بسیاری از افراد ترجیح می دهند که اوقات فراغت خود را به تماشای فیلم و سریال بر روی تلویزیون بگذرانند. خوشبختانه تلویزیون های هوشمند متعددی در بازار موجود است که حتی از سایزهای بزرگ 75 و 85 اینچ هم بهره می برند. اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که استفاده از یک تلویزیون غول پیکر 85 اینچی در هر خانه و اتاقی امکان پذیر نیست! تازه برای استفاده از چنین تلویزیونی، قطعاً به یک میز بزرگ و البته گران قیمت هم نیاز پیدا خواهید کرد! این موارد در اغلب اوقات باعث می شود تا طرفداران سینما قید تماشای فیلم های مورد علاقه شان در سایز بزرگ در منزل را بزنند! اما یک راه حل ایده آل برای این موضوع وجود دارد! شما می توانید به جای تلویزیون های هوشمند بزرگ، نسبت به خرید پروژکتور اپسون EH-LS300W با ابعاد بسیار کوچک تر اقدام کنید! این ویدئو پروژکتور علاوه بر اینکه مشکلات بالا را برای شما حل می کند، سایز تصویر 120 اینچی را ارائه می دهد که از تمام تلویزیون های هوشمند موجود در بازار بزرگتر است!

پروژکتور اپسون EH-LS300W، یک جانشین ارتقا یافته برای تلویزیون هوشمند شما!

شما می توانید ویدئو پروژکتور Epson EH-LS300W را بر روی یک میز ساده و کوچک در مقابل دیوار یا پرده پروژکتور قرار دهید و فیلم های مورد علاقه تان را در سایز 120 اینچ تماشا کنید! جالب است بدانید که این پروژکتور خانگی به لنز الترا شورت ترو مجهز است و برد فوق العاده کوتاهی دارد. به این معنا که می توان آن را در نزدیک ترین فاصله نسبت به دیوار قرار داد! به طور دقیق تر باید گفت که برای دستیابی به سایز تصویر 120 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور اپسون EH-LS300W از دیوار باید فقط 40 سانتی متر باشد! این ویژگی به شما اجازه می دهد تا حتی در اتاق های کوچک نیز بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

یک گجت هوشمند جذاب با سیستم عامل اندروید!

به ابعاد جمع و جور ویدیو پروژکتور اپسون EH-LS300W نگاه نکنید! این دستگاه در واقع یک گجت هوشمند است و به مجموعه ای از امکانات حرفه ای مجهز شده است. از جمله این امکانات باید به Android TV اشاره کنیم! بله، این امکان برای شما وجود دارد تا انواع اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی را از گوگل پلی به صورت مستقیم بر روی این پروژکتور نصب و آنها را اجرا کنید. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-LS300W دارای وای فای نیز هست و می توان از آن برای نمایش فیلم و ویدئو از سرویس های آنلاین بهره برد.

پروژکتور اپسون EH-LS300W، یک جانشین ارتقا یافته برای تلویزیون هوشمند شما!

صدای سه بعدی، قدرت گرفته از فناوری های یاماها

معمولاً افراد از ساندبار و اسپیکرهای رومیزی در کنار تلویزیون های هوشمند استفاده می کنند تا قدرت صدای آن را ارتقا دهند. با خرید ویدئو پروژکتور اپسون EH-LS300W نیازی به چنین تجهیزاتی نخواهید داشت! چرا که این گجت به 2 اسپیکر 5 وات مجهز است و در آن از فناوری های یاماها به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندها در تولید تجهیزات صوتی استفاده شده است! ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EH-LS300W توانایی پخش صدای داینامیک و سه بعدی 3D را دارد و صحنه های فیلم را برای شما باورپذیرتر می کند؛ انگار که خودتان در دنیای فیلم حضور دارید!

پروژکتور اپسون EH-LS300W، یک جانشین ارتقا یافته برای تلویزیون هوشمند شما!

تماشای فیلم های Full HD با کیفیتی ایده آل

از لحاظ کیفیت تصویر هم ویدئو پروژکتور Epson EH-LS300W شما را کاملاً راضی می کند. این پروژکتور از فناوری 3LCD بهره می برد و توانایی دستیابی به روشنایی 3600 لومن را دارد. همچنین با استفاده از این پروژکتور می توانید تمامی فیلم ها و سریال های Full HD را بدون ذره ای افت کیفیت تماشا کنید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ویدئو پروژکتور اپسون EH-LS300W از منبع نور لیزری استفاده شده است که به شفاف تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند. این منبع نور لیزری تا 20000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و شما را تا چندین سال از صرف هزینه برای تعویض یا سرویس آن بی نیاز می کند! پس اگر حتی هر روز هم از این پروژکتور برای تماشای فیلم استفاده کنید، تا بیش از 10 سال به سرویس آن نیاز پیدا نخواهید کرد! این موضوع باعث شده تا خرید ویدئو پروژکتور اپسون EH-LS300W از همه نظر به سود شما باشد!

منبع: epson