دوستان و اعضای خانواده تان را دور هم جمع کنید و فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را در کنار هم بر روی یک پرده نمایش بزرگ 300 اینچ تماشا کنید! ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5705 امکان ایجاد چنین شرایط جذابی را به شما می دهد! این پروژکتور برای تماشای مسابقات فوتبال و حتی گیمینگ هم مناسب است و خاطراتی فراموش نشدنی را برایتان رقم می زند. جالب اینجاست که ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-TW5705 هوشمند است و به سیستم عامل اندروید تی وی مجهز شده است. پس می توانید انواع اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئو را بر روی آن نصب کنید!

نمایش تصویر در سایز بزرگ با ویژگی های گیمینگ

با خرید پروژکتور اپسون EH-TW5705 می توانید یک سینمای خانگی را راه اندازی کنید! این پروژکتور تجربه تماشای فیلم در سایز 300 اینچ را ارائه می دهد و اتمسفری سینمایی را در خانه شما ایجاد می کند. به طوری که می توانید به سایه روشن هایی طبیعی دست پیدا کنید و سکانس های هیجان انگیز فیلم ها را با تمام وجود احساس کنید! ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EH-TW5705 روشنایی و غلظت رنگ مشکی تصویر را به گونه ای تنظیم می کند تا تجربه بهتری از تماشای فیلم به شما دست دهد. همچنین این پروژکتور نسبت تصویر 21:9 را ارائه می دهد که در هنگام گیمینگ کارایی بالایی پیدا می کند. در این حالت فضای بیشتری برای مانور دادن در بازی ها خواهید داشت.

پروژکتور اپسون EH-TW5705

راه اندازی سریع و آسان

ویدیو پروژکتور اپسون EH-TW5705 ابعاد کم حجم و وزن سبکی دارد و به سادگی می توان آن را از اتاقی به اتاق دیگر جابجا نمود. این پروژکتور از امکاناتی مانند زوم 1.2 برابر و تصحیح کیستون برخوردار است و تصویر را به راحتی بر روی پرده پروژکتور تنظیم می کند. برای اتصال دستگاه منبع پخش به این پروژکتور نیز کار آسانی خواهید داشت. برای این منظور می توانید از پورت HDMI 1.4 که در پنل پشتی این دستگاه قرار دارد استفاده کنید. ضمن اینکه همان طور که اشاره کردیم، ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW5705 به اندروید تی وی مجهز است و از اپلیکیشن های استریم فیلم پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات این گجت در این زمینه می توان به فناوری Bluetooth AptX اشاره کرد. این فناوری امکان اتصال بلوتوثی پروژکتور به ساندبار، اسپیکر و هدفون را فراهم می آورد.

پروژکتور اپسون EH-TW5705

تصاویری شارپ و طبیعی را تجربه کنید!

تکنولوژی 3LCD اپسون باعث شده است تا تصاویر ویدئو پروژکتور Epson EH-TW5705 دارای رنگ هایی طبیعی و شفاف باشند. این تکنولوژی منجر به ارائه روشنایی خروجی یکسان برای نور سفید و نورهای رنگی می شود و به ارتقای کیفیت تصویر کمک می کند. لازم است بدانید که این پروژکتور خانگی از رزولوشن Full HD 1080p، شدت روشنایی 2700 لومن و نسبت کنتراست 35000:1 بهره می برد.

11 سال سرگرمی!

به دنبال یک راه حل طولانی مدت، بی دردسر و مقرون به صرفه برای سرگرمی های خانگی خود هستید؟! ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-TW5705 برای شما ساخته شده است! چرا که می توانید با آن برای مدت 11 سال هر روز یک فیلم سینمایی تماشا کنید! البته دقت نمایید که برای دستیابی به این میزان طول عمر لامپ پروژکتور، باید دستگاه خود را در حالت Eco قرار دهید و تایم فیلم شما از 1 ساعت و 45 دقیقه فراتر نرود.

پروژکتور اپسون EH-TW5705

در نهایت اپسون مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور خانگی EH-TW5705 را به این صورت جمع بندی کرده است:

  • سایز بزرگ تصویر: فیلم های مورد علاقه، بازی ها و مسابقات فوتبال را می توانید در سایز بزرگ در منزل تماشا کنید!
  • نصب آسان: زوم 1.2 برابر و قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای در راستای محورهای عمودی (اتوماتیک) و افقی (دستی)
  • یک راه حل طولانی مدت: امکان تماشای فیلم و سرگرمی برای 11 سال
  • یک گجت پیشرفته و با دوام: از تصاویر Full HD 1080p لذت ببرید!
  • روشنایی سینمایی و تحت تأثیر قرار دهنده: ارائه روشنایی یکسان برای نورهای رنگی و سفید

توجه داشته باشید که با توجه به شدت روشنایی 2700 لومنی این پروژکتور خانگی، برای دستیابی به وضوح تصویر ایده آل بهتر است تا نور اتاق خود را با کشیدن پرده ها یا خاموش کردن چراغ ها کم کنید. در این حالت می توانید یک سالن سینمای کوچک را در خانه خود شبیه سازی نمایید!

منبع: epson