دیگر دوران استفاده از وایت برد و تجهیزات قدیمی در جلسات و کلاس های درس گذشته است! در واقع اگر می خواهید سطح کار خود را ارتقا دهید و از روش های مدرن تری برای ارائه مطالب در جلسات و کلاس های آموزشی بهره مند شوید، باید به سراغ استفاده از ویدئو پروژکتور بروید. خوشبختانه مدل های متعددی از پروژکتورهای اداری-آموزشی در بازار موجود است که متناسب با نیازها و بودجه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. از جمله این پروژکتورها باید به ویدیو پروژکتور اپسون EB-W05 اشاره کنیم که یک انتخاب ایده آل برای دستیابی به تصاویری با کیفیت و استاندارد به شمار می آید. این پروژکتور با بهره بردن از شدت روشنایی 3300 لومن و رزولوشن WXGA به شما کمک می کند تا لذت برگزاری یک جلسه کاری یا کلاس آموزشی موفقیت آمیز را تجربه کنید. در این مقاله مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 را بیشتر مورد بررسی قرار داده ایم تا در هنگام خرید آن کار آسان تری پیش رو داشته باشید. پس ادامه متن را از دست ندهید!

دستیابی به سایز تصویر 320 اینچ با پروژکتور اپسون EB-W05

امکانات کاربردی برای استفاده آسان تر از دستگاه

ویدئو پروژکتور Epson EB-W05 به گونه ای طراحی شده است تا حتی افراد تازه کار هم برای استفاده از آن با مشکل مواجه نشوند. در ادامه می توانید با برخی از این امکانات آشنا شوید:

- تنظیم کننده کیستون عمودی و افقی

گاهی اوقات ممکن است مجبور شوید تا پروژکتور خود را به صورت زاویه دار نسبت به پرده نمایش نصب کنید. در این حالت قاب تصویر بر روی پرده نمایش از حالت مستطیلی خارج می شود و شکل ذوزنقه ای به خود می گیرد. اگر از ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 استفاده می کنید و چنین اتفاقی برای شما افتاد اصلاً نگران نباشید! چرا که این پروژکتور از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای یا Keystone Correction بهره می برد و زاویه تصویر بر روی پرده نمایش را در راستای محور عمودی به صورت اتوماتیک تصحیح می کند. همچنین یک دکمه چرخشی بر روی بدنه ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-W05 تعبیه شده که از طریق آن می توانید زاویه تصویر را در راستای محور افقی به صورت دستی تنظیم کنید. به این ترتیب قاب تصویر بر روی پرده نمایش به شکل مستطیلی در می آید و با خیال راحت می توانید به ارائه محتوای مورد نظر خود بپردازید.

- نمایش تصاویر در سایز حداکثر 320 اینچ

با خرید پروژکتور اپسون EB-W05 می توانید به سایز تصویر 32 تا 320 اینچی دست پیدا کنید! این سایز تصویر برای ارائه محتوا در اتاق های کوچک، متوسط و نسبتاً بزرگ کاملاً ایده آل است. ضمن اینکه می توانید با بهره بردن از قابلیت زوم، تصویر ویدئو پروژکتور Epson EB-W05 را تا 1.2 برابر بزرگتر کنید. این ویژگی امکان نصب این پروژکتور در اتاق های بزرگتر را فراهم می آورد.

دستیابی به سایز تصویر 320 اینچ با پروژکتور اپسون EB-W05

- هوم اسکرین کاربر پسند

شما می توانید امکانات پراستفادۀ خود را به صورت مستقیم در هوم اسکرین ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 مشاهده کنید و به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین تمام اطلاعات دستگاه های متصل به این پروژکتور (فارغ از نوع دستگاه) در هوم اسکرین نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که این پروژکتور از قابلیت Auto Source Search (جستجوی اتوماتیک منبع پخش) هم بهره می برد و سیگنال های ورودی از دستگاه های مختلف را به سرعت تشخیص می دهد. در این حالت نیازی به اعمال تنظیمات به صورت دستی وجود ندارد و پخش تصاویر به صورت اتوماتیک آغاز می شود.

- روشن شدن اتوماتیک

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 به محض تشخیص یک سیگنال دریافتی از کابل های VGA یا USB به صورت اتوماتیک روشن می شود. در این حالت نیازی به فشردن فیزیکی دکمه پاور آن وجود ندارد و می توانید در کوتاه ترین زمان به سراغ آغاز جلسه خود بروید!

دستیابی به سایز تصویر 320 اینچ با پروژکتور اپسون EB-W05

- لامپ با دوام با قابلیت تعویض آسان

طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 در حالت نرمال 6000 ساعت و در حالت اکو 10000 ساعت اعلام شده است. این میزان طول عمر لامپ برای مصارف آموزشی و اداری مناسب به نظر می رسد. همچنین فیلتر هوای به کار رفته در این پروژکتور در حالت اکو تا 10000 ساعت نیازی به تعویض پیدا نمی کند. به این ترتیب هزینه های نگهداری این پروژکتور برای شما پایین خواهد بود. لازم به ذکر است که طراحی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W05 به گونه ای است که با کمترین میزان زحمت می توانید به لامپ و فیلتر آن جهت تعویض دسترسی پیدا کنید.

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-W05 می توان به پشتیبانی از دانگل وایرلس آپشنال، مجهز بودن به 1 پورت HDMI، اسپیکر داخلی 2 وات و فناوری 3LCD اشاره کرد.

منبع: epson