«هر چه بزرگتر بهتر»! این جمله ای است که شرکت اپسون برای معرفی تبلیغاتی ویدئو پروژکتور EB-X06 از آن استفاده کرده است و نشان از توانایی های ویژه این دستگاه در نمایش تصاویر در سایز بزرگ دارد. فرقی نمی کند که شما قصد دارید تا از این پروژکتور برای نمایش فیلم در خانه خود استفاده کنید یا می خواهید آن را برای ارائه مطالب در جلسات کاری یا کلاس های درسی مورد استفاده قرار دهید؛ در هر حالت می توانید بر روی تصویر بزرگ و با کیفیت ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06 حساب ویژه ای باز کنید! به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور توانایی نمایش تصویر در سایز 300 اینچ را دارد که برای مصارف خانگی، اداری یا آموزشی کاملاً ایده آل به نظر می رسد.

اما چالشی که همیشه پس از خرید پروژکتور ممکن است با آن مواجه شوید، نصب دستگاه و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش است. ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EB-X06 این چالش را برای شما برطرف کرده است! پس دیگر استرس نداشته باشید و با خیال راحت دستگاه را برای نمایش محتوا آماده کنید!

تنظیم بدون استرس تصویر با ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06

شاید برایتان جالب باشد که ویدیو پروژکتور اپسون EB-X06 تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن به گونه ای است که به آسانی می توان آن را حمل و جابجا نمود. به این ترتیب خیلی راحت می توانید این پروژکتور را از یک اتاق به اتاق دیگر ببرید و در هر جایی که دوست داشتید، از تصویر 300 اینچی آن بهره مند شوید!

برای استفاده از ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06 ابتدا باید محل نصب آن را انتخاب کنید. این دستگاه هم به صورت سقفی قابل استفاده است و هم می توانید آن را خیلی راحت بر روی یک میز قرار دهید! پس از آن نوبت به تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش می رسد و اینجاست که ویدئو پروژکتور Epson EB-X06 به کمک شما می آید! این دستگاه از قابلیت تنظیم حالت ذوزنقه ای تصویر برخوردار است و باعث می شود تا بتوانید زاویه پروژکتور نسبت به پرده نمایش را بدون برهم خوردن تصویر تغییر دهید. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور حالت ذوزنقه ای تصویر را به میزان 30 درجه در حالت عمودی به صورت اتوماتیک و 30 درجه در حالت افقی به صورت دستی تنظیم می کند و یک قاب مستطیلی تمیز و صاف را به شما ارائه می دهد! ضمن اینکه ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EB-X06 به قابلیت زوم به میزان 1.2 برابر (به صورت دستی) مجهز است و اگر سایز تصویر از اندازه پرده نمایش کوچکتر بود، دیگر نیازی به نزدیک کردن پروژکتور به پرده ندارید. فقط کافیست تا تصویر را بر روی پرده نمایش زوم کنید تا با اندازه آن سازگار شود.

تنظیم بدون استرس تصویر با ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06

این ویژگی ها استرس تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش را برای شما از بین می برد. اما هنوز کار تمام نشده است و شما باید دستگاه منبع پخش را به پروژکتور خود متصل کنید. برای این منظور هم ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06 به امکانات مناسبی مجهز شده است. به عنوان مثال این امکان برای شما وجود دارد تا دانگل ELPAP11 را به صورت جداگانه تهیه کنید و پس از اتصال آن به پروژکتور، از مزایای اتصال وایرلس بهره مند شوید. در این حالت می توانید محتوای مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن iProjection به صورت وایرلس با ویدئو پروژکتور Epson EB-X06 بر روی پرده پروژکتور به اشتراک بگذارید!

اما اگر خرید دانگل وایرلس برایتان امکان پذیر نیست نگران نباشید! ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06 به ورودی های HDMI و VGA مجهز شده است و تنها کافی است تا لپ تاپ یا کامپیوتر خود را از طریق کابل به آن متصل کنید. این پروژکتور هم از سیگنال های دیجیتال و هم از ورودی آنالوگ پشتیبانی می کند و خیلی سریع دستگاه متصل شده به آن را تشخیص می دهد.

تنظیم بدون استرس تصویر با ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06

با انجام دادن این مراحل، ویدئو پروژکتور اپسون EB-X06 آماده به کار خواهد بود و می توانید از تصاویر با کیفیت آن بهره مند شوید. بد نیست بدانید که این پروژکتور از رزولوشن XGA پشتیبانی می کند و توانایی نمایش تصاویر با میزان روشنایی حداکثر 3600 لومن را دارد. همچنین این پروژکتور خانگی از فناوری 3LCD برای نمایش تصویر بهره می برد و رنگ هایی شفاف و طبیعی را برایتان به ارمغان می آورد.

منبع: epson