ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 برای استریمرهای حرفه ای و علاقه مندان به فیلم ها و سریال های روز طراحی شده است و دیوار ساده اتاق شما در منزل را به یک پرده نمایش بزرگ تبدیل می کند! این پروژکتور با بهره بردن از تکنولوژی اختصاصی MicroLaser Array اپسون، فیلم ها و سریال های مورد علاقه شما را در سایز حداکثر 150 اینچ به نمایش می گذارد و جشنواره ای از سرگرمی را در خانه شما برپا می کند! این تکنولوژی بر روی کاهش ابعاد و وزن ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EF-100 نیز فوق العاده مؤثر بوده است.

با مینی پروژکتور لیزری اپسون EF-100 سطح جدیدی از استریم فیلم و ویدئو را تجربه کنید

مجهز به Android TV، یک تلویزیون هوشمند اندرویدی با سایز 150 اینچ!

اما ویژگی اصلی و یکی از مهم ترین دلایل جذابیت ویدئو پروژکتور Epson EF-100 برای استریمرهای خانگی، سازگاری آن به سیستم عامل گوگل اندروید تی وی است. به این ترتیب در همان لحظه که این پروژکتور را روشن می کنید، به مجموعه ای از پرطرفدارترین اپلیکیشن های استریم فیلم و ویدئو مانند یوتیوب، نتفلیکس، هولو و... دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این می توانید اپلیکیشن های فیلیمو و نماوا را بر روی آن نصب کنید و به سادگی به صدها فیلم و سریال دسترسی پیدا نمایید. البته توجه نمایید که ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 دارای اندروید داخلی نیست و باید دانگل HDMI اندروید تی وی را به آن متصل کنید. این دانگل همراه با دستگاه ارائه می شود و نیازی به خرید مجزای آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که این دانگل، پروژکتور شما را به وای فای هم مجهز می کند و کارکردی دو منظوره دارد.

پشتیبانی از Android TV باعث می شود تا ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EF-100 همانند یک تلویزیون هوشمند اندرویدی عمل کند. با این تفاوت که سایز تصویر این پروژکتور در مقایسه با تلویزیون بسیار بزرگتر است! به طور دقیق تر باید گفت که شما با خرید پروژکتور اپسون EF-100 می توانید به سایز تصویر حداکثر 150 اینچ دست یابید که بزرگتر از تمامی تلویزیون های هوشمند موجود در بازار است! ضمن اینکه این پروژکتور علاوه بر پرده نمایش های رایج، توانایی پخش تصویر بر روی دیوار را هم دارد و هزینه استفاده از آن فوق العاده پایین است.

با مینی پروژکتور لیزری اپسون EF-100 سطح جدیدی از استریم فیلم و ویدئو را تجربه کنید

کوچکترین پروژکتور 3LCD دنیا

اپسون در وب سایت رسمی خود ادعا کرده است که ویدئو پروژکتور EF-100 کوچکترین پروژکتور 3LCD دنیا است و حتی می توان آن را در دسته «مینی پروژکتور» جای داد. پس این دستگاه فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به سادگی می توانید از اتاقی به اتاق دیگر حمل کنید. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 طراحی ظاهری زیبا و شیکی دارد و در هر نوع دکوراسیونی قابل استفاده خواهد بود.

مجهز به تکنولوژی اختصاصی Epson MicroLaser Array

مجهز بودن به دیودهای لیزری در چند ردیف مجزا باعث شده تا سطح روشنایی و میزان شارپ بودن تصاویر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EF-100 ارتقا یابد و بتوانید سطح جدیدی از استریم ویدئو را با آن تجربه کنید. البته توجه داشته باشید که این پروژکتور از رزولوشن WXGA (1280x800) و روشنایی 2000 لومن بهره می برد که با استانداردهای فعلی پروژکتورهای خانگی فاصله دارد. با این حال کیفیت تصویر این دستگاه که به طور اختصاصی برای پخش آنلاین فیلم و سریال از سرویس های استریمینگ طراحی شده، شما را راضی خواهد کرد.

باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که طول عمر منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 در حالت نرمال 12000 ساعت و در حالت اقتصادی 20000 ساعت است که برای یک پروژکتور خانگی کاملاً ایده آل است. این یعنی چند سال استفاده مستمر از پروژکتور بدون هیچ گونه هزینه جانبی!

با مینی پروژکتور لیزری اپسون EF-100 سطح جدیدی از استریم فیلم و ویدئو را تجربه کنید

تنظیم تصویر آسان

برای استفاده از ویدئو پروژکتور Epson EF-100 فقط کافی است تا آن را در زاویه دلخواهتان بر روی یک میز در مقابل دیوار قرار دهید! پس از آن می توانید با استفاده از ابزارهای داخلی این پروژکتور، تصویر را به سرعت تنظیم کنید. این ابزارها شامل تصحیح حالت ذوزنقه ای در هر دو راستای عمودی (به میزان 45 درجه) و افقی (به میزان 40 درجه) و زوم دیجیتال 1.35 می شوند و کارایی بالایی برای شما خواهند داشت.

در مجموع خرید ویدئو پروژکتور اپسون EF-100 به شما این امکان را می دهد تا همگام با جدیدترین فیلم ها و سریال های دنیا به پیش بروید و لذت تماشا کردن آنها را در سایز بزرگ تجربه کنید! اگر قصد خرید این دستگاه را با بهترین قیمت بازار دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson