وایرلس به صورت آپشنال، سازگاری با MHL، وزن سبک در حدود 2.8 کیلوگرم و اسپیکر داخلی 2 وات اشاره کرد. این پروژکتور به صورت رومیزی یا در حالت نصب شده بر روی سقف قابل استفاده است. اگر می خواهید از قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW740 مطلع شوید و آن را به ساده ترین شکل تهیه کنید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson