ویدئو پروژکتور اپسون EF-11 با ابعاد کوچک و وزن سبک خود، به سادگی از یک اتاق به اتاق دیگر قابل حمل است و شما می توانید از آن در تمام نقاط منزل خود استفاده کنید! این پروژکتور لیزری جمع و جور در قالب سری EpiqVisoin Mini عرضه شده است و توانایی نمایش تصویر بر روی تقریباً تمام سطوح را دارد! شما می توانید با بهره بردن از قابلیت میراکست، محتوای مورد نظرتان را به صورت مستقیم از روی گوشی هوشمند، دستگاه های استریمینگ، لپ تاپ، کنسول های بازی و... با ویدئو پروژکتور اپسون EF-11 به نمایش درآورید! بهره بردن از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای نیز به شما کمک می کند تا زاویه تصویر را به آسانی تنظیم کنید و سریع تر به سراغ پخش فیلم، سریال یا ویدئوی مورد نظرتان بروید. این پروژکتور به منبع نور لیزری با دوامی مجهز است و تا سال ها به عملکرد بدون نقص خود ادامه خواهد داد.

ویدئو پروژکتور اپسون EF-11

اپسون همیشه در طراحی پروژکتورهای خانگی خود، اصل را بر سهولت استفاده از دستگاه قرار می دهد. کارشناسان اپسون معتقدند که استفاده از یک پروژکتور خانگی نباید از یک تلویزیون هوشمند سخت تر باشد! در همین راستا نصب، راه اندازی و کار کردن با ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EF-11 فوق العاده راحت است و حتی کاربران خانگی مبتدی هم مشکلی در این زمینه ها نخواهند داشت.

ویدئو پروژکتور Epson EF-11 تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد 175x175x65 میلی متر عرضه شده است. این ابعاد کوچک و وزن سبک به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی از این پروژکتور در هر جایی از منزل خود استفاده کنید. مثلاً می توانید از این پروژکتور در اتاق پذیرایی به عنوان جایگزین تلویزیون استفاده نمایید؛ یا آن را برای نمایش فیلم و سریال در اتاق شخصی خودتان مورد استفاده قرار دهید؛ حتی خانم های خانه دار می توانند این پروژکتور را به آشپزخانه ببرند و فیلم های آموزش آشپزی را در آنجا در سایز بزرگ تماشا کنند!

ویدئو پروژکتور اپسون EF-11

فقط توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EF-11 در محدوده دمایی 5 تا 35 درجه و محدوده رطوبت 20 تا 80 درصد قابل استفاده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EF-11 توانایی نمایش تصویر بر روی تقریباً هر نوع سطحی را دارد و علاوه بر پرده پروژکتور، می توان تصویر آن را بر روی دیوار انداخت! همچنین این پروژکتور نیازی به مراحل پیچیده نصب بر روی سقف یا دیوار ندارد و به سادگی به صورت رومیزی قابل استفاده است! فقط کافی است تا آن را بر روی میز پذیرایی، میز تحریر یا حتی اوپن آشپزخانه بگذارید و از تصاویر بزرگ آن بهره مند شوید!

استراتژی دیگر اپسون در این زمینه، مجهز کردن ویدئو پروژکتور EF-11 به قابلیت اتصال وایرلس و فناوری میراکست (Miracast) است. این ویژگی اتصال دستگاه های منبع پخش به پروژکتور را برای شما فوق العاده آسان می کند و می توانید محتوای گوشی، تبلت یا لپتاپ خود را در همان حالی که بر روی مبل نشسته اید، با این پروژکتور به نمایش بگذارید. پس با خرید ویدئو پروژکتور Epson EF-11، دیگر با کابل های دست و پا گیر سروکاری نخواهید داشت! البته این دستگاه همچنان از اتصال با سیم پشتیبانی می کند و برای این منظور به پورت های HDMI 1.4 و USB 2.0 مجهز شده است.

ویدئو پروژکتور اپسون EF-11

مجهز بودن به منبع نور لیزری با طول عمر بالا یکی دیگر از مواردی است که باعث بالا رفتن ارزش خرید پروژکتور اپسون EF-11 برای شما شده است. اپسون اعلام کرده است که اگر از این پروژکتور روزی 5 ساعت در حالت اکو استفاده کنید، تا 10 سال به سرویس منبع نور آن نیاز پیدا نخواهید کرد!
ویدئو پروژکتور اپسون مدل EF-11 از لحاظ کیفیت تصویر هم انتظارات شما را برآورده می کند. این پروژکتور با بهره بردن از مشخصاتی مانند فناوری نمایش 3LCD، روشنایی 1000 لومن (500 لومن در حالت اکو)، رزولوشن Full HD 1080p و کنتراست بی نظیر 2500000:1 فیلم ها و ویدئوهای مورد علاقه شما را به شکلی جذاب و طبیعی به نمایش می گذارد. شما می توانید با خرید ویدئو پروژکتور اپسون EF-11 به سایز تصویر حداکثر 150 اینچ، بزرگتر از هر نوع تلویزیون هوشمندی در دنیا، دست پیدا کنید!

منبع: epson